Juokseminen ja kiinteytyminen
Olisiko kenelläkään kokemusta että kiinteyttääkö juokseminen? Juoksen viikossa 3-5 kertaa ja keski vauhti noin 9km/h. Kerralla juoksen 7-10km, johon menee 40-60min. Olen noin kolme kuukautta juossut. Alussa oli toki hitaampaa ja lyhyempiä pätkiä. Ainakin kuukauden olen juossut noilla lukemilla. Olen laihtunut 3 kk:ssa 2kg. Olen normaalipainoinen BMI 21.
Voiko pakarani kiinteytyä juoksemalla ja jos voi niin kuinka nopeasti? Nyt en näe vielä mitään muutosta. Pyllyni on aika roikkuva ja sellainen pitkä, takaapäin katsottuna sivuilla ei ole pyöreyttä niin kuin tavallisesti naisilla on.
Ruokaa syön noin 2000-2300kcal/pvä. Laskin tämän tarkkaan jo jonkun aikaa sitten mutta en päivittäin kaloreita laske. Syön kuitenkin samalla kaavalla, niin putosi olla jotain tuota luokkaa ne kalorit. Suklaata tai muuta makeaa kerran viikossa tai välillä kaksikin. (Esimerkiksi Pari tupla patukkaa tai puoli litraa jäätelöä)Alkoholia kerran kuukaudessa noin 6 annosta. Joo tiiän että herkkuja liikaa mutta on myös viikkoja kun en syö yhtään herkkua.
Voinko kiinteytyä näillä tiedoilla ja jos voin niin milloin se alkaa näkyä? Tai onko joku kiinteytynyt juoksemalla ja kuinka nopeasti ja mikä oli harjoitusmäärä, kalorimäärä? :)
Porrasjuoksu voisi olla tehokkaampaa, jos pakaroihin jotain muotoa haluaa :)