Millainen naisen pitäisi olla, jotta pääsisi parisuhteeseen?
Kysymys otsikossa. Ja mitä voisin tehdä asian hyväksi? Miten voisin nostaa omia pariutumismahdollisuuksiani helpoimmin? Konkreettisia ehdotuksia, kiitos! :)
Kommentit (46)
Ihan minkälainen vaan. Jokaiselle on ottajansa. T: Hidas lämpiämään, tukka kaljusta metrilettiin, paino vaihdellut 45-105 kilon välillä, kahdesti vihittykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla iloinen ja sosiaalinen ja jaksaa kuunnella sen miehen juttuja ja näyttää siltä että kiinnostaa. Itse olen aina saanut helposti miehiä, kun olen hymyillyt paljon. Tykkään seksistä ja pystyn kai aika hyvin feikkaamaan, että ne muutkin jutut kiinnostavat. On tärkeää myös että on pirtsakan oloinen ja myönteinen. Kauhean raskasta, mutta toisaalta sitten saa sen miehen. Plussalle jäädään. Ulkonäöllä ei ole niin väliä, mutta kannattaa urheilla ja pitää huolta ravinnosta, niin on rennon, sopivan itsevarman ja pirteän oloinen. Kirkkaat värit ja hameet miellyttää miehiä.
En uskalla hirveästi hymyillä tai luoda pitkiä katseita, jotta miehet eivät luule, että olen ns. tyrkky. Sama koskee mekkoja ja hameitakin. Toisaalta olen vähän väsyneen oloinen ja hiljainen. Lisäksi en osaa teeskennellä olevani innostunut, jos jollain on typeriä mielipiteitä tai joku perustelee ne huonosti. :)
T. Ap
Kukaan nainen ei ole tyrkky, turhaan naiset pelkäätte jotain tuollaista.
21. oletko tyttömäisen eloisa ja hehkuuko ihosi, kun innostut? Voisiko johtua tästä? Et uskalla näyttää tunteistasi ja hymyillä vaikka?
Kritiikitön.
Jos taas haluat hyvään parisuhteeseen, se on ihan onnen kauppaa meille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla iloinen ja sosiaalinen ja jaksaa kuunnella sen miehen juttuja ja näyttää siltä että kiinnostaa. Itse olen aina saanut helposti miehiä, kun olen hymyillyt paljon. Tykkään seksistä ja pystyn kai aika hyvin feikkaamaan, että ne muutkin jutut kiinnostavat. On tärkeää myös että on pirtsakan oloinen ja myönteinen. Kauhean raskasta, mutta toisaalta sitten saa sen miehen. Plussalle jäädään. Ulkonäöllä ei ole niin väliä, mutta kannattaa urheilla ja pitää huolta ravinnosta, niin on rennon, sopivan itsevarman ja pirteän oloinen. Kirkkaat värit ja hameet miellyttää miehiä.
En uskalla hirveästi hymyillä tai luoda pitkiä katseita, jotta miehet eivät luule, että olen ns. tyrkky. Sama koskee mekkoja ja hameitakin. Toisaalta olen vähän väsyneen oloinen ja hiljainen. Lisäksi en osaa teeskennellä olevani innostunut, jos jollain on typeriä mielipiteitä tai joku perustelee ne huonosti. :)
T. Ap
Tässä tämä sun ongelmasi tulikin. Jos olet väsyneenä omassa kuoressasi, niin ei tietenkään ketään kiinnosta. Mieti itse millaien miehen haluaisit, sellaisenko, joka on väsyneen oloinen ja hiljainen ja joka ei kiinnostu sinun asioistasi, vai sellaisen, joka on hereillä, ystävällinen ja tunnet hänen seurassaan olevasi huomioitu. Ei hymyileminen tarkoita mitään epäaitoa flirttailua. Yritä olla iloinen ja sosiaalinen ja toiset huomioonottava kaikessa seurassa, myös ystävien ja tuntemattomien kanssa niin herätät myönteistä huomiota ja ihmiset viihtyvät seurassasi. Turha nolostelu sikseen. Hameen pitäminen ja hymyileminen ei ole tyrkyttämistä. Miehet tykkää naisista, jotka tykkää miehistä. Ja toisinpäin. En tyhmille jutuille tarvitse nauraa, mutta on ihan ok hieman feikata kiinnostusta. Se on jopa normaalia kohteliaisuutta.
Ei oma parisuhdestatus ole siitä kiinni että kelpaa jollekin, vaan myös siitä kuka kelpaa sinulle.
Sitä voi pukeutua fiftarimekkoon ja rullata tukan, muttei se kaikkia miehiä kiinnosta.
Joku tahtoo saada naisen joka pitää pieruverkkareita.
On se sama myös naiselle, joku juttu miehessä kiinnostaa.
Jokainen meistä voi löytää kumppanin kun on oma itsensä ja lopettaa liian laatikkomaisen vertailun mitä kumppaniltaan tahtoo, enemmän pitää olla se miten läheinen on toisen kanssa. Vähän kuin "vastakohdat täydentää" tai sietää toisen puutteita.
Olen itse ollut 20 vuotta saman miehen kanssa. Ei hänen kaikki puolet ole välttämättä niitä joita IHANNEmieheltä toivon, mutta hän on ihana juuri virheineen.
Minussa on varmasti puolia joita mies sai kun minut otti, joista ei ehkä ole niin viehättynyt -mutta minussa on niitä puolia joista pitää.
Parisuhde on kuin hyvä ystävyys, plus toki fyysisyys mutta ei kaikki ystävät ja sukulaiset ole myöskään täydellisesti mitä toivoo heidän olevan.
Itse pitää heittäytyä, tutustua toiseen ja nauttia siitä että on kainalo, joka paijaa ja kun pyydät asiaa mitä tahdot niin sinua rakastava sen tahtoo tehdä -ja päinvastoin!
Ei silloin ajattele että tuolla tyypillä on hintelät käsivarret tai hampaat vinossa, sen kuuluu olla sinun rakastama ihminen.
Välillä kun lukee ihmisien toivelistaa unelmaihmisestä niin unohdetaan se oma vino kävelytyyli, kimeä nauru tms. Jos sinulla on lapsi, jolla on tuo osa itsessään -voitko rakastaa HÄNTÄ? Vai onko oma pinnallisuus tuhonnut oman inhimillisen puolesi?
Ihan kaikki pääsee parisuhteeseen.
mene jo tero töihin..
ei sua jaksa edes palstalaiset ;)
Mulla on vieläpä sillä tavoin kahtalainen suhtautuminen, että ihastun todella helposti ensivaikutelman perusteella, mutta vakavissani en ihastu kovinkaan helposti. Eli siis tunnen fyysistä/seksuaalista vetoa helposti lähes kaikkia perusystävällisiä suunnilleen ikäisiäni ja itseäni vanhempia kohtaan, mutta sitten tarkemmin mietittyäni koen, että joku ihminen on liian tylsä/arkinen/ärsyttävä kumppaniksi. Haluaisin nostaa sen ihailemani ihmisen jalustalle; saan siitä itsekin kicksejä. Toisaalta olen itsekin tylsä/arkinen/ärsyttävä. Joten hiljaista on.
Sietää pettämistä, alkoholismia, vähättelyä ja pahoinpitelyä, sillä kyllä saa suhteen helposti!
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä iloa siitä miehestä sitten on kun se aiheuttaa pelkkää kärsimystä?
Hoikkuus, pieni sporttisuus ( ei mikään kivikova epänaisellinen salihirmu) pitkät vaaleat hiukset, kevyt meikki. Mielellään välillä 167-177cm. Pitkäsäärinen. Nätit, sirot kasvonpiirteet. Ei haittaa pienet rinnat tai peppu.
