Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
681/922 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa tapaamaan vuokranantajaani toimistolle. Meni hyvän aikaa, ennen kuin tajusin kävelleeni paikan ohi. Ihmiset tuijottivat, kun tein täyskäännöksen.

Vierailija
682/922 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nää on ihan viime ja tältä viikolta.

Tungin metallisen chopstickin päällä olevaan leivänpaahtimeen. Onneksi meni vain sulake.

Kaavin blenderin reunoja veitsellä ja otin sen tietenkin pois päältä ennen sitä, olen aika varma. Kuitenkin yllättäen terä pyöri ja keraaminen veitsi meni palasiksi ja ne palat sinkoili ympäriinsä. Ihme ettei osunut. Tänään unohdin jyrkässä mäessä missä on auton jarru n. 2sec ja melkein tein präajon.

Luulen että viikatemies koputtelee.

Olen kohta 3v nukkunut tosi huonosti huonosti nukkuvan lapsen kanssa.

Ihan pakko kukkahattuilla, mutta jos olet noin väsynyt, niin et vaan kuulu autoon ratin taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/922 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti minäkin olen lähtenyt töihin roskapussin kanssa.

Kun tyhjentää ruokapöytää, aterimet saattavat joutua roskiin ja sinappi ja ketsuppi pakastimeen.

Lukulaseja saattaa olla otsalla pahimmillaan kolmet yhtäaikaa.

Mutta olen niin hajamielinen, etten kaikkea edes enää muista.

Vierailija
684/922 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurahiutaleet kahvinkeittimen suodatinosassa on hyvin tuttu lopputulos.

Ja mulla kahvinpurut kaurapuuron seassa. (Keitän pannukahvia)

Vierailija
685/922 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pölö kirjoitti:

Tulin väsyneenä kotiin ja järkyttävä pissahätä. Äkkiä vessaan, housut alas. Siinä kesken toimituksen huomasin, että ai niin...alushousutkin olisi voinut muistaa laskea alas...

Mulla sama! Pissasin alushousut jalassa, ja huomasin asian vasta kun rupesin pyyhkimään.

Ja olin selvin päin, alkuillasta kotona, tavallinen perheenäiti. Pikkuhousut oli ihan normit puuvillaiset, ei mitkään stringit. En voi käsittää.

Minulle kävi todella nolo tapaus 90-luvulla.

Olimme parin kaverin kanssa viettämässä iltaa paikkakuntamme keskustassa.

Olimme kaljoitelleet ja enpä sitten baarista lähtiessä älynnyt käydä vessassa.

Niinpä tuli sitten vessahätä kuskia odotellessa.

Kävin kyykkypissalla nurkan takana ja kun hyppäsin kaverini autoon, niin ihmettelin, että mitä märkää ja painavaa on haarojeni välissä.

Sittenpä tajusin, että terveyssidehän se siellä ja ilmeisesti olin lasketellut suoraan housuun, vaikka kylläkin laskin pissatessa housuni.

Yritinpä sitten istua ilmassa koko kotimatkan ettei penkkiin tartu.

Se pitää sanoa, että oli onni siihen aikaan, että rätit oli melkein lastenvaipan kokoisia ja hyvin pitivät lastin sisällään. Ei olisi nykyajan pikkuhousunsuojat samaan pystyneet.

Eka kerta, kun kerroin tämän... nolottaa pirusti vieläkin.

Vierailija
686/922 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ravintolassa lounaalla ja lähtenyt maksamatta... töissä muistin, että enhän edes maksanut.

Töiden jälkeen nolona maksamaan.

Yrittänyt auton kaukosäätimellä aukaista taloyhtiömme roskakatoksen ovea.

Vierailija
687/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjannut hampaani käsisaippualla, väsynyt aamu. Ihmettelinkin miksi kupplii niin penteleesti, kunnes tajusin, että maistuukin hieman erikoiselta. xD

Vierailija
688/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on migreeni ja kun kohtaus menee ohi, olen toimintakykyinen mutta he""in sekaisin.

- Tupakoin ja uitin teepussia mukissa avoimessa ikkunassa, kun tee oli valmis tuijotin märkää pussia hetken hölmönä  ja viskasin sen sitten ikkunasta ulos.

- Otin postit eteisen lattialta, 2 laskua ja tungin ne jostain syystä eteisessä olevan pikkulipaston laatikkoon jonne en yleensä kurki. Tuli kivat perintäkirjeet.

- Menin Prismaan, avasin sipsipussin ja kävelin tyytyväisenä 'ympäri kauppaa syöden sipsejä pussista. Onneksi tilanteen havainnut vartija oli serkkuni!

- Ostin litran vanilijajäätelöä ja tungin leipälaatikkoon.

- Vaihdoin kissanhiekkaa ja kippasin likaiset hiekat lavuaariin.

-  Jätin kenkäni kun lähdin kävelemään sairaalasta kotiin, pysähdyin ja tuijotin hetken ihmeissäni jalkojani kunnes otin sukat pois , heitin puskaan ja kävelin tyytyväisenä kotiin.

- Koetin sytyttää tupakkaa legopalikalla.

- Menin hakemaan poikaa tarhasta, en saanut  porttia auki ja kiipesin aidan  yli. Tästä seurasi lasu ja se, että joku muu sai hakea pojan jos minulla oli ollut migreeni.

Millä hait poikaasi, et kai vain autolla?!

Vierailija
689/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiyslomalta palattua tuli usein töissä lounaalla napattua monen sentin nippu servettejä, ”kun tulee kuitenkin sotkua”. Olen myös vähän taputtanut kollegaa lempeästi pepulle, kun halusin hänen siirtyvän jonossa eteenpäin. Olen vuosikausia naimisissa oltuani esitellyt itseni tyttönimelläni, yrittänyt omilla avaimilla alakerran naapuriin, tehnyt kahvia kahvikoneella laittamatta kuppia alle, pukenut kaikki mahdolliset vaatteet eri tavoilla väärinpäin päälle jne. Ehkä paras oli, kun ihmettelin juuri ostamiani kenkiä kotona testaillessani, että miten ihmeessä nämä tuntuivat vielä kenkäkaupassa ihan sopivilta ja nyt eivät istu millään. Kengät olivat väärissä jaloissa..

Naurattaa niin! :D Itsekin voisin kuvitella töpsötteleväni pepulle muita kuin omia pieniä lapsia, se tulee niin luonnostaan :D

Vierailija
690/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lähdin fysioterapeutille ja unohdin laittaa  tissiliivit, lisäksi jaloissani olivat vanhat pesussa harmaantuneet pikkarit. Tiesin että siellä pitää riisua alusvaatteisilleen, sain vain jonkun aivopierun

- Tein Nescafen pussijääkahvin mansikkajugurttiin kun oli punainen kuten kahvipurkkikin, harmitti vietävästi koska oli viimeinen pussi

- Koetin sytyttää tupakkaa tamppoonilla ja täysin selvinpäin , mutta  hel vetin väsyneenä

- Putsasin rillit hyönteismyrkyllä

- Jätin lapsen perhepäivähoitajan pihaan  ja ajoin pois, 10 min myöhemmin soi puhelin että Noorallahan piti olla vapaapäivä? Eikun takaisin hakemaan tyttöä

- Terassilla ollut tuttuni huikkasi minulle että moi mitä kuuluu ja menin  juttelemaan, en aikonut juoda mitään mutta  niin vain hörppäsin tämän tutun kaverin, jota en edes tuntenut, kaljan kitusiini

- Otin lapsen adhd-lääkkeen omani asemasta ja eikun kiireesti soittamaan lääkäriin että tuleeko tästä nyt jotain? Sama vaiva kyllä, mutta eri lääkkeet eri annostuksilla

- Otin uimahallista väärät kengät mukaan ja sen lisäksi että koko oli väärä, olivat myös väri ja malli. Omat koon 39 siniset nilkkurit jäivät sinne ja tulin kotiin koon 37 punaisissa saapikkaissa

Vierailija
691/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lauantai ja halusin viettää koti-illan katsomalla jotain hömppäelokuvaa illalla ja syömällä hyvin. TV:stä tuli joltain TV5:ltä kello 21.00 hirviöleffa Godzilla. 

Eihän siinä, kello tuli 21.00. Rentouduin ja rupesin katsomaan Godzillaa. Noin tunnin verran  olin katsonut elokuvaa ja rupesin miettimään, että missähän vaiheessa se hirviö tulee esiin. Sitten tajusin, että kyseessä oli väärä  kanava ja joku toinen elokuva :D Vaihdoin sitten kanavaa ja siellähän oli täys rähinä päällänsä :D

Vierailija
692/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin ajatuksissani ostoskorin kanssa kassan ohi, tietenkin maksamatta ostoksia. Myyjä juoksi perään, tulipunaisena palasin jonottamaan.

Vierailija
693/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa laittaessa hukkasin öljyn. Löytyi lopulta astiakaapista josta olin ottanut kulhon vähän aiemmin.

Piilotin myös aurinkolasit sukkalaatikkoon kerran. Olin jo lähdössä ulos arskat päässä kun päätin vielä ottaa vaihtosukat mukaan. Sitten otin lasit päästä nähdäkseni sisällä ja näemmä laskin sukkien sekään kun pengoin laatikkoa.

Vierailija
694/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasin juuri 35 € kun viimein löysin kesällä hukkuneen kirjaston kirjan piknik-korista.

Vierailija
695/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienasin juuri 35 € kun viimein löysin kesällä hukkuneen kirjaston kirjan piknik-korista.

Niin millä tavalla tienasit? Ehkä enemmän niin päin, että kirjoituksesi on pieni "älyttömyys", jonka olet tehnyt ollessasi omissa ajatuksissasi...

Vierailija
696/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kirjastokortin uusiminen maksaa sen 35 euroa, eli sitä ei siis tarvinnutkaan tehdä kun vanha kortti löytyi.

Vierailija
697/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin kirjastokortin uusiminen maksaa sen 35 euroa, eli sitä ei siis tarvinnutkaan tehdä kun vanha kortti löytyi.

Mutta eihän se kortti ollut edes hukkunut...

Vierailija
698/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa unohdin tekeväni ruokaa... tomaattikeittoon tuli vähän savun makua 😄

Olen usein nukahtanut ja herännyt silmälasit päässä.

Vierailija
699/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laittanut siteen pikkuhousuihin vaikka ei menkkoja ollut edes.

Vierailija
700/922 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden ikäisen vauvan väsyneenä äitinä maksoin ruokaostokset kaupassa ja liu’uin vaunuineen tyylikkäästi kassan ohi suoraan kotiin, jossa aidosti ihmettelin hetken missä mun ruokakassit on.

Onneksi kauppa ei ollut kaukana ja ostokset odottivat minua muovipusseihin pakattuina 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän