Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen naisen pitäisi olla, jotta pääsisi parisuhteeseen?

Vierailija
17.08.2018 |

Kysymys otsikossa. Ja mitä voisin tehdä asian hyväksi? Miten voisin nostaa omia pariutumismahdollisuuksiani helpoimmin? Konkreettisia ehdotuksia, kiitos! :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja/tai isotissinen. Naamakin voi olla kuin petolinnun prse mutta jos on isot tissit, se korvaa kaiken.

Vierailija
2/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja/tai isotissinen. Naamakin voi olla kuin petolinnun prse mutta jos on isot tissit, se korvaa kaiken.

Kelpaavatko silikonirinnat, vai olenko surkealla B75-varustuksella armottomasti alakynnessä, enkä siis saisi edes laittaa lisätäytettäkään? Millainen on "kaunis nainen"? Millainen naama on "petolinnun prse"?

T. Ap (sosiaalista experimenttiä tekemässä ja flaksiaan kohentamassa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon oon kyllä huomannut sivustaseuraajana, että voi tosiaankin olla vähemmän kauneusihanteita muistuttava kasvoiltaan, mutta jos on isot rinnat ja nätti peppu, niin voi päästä hyviin naimisiin tai saada hyvän poikaystävän (jos siis henkilö on muuten ihan ok henkilönä).

Vierailija
4/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen. Ja ennen kaikkea rikas.

Vierailija
5/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaista. Naisen pitää viettää aikaa sellaisissa paikoissa, joista joku voi löytää. Kotoa tai kaupasta ei sinua löydetä. Baarista, harrastuksista ja työpaikalta kylläkin. Keskity olemaan oikeissa paikoissa ja etsi itse millainen olet. Esittäminen ei kanna pitkälle.

Lataa deittiapit ja deittipalstat itsellesi. Joku etsii juuri sinua, ei sitä mitä näyttelet!

Vierailija
6/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaista. Naisen pitää viettää aikaa sellaisissa paikoissa, joista joku voi löytää. Kotoa tai kaupasta ei sinua löydetä. Baarista, harrastuksista ja työpaikalta kylläkin. Keskity olemaan oikeissa paikoissa ja etsi itse millainen olet. Esittäminen ei kanna pitkälle.

Lataa deittiapit ja deittipalstat itsellesi. Joku etsii juuri sinua, ei sitä mitä näyttelet!

Töissä vietän kyllä aikaa, mutta aika hiljaista on ollut jo vuosikaudet. Haluaisin kokeilla, muuttuuko seuraelämä vilkkaammaksi, jos muistuttaisin suurempaa miesjoukkoa viehättävää ideaalia. Mutta millaimen silloin pitäisi olla?

Vierailija
7/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmat, minulla toimineet.

- Hanki koulutusta ja työpaikka.

- Kasvata pitkät hiukset.

- Älä ota tatuointeja, värjää hiuksiasi tai meikkaa näkyvästi.

- Meikkaa luonnollisilla väreilläsi vain vähän hyviä puoliasi korostaen. Tarkoittaa, että tarvittaessa tasoitat ihosi väriä, laitat kulmakarvat, vähän ripsiväriä ja lähes huultesi sävyistä huulipunaa.

- Käyt suihkussa. Peset hiuksesi ja hampaasi. Kampaat tukkasi. Pidät hiukset auki, välillä ponnarilla tai nutturalla.

- Olet normaalipainoinen (tai miehet sanovat hoikaksi, kun vertaavat muihin)

- Pukeudut perusvaatteisiin, kuten farkkuihin, t-paitaan ja joskus mekkoon tai hameeseen.

- Hymyilet ja tuot esille mitä tahdot mieheltä. Osaat, olet kaunis ja älykäskin vielä. Tyttömäisen eloisa ja hehkuva.

Vierailija
8/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika tavallinen. Hoikkuus, pitkät hiukset ja hymy auttavat huomattavasti eteenpäin. Eikä pienemmät tissitkään haittaa jos muu kroppa on sopusuhtainen niihin nähden. Ikä on myös yksi juttu, vaikeutuu kyllä jos on yli 30v. Toisin kuin täällä yleensä väitetään niin lapset edellisestä liitostakaan eivät oman kokemukseni mukaan haittaa yhtään mikäli em. asiat ovat kunnossa. Oman kokemukseni mukaan myös äidillinen ja naisellinen olemus ja luonne ovat plussaa, mutta tietysti voi myös riippua vähän siitä että millaisten miesten huomion haluaa kiinnittää.

Vierailija
9/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalikokoinen ja näköinen (ei ylipainoinen)

Urheilullisuus/liikunnallisuus on plussaa

Lapseton, tai max 1 lapsi (mutta luku ei ole vielä täysi)

Päihteetön, tai kohtuu kuluttaja

Maanläheinen, perhekeskeinen

On oikeasti vain yhden miehen nainen

Huumorintajuinen, iloinen, luotettava, lämminhenkinen ja tunteikas

Rakastava, pitää kahdenkeskeistä laatuaikaa tärkeänä ja osana toimivaa parisuhdetta.