Tää olis unelmanainen.
Ei käytä miehiä hyväkseen. Tarjoan mielelläni välillä, ei kiinnosta kuitenkaan naiset ketkä odottaa sitä aina ja eivät tarjoa koskaan itse.
Sellainen että melkein kuka tahansa kelpaa itselle kumppaniksi. Tää on varma vinkki, alat sellaiseksi niin olet todella pian parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus, pieni sporttisuus ( ei mikään kivikova epänaisellinen salihirmu) pitkät vaaleat hiukset, kevyt meikki. Mielellään välillä 167-177cm. Pitkäsäärinen. Nätit, sirot kasvonpiirteet. Ei haittaa pienet rinnat tai peppu.
Tää olis unelmanainen.
Ei käytä miehiä hyväkseen. Tarjoan mielelläni välillä, ei kiinnosta kuitenkaan naiset ketkä odottaa sitä aina ja eivät tarjoa koskaan itse.
Kiitos tästä konkreettisesta listauksesta! Vaikutan tavallaan melko sporttiselta ja olen hoikka, mutta voisin olla vielä hieman selkeämmin "urheilullinen", joten täytyy lisätä salilla käymistä. Ehkä voisin vähän fiksata nenääni kapeammaksi ja pienemmäksi kirurgian keinoin ja leukaani hieman selväpiirteisemmäksi (isommaksi). Voisin blondata hiuksiani hieman. Olen hoikka, mutta voisin olla vieläkin hoikempi. Yritän muuttua vähän kepeämmäksi. Ehkä sitten olisin nätimpi ja sellainen, että "puolisokandidaattipoolini" vähän laajentuisi. :)
T. Ap (realisti) :)
Mene ja tutustu uusiin ihmisiin, ihan missä vaan. Kaikilla on omat mielipiteensä siitä millainen parisuhteeseen kelpaava nainen on, ja parhaiten löydät sinut kelpuuttavan miehen kun tutustut mahdollisimman moneen.
Selvennyksenä nyt vielä jos joku väärinkäsittää, ei ole tarkoitus johta miehiä harhaan ja ketoa mahdollisimman monelle että parisuhde olisi tavoitteena ehkä juuri hänen kanssaan. Vaan nimenomaan tutustua ilman etukäteisoletusta mahdollisesta parisuhteesta.
Vaikka olisit miss suami, mutta et kävisi paikossa, jossa miehet voivat lähestyä, se olisi ihan turhaa olla kaunis. Mut on pelastanut rempseä luonne ja ankaran roisi humorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Mene ja tutustu uusiin ihmisiin, ihan missä vaan. Kaikilla on omat mielipiteensä siitä millainen parisuhteeseen kelpaava nainen on, ja parhaiten löydät sinut kelpuuttavan miehen kun tutustut mahdollisimman moneen.
Selvennyksenä nyt vielä jos joku väärinkäsittää, ei ole tarkoitus johta miehiä harhaan ja ketoa mahdollisimman monelle että parisuhde olisi tavoitteena ehkä juuri hänen kanssaan. Vaan nimenomaan tutustua ilman etukäteisoletusta mahdollisesta parisuhteesta.
Mun on jostain syystä vaikeaa tutustua ihmisiin ilman jonkinlaista romanttista sivuvirettä nykyisin. Ihastun nimittäin todella helposti suunnilleen sellaiseen, joka nyt vähän hymyilee ja juttelee mukavia. Alan jopa naisista miettiä, että "apua! voisko tuo tykätä musta tositarkoituksellakin?", mikä hieman estää tutustumasta ihmisiin rennosti.
T. Ap
Kaikki naiset saavat halutessaan miehen parisuhteeseen. Etsit vain sopivan ja tarraat kiinni kiveksiin.
Normaalipainoinen ja positiivinen asenne 👍 Kiinnitä huomio niihin pieniin asioihin mihin voit itse vaikuttaa.
T. Ap