Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?
Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.
Kommentit (922)
Onhan sitä kaikenlaista, mutta ekana tuli mieleen se, kun lähdin ulkoiluttamaan juoksujen aikaan koiraa ja ihmettelin sitten ulkona miksi ihmiset katsoo sitä niin ihmeissään, mutta jatkoin ulkoilutusta ja vasta siinä vaiheessa, kun koira löysi pissapaikan ja aikoi ruveta pissaamaan niin tajusin unohtaneeni koiralle juoksuhousut päälle. Siinä sitten äkkiä ottamaan ne pois ettei koiraraukka pissaa kirjaimellisesti housuihin :D
Yritin tässä äsken tehdä mehua, mutta kaadoinkin tiivisteen sijasta rypsiöljyä. Huomasin vasta kun oli liian myöhäistä, yök.
Vierailija kirjoitti:
Yritin tässä äsken tehdä mehua, mutta kaadoinkin tiivisteen sijasta rypsiöljyä. Huomasin vasta kun oli liian myöhäistä, yök.
Hox hox, karppaajat! 😀
Vein poikaa perhepäivähoitajalle ja ihmettelin miksei ketään ole paikalla. Sitten välähti että hoitajalla on loma ja niin on muuten  minullakin!
Tein pikakahvin pojalle tarkoitetuun kaakaohon ja otin samaan syssyyn unilääkkeen enkä allergialääkettä.
Ajoin hammaslääkäriin joka oli muuttanut  toiseen paikkaan puoli vuotta aikasemmin, ihmettelin kotvan purkutyömaata aidan takana kunnes muistin että eihän se tässä enää ole!
Ei ole edes kauan, kun aamupalaa tein ja puuron yleensä nakkaan mikroon kuin, että liedellä. No tällä kertaa laitoin mikron päälle ja sitte ku mikro on valmis ni ihmettelen miten täällä ei ole mitään. Niin vois tietysti ottaa ensin kaapista sen puuro paketin ja kaivaa astia kaapista lautasenki : ).
Palautin kauppareissulla pulloja ja ihmettelin, miksei se pullo nyt mene sinne kun tungin sitä siihen pyöreään kuittilokeroon.
Suhutin joskus aamukiireessä dödöä hiuksiin.
Heräsin herätyskellon pirinään ja otin soivan kellon käteeni, mutta en muistanut miten herätyskello saadaan hiljaiseksi. Alkoi ärsyttää aika tavalla, kun tiedän tekeväni asian joka aamu, mutta pääsi unohtumaan.
Laitoin kassillisen vanhoja lehtiä biojätemolokiin ja eihän niitä saanut pois sieltä..
Eräs hyvän päivän tuttu kysyi minulta, että onko minulla lapsia ja minä sanoin, että on kolme. Hän kysyi lasten nimiä js ikää, jolloin minä katsoin häntä hölmönä ja sanoin, että en muista. Sitten muistin saaneeni muutama viikko sitten vsuvan ja sanoin, että "Ai niin, minulla onkin neljä lasta". Hän katsoi minua ihmeissään ja poistui vähin äänin paikalta. Sen jälkeen hän ei enää tullut puheilleni kuten oli aikaisemmin aina joskus tehnyt. Eikä hän tainnut uskoa, että minulla miyään lapsia olikaan.
Minulle siis oli syntynyt todella neljäs lapsi ja hänellä oli koliikki. Lisäksi kolme muuta lasta oli vielä pieniä niin että nukkyminen jäi vähälle sen lisäksi että töitä oli paljon. Siksi olin niin väsynyt että minylle tuli hetkelläsi totaallinen muistiotkos.
Vierailija kirjoitti:
- Halasin ja koetin suudella kaveria keskella H&m:ää huokaisten "rakas", olin jotenkin siinä uskossa että mieheni on kanssani. Kaveri tuijotti hetken hölmistyneenä' ja repesi helvetilliseen nauruun.
- Huidoin parvekkeella itikoita ja tuskailin kovaan ääneen " hitikoita... yttysiä.. öttisiä..." mies repesi täysin ja joutui istumaan lattialle . Olimme kumpikin vesiselviä.
- Luulin meneväni kotiin ja ihmettelin kun avain ei tunnu käyvän lukkoon, samassa sen kiskaisi auki teinipoika huudahtaen vihaisesti että "mitä vit""uu?!" Olin mennyt taloon, josta olin muuttanut pois. Viisi vuotta aiemmin.
- Survoin Lidlissä litran jugurttipurkkia pikkuiseen käsilaukkuuni, viereeni tullut vartija kysyi että väsyttääkö ? En ensin tajunnut mitään, sitten iski sellainen häpeä että lähes itkin.
Siis sekoititko olkalaukkusi ostoskoriin vai mitä ihmettä :D
Olin töissä hevostallilla ja olimme lähdössä maastovaellukselle. Asiakasryhmä oli muistaakseni joku työporukka, jotka olivat ratsastaneet joskus vähän maneesissa ja heitä jännitti kovasti lähteä metsään. Koitin sitten itsevarmasti neuvoa jokaisen hevosen kohdalla erikseen ja kertoilla mukavia juttuja niistä lieventääkseni jännitystä. Kun lähdön aika tuli, kiipesin oman ratsuni kyytiin ja sitten aloin ihmettelemään ääneen, että ohhoh unohdimpas kypäräni. No eikun alas ja kohti tallia sitä etsimään. Mietin vähän, että miksi asiakkaat tuijottavat minua hölmistyneinä. Olin puolessa välissä menossa, kun tallin omistaja kertoi, että kypärä oli ollut päässäni viimeiset puoli tuntia. Asiakkailla oli varmasti sen jälkeen tosi turvallinen olo kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Omista kämmeistä saisi kirjan, en edes muista kaikkia;
- useasti olen kantanut kotoa roskapussin töihin asti
- lähtenyt töistä työkaverin takki päällä
- ottanut pöydältä avainten sijaan haarukan ulos lähtiessä ja jäänyt siten lukkojen taakse
- mennyt lauantaina vahingossa töihin
- heittänyt likaiset vaatteet pyykkikorin sijasta vessanpyttyyn
- lähtenyt aamutossut jalassa töihin
- unohtanut miehen kauppaan, bensa-asemalle ja ravintolaanJa ei hätää, meillä ei ole lapsia :)
Tuli mieleen tosta, ettei teillä ole lapsia että entäs jos olisit käynyt ajatuksissasi hakemassa lapsen päiväkodista ja huomannut sen vasta kotona.
Siis tämä ei ollut keljuilua, ajattelin vain lisätä lusikkani soppaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna intin miehelle, että tiskikoneen vatkaimet tuli lusikkatelineestä läpi ja ihmettelin, että mitä outoa tuossa, etkö nyt tajua. Vasta kun mies toisti saman ääneen, tajusin että pitäisi varmaan sanoa, että vatkaimen vispilä.
Oh, luin tuon viestin moneen kertaan ja itsekin ihmettelin mitä outoa tuossa nyt oli. Tiskikoneen vatkaimet, päivänselvä asia. Eikun...nyt tajusin!
Vierailija kirjoitti:
Menin silmälasit päässä suihkuun.
Tuon joutuu kyllä melkein tarkoituksellakin tekemään. On nimittäin niin pienellä kirjoitettu sampoo- tai hoitoaine-pulloon se teksti, että pitää arvailla kumpaa se on.
Viralta pois pantava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla olin pitkän työputken viimeisenä päivänä jo aika rättiväsynyt kun viimeiseen vuoroon tulin.
Olin ottanut pientä välipalaa mukaan, joita syödä lounaan ja päivällisen välissä että illalla/yöllä. Työpari katsoi hetken touhujani ja lopulta kahvihuoneessa vuoroa aloitellessamme tokaisi "tota meinasitko asetta ollenkaan ottaa mukaan?".
Olin ottanut reisikoteloon yhden pienen banaanin ja jättänyt virka-aseen kaappiin. Kyllä nolotti.
Nyt heikkeni entisestään usko Suomen poliisiin. Aika vaarallista jos ihan sumussa kuljetaan aseiden kanssa miten sattuu ja käsitellään niitä huolimattomasti. Mitäs sitten jos vahingossa ammut jonkun sivullisen tai työkaverin unissasi?
Ai sillä banaanilla?
Ammuin Counter-Strike: Go pelissä 6 vihollista hedu-osumalla samalla kun mietin ajatuksissaan mitä söisin iltapalaksi.
Kahvinkeittovaiheessa, kun purut piti laittaa suodattimeen, kaadoin sinne maitoa.
Kerran otin suihin ja nielin mällit.
Vaihdoin työpaikkaa ja ensimäisen viikon ajoin rutiinilla väärälle työpaikalle. Joka aamu havahduin vasta parkkiksella kääntyvässä risteyksessä, että vihkoon meni. Taas.