Ei rikostaustaa

Omaa edes siedettävän historian

Ymmärtää että kompromissejä pitää joskus tehdä

Ymmärtää myös erilaisia mielipiteitä ja ajatuksia

On työelämässä tai opiskelee, tai etsii työtä

Luottotiedot kunnossa

Näillä pääsee jo todella pitkälle ja mielestäni ne ovat varsin kohtuullisia toiveita, ei vaatimuksia, ja uskon monen muunkin miehen listan olevan melko samankaltainen.

Vierailija
10/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hlvtti näitä ääliöaloituksia. assi alkaa aamulla varhain kartoituksensa ja tilastotieteet bwahahahaaa...........

ja kun itse vastaa saa sopivia vastauksiakin hahaha

Vierailija
11/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma itsensä. Älä muuta itseäs muiden takia.

Mä olen ollut melkein aina suhteessa ja aina ollut vientiä. Luonteella on silti isoin merkitys vaikka olis kaunis niin silti se luonne pitää sen miehen luonasi.

Vierailija
12/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaavatko silikonirinnat, vai olenko surkealla B75-varustuksella armottomasti alakynnessä, enkä siis saisi edes laittaa lisätäytettäkään? Millainen on "kaunis nainen"? Millainen naama on "petolinnun prse"?

T. Ap (sosiaalista experimenttiä tekemässä ja flaksiaan kohentamassa)

Silikonit on rumat, älä vaan sellaisita edes haaveile. Lutkat silikoneilla epätoivoisesti yrittää herättää misten mielenkiinnon.

Miksi, no siksi koska sinulla on jo kauniit söpöt rinnat.

M

Vierailija
13/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sopii, paitsi liian pienet kengät.

Vierailija
14/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ratkaisee. Jotkut löytää heti uuden miehen jos edellinen suhde loppuu. Eikä se ulkonäöstäkään ole kiinni. Miehet ei uskalla lähestyä jos on liian arka tai sulkeutunut tai koppavan oloinen. Itselläni sama ongelma, vaikea löytää ketään. Ystävä erosi puoli vuotta sitten ja on uuden ihanan miehen kanssa nyt lomareissulla etelässä, niin ne jotkut....

Vierailija
15/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän ainakin miehiä (suomalaisia) sellaisina lankapalloina, joilla leikin ikävystyessäni. Ei niistä todellakaan ole mihinkään parisuhteisiin, mutta se on kylläkin oma valintani. E n todellakaan päästä niitä mihinkään yksityistiloihin. Sinne pääsee vain arvokkaat vieraat.

Vierailija
16/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän kiinnostava joka osa-alueella.

Vierailija
17/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Meikkaa luonnollisilla väreilläsi vain vähän hyviä puoliasi korostaen. Tarkoittaa, että tarvittaessa tasoitat ihosi väriä, laitat kulmakarvat, vähän ripsiväriä ja lähes huultesi sävyistä huulipunaa.

- Käyt suihkussa. Peset hiuksesi ja hampaasi. Kampaat tukkasi. Pidät hiukset auki, välillä ponnarilla tai nutturalla.

- Pukeudut perusvaatteisiin, kuten farkkuihin, t-paitaan ja joskus mekkoon tai hameeseen.

- Hymyilet ja tuot esille mitä tahdot mieheltä. Osaat, olet kaunis ja älykäskin vielä. Tyttömäisen eloisa ja hehkuva.

Entä jos ei halua miestä, joka odottaa naisen olevan pitkähiuksinen ja meikattu?

eri (parisuhteessa)

Vierailija
18/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemassa

Vierailija
19/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla iloinen ja sosiaalinen ja jaksaa kuunnella sen miehen juttuja ja näyttää siltä että kiinnostaa. Itse olen aina saanut helposti miehiä, kun olen hymyillyt paljon. Tykkään seksistä ja pystyn kai aika hyvin feikkaamaan, että ne muutkin jutut kiinnostavat. On tärkeää myös että on pirtsakan oloinen ja myönteinen. Kauhean raskasta, mutta toisaalta sitten saa sen miehen. Plussalle jäädään. Ulkonäöllä ei ole niin väliä, mutta kannattaa urheilla ja pitää huolta ravinnosta, niin on rennon, sopivan itsevarman ja pirteän oloinen. Kirkkaat värit ja hameet miellyttää miehiä.

Vierailija
20/46 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On akateemista koulutusta ja työpaikka. Hiukseni on pitkät ja paksut. Ei ole tatuointeja lävistyksiä. Hiuksissani on vain todella hienovaraisia raitoja ja meikkaan lähes huomaamattomasti. Olen raikas ja peseydyn päivittäin ja harjaan hampaat. Olen normaalipainoinen/hoikka ja moni sanoo hoikaksi. Pukeudun perusvaatteisiin (peittäviin ja neutraalin värisiin, en koskaan kuviollisiin, paljastaviin tai räikeän värisiin), joskaan en juurikaan koskaan mekkoon tai hameeseen, sillä se nolottaa.

=> Neuvosi valitettavasti eivät toimi kaikille :/ Ilmeisesti olen liian ruma muuten. Tarvitsen radikaalimpia neuvoja perusulkonäköni muuttamiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän