Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
61/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten olin täyttämässä astianpesukonetta. Yhdessä juomalasissa oli vähän vettä, jonka kaadoin roskikseen.

Vierailija
62/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä päivä, mikä kuukausi on menossa esimerkiksi. Aina en muista mikä vuodenaika on. Ihmettelen, että jopas lumet ovat sulaneet aikaisin ja tajuan, että nyt on kesä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Meni kaupunkiin bussilla, tulin kävellen ja tajusin vasta kotona että auto on parkkihallissa

- Syysloma koko perheellä, ajoin päiväkodin parkkipaikalle ja istuin siinä hämmentyneenä, kunnes muistin että  minun piti mennä hammaslääkäriin

- Tein kattilassa popcornia ja nostin kantta varmistaakseni että että pomppivat, kuumia popcorneja sinkoutui  ilmaan  sarjatulituksena ja minä juoksin kiljuen ulos keittiöstä

- Lapsi pyysi mehua ja kaadoin sen appelsiinmehun kahviini

Vierailija
64/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaatanut kahvinporot keittimen vesisäiliöön useammin kuin kerran, ja muutenkin kuivaelintarvikkeiden kanssa tulee sekoiltua ja kaadettua niitä vääriin ruokiin ja astioihin. 

Hukkailen avaimia, kännykkää ja lompakkoa sujuvasti yleensä aina, kun teen lähtöä ulos.  Avain on tyypillisesti siinä hyllyllä, missä sen pitääkin olla ja aivan keskellä, vaan silmä ei havaitse sitä ennen kuin kaikki muut paikat on tarkistettu ja menen takaisin hyllyltä katsomaan viidennen kerran.

Olen hukannut monta sateenvarjoa, huivia ja hanskaparia julkisten paikkojen penkeille ja naulakoille. 

Kerran talvipakkasella olin pukenut kahdet lapaset päällekkäin ja minulle tuli puhelu kävelylenkillä. Puhelun jälkeen en löytänyt toista aluslapasta mistään. Kävelin sitten oikean käden näpit palellen ja harmitellen kadonnutta lapasta. Kotona huomasin, että olin pukenut kolme lapasta päällekkäin vasempaan käteen.

Olen jättänyt sekä etuoven että terassinoven vahingossa selälleen yöksi, terassinoven auki jopa loman ajaksi. Kun kerrostalossa asuin, niin  rappukäytävänovi oli ollut joskus koko yön selällään, vain väliovi kiinni :D.

Vierailija
65/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa mennyt tuntia aikaisemmin kouluun ja ollut ihan hädissäni kun kaikki luokat on olleet lukittuna ja paikalla vain siivoojia, jotka mulkoilevat oudosti.

Vierailija
66/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Meni kaupunkiin bussilla, tulin kävellen ja tajusin vasta kotona että auto on parkkihallissa

Olen varmaan nytkin niin ajatuksissani että kyselen älyttömyyksiä, mutta mitä tuossa tapahtuu? :D Jos menee kaupungille bussilla ja palaa kotiin kävellen niin miten siinä auto voi päätyä väärään paikkaan?

Vierailija
67/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mennyt usein vapaapäivänä kouluun

- Vienyt roskapussin koulun ovelle asti

- Varastanut sujuvasti työkaveri/kaverin/puolison/kenenvaan avaimet/kännykän poistuessani pöydästä.

- Mennyt miestenpuolelle uimahallissa

- Ihmetellyt kun en saanut ostoskärryä mitenkään lukittua ostoskärryjonoon ja rahaa pois. Kaksivuotiaani katseli hämillään ja auttoi minua sitten selvästi ylpeänä kääntämään kärryt oikein perin nokka eteen.

- Kävellyt pitkiä matkoja helma sukkiksissa ja tukipöksyt vilkkuen.

- Heittänyt likaiset alkkarit vessanpönttöön.

- Laittanut siteen liimapuoli väärinpäin ja huomannut sen vasta seuraavalla vessakäynnillä.

- Odotin vieraita ja tein lihamureketta joka katosi ennenkuin sain sen pöytään. Se löytyi pannuhuoneesta.

Vierailija
68/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan nytkin niin ajatuksissani että kyselen älyttömyyksiä, mutta mitä tuossa tapahtuu? :D Jos menee kaupungille bussilla ja palaa kotiin kävellen niin miten siinä auto voi päätyä väärään paikkaan?

Nyt tajusin minäkin unohtaneeni olennaisen osan tarinasta , eli :

Mies oli lainannut autoani ja jättänyt sovitusti parkkihalliin! Menin vartavasten hakemaan sen hiivatin auton , kävin kirjakaupassa. . Ja päätin kävellä kotiin kun niin kaunis ilma.

Vierailija
69/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä mä oon? Mihin olin menossa? ?Mikä päivä nyt on ? Mikä kuukausi? Mikä tuo ääni on ? "

Elämääni joka pv. Esim. Tänään koetin jäljittää salaperäistä piippailua, joka tuli pesukoneesta. Vesiraana kiinni. Olin siis raanan avaamisen ohella unohtanut pistäneeni koko konetta päälle !

Minulla on adhd, mutta uskon että olisin tälläinen höselö kyllä muutenkin.

Vierailija
70/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palovaroitin piippaa. Etsin savunlähdettä ja löydän pesseen pesukoneen.

Vierailija
71/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilin kämppää pikku krapuloissani edellisillan juhlien jälkeen. Ajattelin huuhtaista hieman viinilaseja etteivät rupeaisi haisemaan. 

Otin molempiin käsiin viinilasin, avasin hanan ja kaadoin vettä vasemmassa kädessä olleeseen lasiin - ja samalla "kaadoin" pois tämän veden oikeassa kädessä olleesta lasista, joka oli siis tyhjä. 

Naureskelin vähän itsekseni ja päätin, että siivous saa odottaa kunnes aivotoiminta on yltänyt edes 10 prosenttiin.

Vierailija
72/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelin kohtalaisen pienessä ja ahtaassa kenkäliikkeessä, kunnes joku nainen seisoi edessä just siinä mistä olin ajatellut mennä. No, menin vaan eteen päin ajatellen että kyllä se väistää, niin kuin tekikin. Noloudekseni huomasin vaan juuri kävelleeni myyjän ohi kassan taakse. Pyytelin kyllä anteeksi, mutta hävetti niin paljon, että jäi ostokset tekemättä.

Vierailija
73/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ostokset tehtyäni  Prisman kattoparkkiin.. 

..Ja pokerinaamana kävelin parkkialueen  läpi,  autoni ohi sekä aloin laskeutua jalan ajoluiskaa ostokset kädessä! Takana tuleva soitti torvea, useampi varmaan mietti että "mitä ihmettä tuo nainen tekee?"  Häpesin niin, että avovaimoni sai hakea auton.

Vierailija
74/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaarallisin tapahtui lapsena, kun pyöräilin hiljaista tietä pitkin kaverille. Uppouduin ajatuksiin ja jossain vaiheessa tajusin ajavani keskellä tietä. Onneksi ei tullut autoja.

Vierailija
75/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ihmetellä päivän kuluessa miten tukka on niin päätä myöten ja rasvanen, kuin likaisin ikinä, vaikka olin aamulla käyny suihkussa ja pessyt sen.

Kun paremmin muistelin ja tutkailin ihmettä, tajusin että en ollut muistanut huuhtoa hoitoainetta pois ollenkaan. Pesen aina alapään kun on hoitoaine päässä, sillon jätin suihkun siihen. 

Vierailija
76/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskkittymiskyky netti adhd aikanaa on varmaankiin yksi haaaste.

Vierailija
77/922 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja jähmetyin kauhusta, kun kuulin olohuoneessa lukiessani takaani askelia. Hyppäsin ylös tuolista ja miesystäväni nähdessäni muistin, että johan hän oli ollut vuorokauden kylässä ja jäi sänkyyn nukkumaan. Olim herännyt aamuvirkkuna pari tuntia aikaisemmin.

Vierailija
78/922 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on käynyt miehelleni, kun asuimme ensimmäisessä yhteisessä asunnossamme. Minä nukuin seinän puolella sängyssä, joten mies aina aamuisin nousi sulkemaan herätyskellon. Se oli pakko laittaa tietokonepöydälle, ettei mies unissaan vain lätkäise sitä kiinni, vaan joutuu oikeasti nousemaan ja sulkemaan sen.

Herätyskello soi normaalisti ja mies nousi sammuttamaan sitä. Ihmettelin kun pirinä ei loppunut ja nousin katsomaan, mitä mies touhuaa. Kysyin, mitä mies touhuaa, kun näyttää eksyneeltä lampaalta ja hän sanoo, ettei saa tätä meteliä loppumaan. Hän nyppäsi television pois seinästä, tietokoneet, radion, otti kaukosäätimestä patterit pois, penkoi laatikoita jne. Huusin sitten, että sammuta nyt se herätyskello. Se sytytti jonkin lampun ja mies löysi kellon. Ei kuitenkaan ymmärtänyt, miten sen saa sammumaan, joten repi patterit pois siitä hetken sitä käsissään pyöriteltyään. Tämän jälkeen tuli takaisin sänkyyn ja alkoi kuorsaamaan. 

Kun herätin miehen hetken pääst, ei muistanut mitään tuosta touhustaan. Nykyään naurattaa, mutta silloin väsyneenä ei naurattanut, kun se kello vielä piti aika kovaa meteliä. Kaikista oudointa oli se, että tuo sama herätyskello oli miehellä ollut ennen tuota jo ainakin 5 vuotta käytössä, joten oli ihan tuttu kello. 

Vierailija
79/922 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on käynyt miehelleni, kun asuimme ensimmäisessä yhteisessä asunnossamme. Minä nukuin seinän puolella sängyssä, joten mies aina aamuisin nousi sulkemaan herätyskellon. Se oli pakko laittaa tietokonepöydälle, ettei mies unissaan vain lätkäise sitä kiinni, vaan joutuu oikeasti nousemaan ja sulkemaan sen.

Herätyskello soi normaalisti ja mies nousi sammuttamaan sitä. Ihmettelin kun pirinä ei loppunut ja nousin katsomaan, mitä mies touhuaa. Kysyin, mitä mies touhuaa, kun näyttää eksyneeltä lampaalta ja hän sanoo, ettei saa tätä meteliä loppumaan. Hän nyppäsi television pois seinästä, tietokoneet, radion, otti kaukosäätimestä patterit pois, penkoi laatikoita jne. Huusin sitten, että sammuta nyt se herätyskello. Se sytytti jonkin lampun ja mies löysi kellon. Ei kuitenkaan ymmärtänyt, miten sen saa sammumaan, joten repi patterit pois siitä hetken sitä käsissään pyöriteltyään. Tämän jälkeen tuli takaisin sänkyyn ja alkoi kuorsaamaan. 

Kun herätin miehen hetken pääst, ei muistanut mitään tuosta touhustaan. Nykyään naurattaa, mutta silloin väsyneenä ei naurattanut, kun se kello vielä piti aika kovaa meteliä. Kaikista oudointa oli se, että tuo sama herätyskello oli miehellä ollut ennen tuota jo ainakin 5 vuotta käytössä, joten oli ihan tuttu kello. 

Aivan, mies repi myös meidän molempien puhelimista akut irti, ennenkuin hoksasi että sehän on herätyskello.

Vierailija
80/922 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin väsyneenä kotiin ja järkyttävä pissahätä. Äkkiä vessaan, housut alas. Siinä kesken toimituksen huomasin, että ai niin...alushousutkin olisi voinut muistaa laskea alas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan