Paras halpa siideri?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaisissa kaupoissa ole myynnissä yhtään halpaa siideriä. Ulkomailta saa, tai itse tekemällä.
Halvin juomakelpoinen sitten? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaisissa kaupoissa ole myynnissä yhtään halpaa siideriä. Ulkomailta saa, tai itse tekemällä.
Halvin juomakelpoinen sitten? :)
Rainbow:n omenasiideri on mielestäni ihan juomakelpoista (s-marketeista ja prismasta saa)
Miksi ostaa halpaa, kun rahalla voi ostaa myös laatua?!?
Somersby raparperi, se punainen tölkki. Ihanan raikasta.
Musta Rainbown kuiva siideri on ihan ok. Samoin K-menu päärynäsiideri.
Toisaalta kaikissa halvoissa päärynäsiidereissä on se sama päärynäesanssi, joten kokemus on todennäköisesti aika sama.
Nicolas kirjoitti:
Somersby raparperi, se punainen tölkki. Ihanan raikasta.
Nyt oli kyse halpissiidereistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa halpaa, kun rahalla voi ostaa myös laatua?!?
Jos ei halua käyttää humaltumiseen paljoa rahaa :)
Rainbow Dry omenasiideri, six pack n. 10e ja Upsider Apple Dry muutaman kymmenen senttiä päälle 10e. S-kaupoissa. Ihan hyvää. Nämä ovat siis viinipohjaisia, eikä niitä ns. oikeita omenankuorenmakuisia brittiläisiä siidereitä, joita nyt ainakin Alkosta luulisi saavan. Mutta halpojahan tässä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Musta Rainbown kuiva siideri on ihan ok. Samoin K-menu päärynäsiideri.
Toisaalta kaikissa halvoissa päärynäsiidereissä on se sama päärynäesanssi, joten kokemus on todennäköisesti aika sama.
Kiitos vinkistä! Ihan juotavaa on, ja vieläpä 5. 5-prosenttista, samoin kuin K-menu greippilonkerokin. :)
Hei, ei ole kovin viisasta keskustella alkoholista vauva-palstalla. Miettikää nyt vähän mitä tää aiheuttaa!