Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
141/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin pesemään hampaita kasvojen kuorinta-aineella. Nam!

Vierailija
142/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikana kun ei ollut kännyköitä olin vaihteenhoitajana ja puheluun vastattiin frman nimellä.

Monesti kotonakin sitten sanoin omaan pöytäpuhelimeen ajatuksissani *Vakka ja Kansi Oy, hyvää päivää*.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle sattunut mutta miehelleni. Illalla hän lähti kauppaan ja ajatteli viedä roskat samalla.Kaupasta tultuaan huomasi että oli ottanut roskapussin autoon. Hän sitten heitti täyden ruokakassin roskiin ja tuli takaisin roskien kanssa:D

Vierailija
144/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla olin pitkän työputken viimeisenä päivänä jo aika rättiväsynyt kun viimeiseen vuoroon tulin.

Olin ottanut pientä välipalaa mukaan, joita syödä lounaan ja päivällisen välissä että illalla/yöllä. Työpari katsoi hetken touhujani ja lopulta kahvihuoneessa vuoroa aloitellessamme tokaisi "tota meinasitko asetta ollenkaan ottaa mukaan?".

Olin ottanut reisikoteloon yhden pienen banaanin ja jättänyt virka-aseen kaappiin. Kyllä nolotti.

Vierailija
145/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani olivat viettäneet koko kesän mökillä noin 30km päässä kaupunkikodistaan. Olimme käyneet siis koko kesän heitä tapaamassa mökillä. Loppukesästä isäni täytti pyöreitä ja järjestivät juhlat kaupungissa kotonaan. Laittauduimme juhlavaatteisiin, minä, mieheni ja lapset, ja ajoimme kesämökille. Vasta mökin pihassa esikoisemme sanoi että eikö ne Vaarin juhlat pitänyt olla kaupungissa. No onneksi ei ollut kuin puolen tunnin ajomatka lisää 😆

Vierailija
146/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapset päiväkotiin ja lähdin ajamaan takaisin kotiin vaikka piti ajaa työpaikalle, joka oli aivan toisessa suunnassa. Kilometrin ehdin ajella, kunnes tuli liikenneympyrä ja piti alkaa miettiä mihin suuntaan tarvis kääntyä, havahduin siinä että hhhetkinen, mihin mä oon menossa...

Vierailija
147/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessäni tankkaamaan huomasin, että tankki on toisella puolella autoa. Ei kun autolla tankkauspisteen ympäri ja takaisin samalle paikalle. Edelleen oli tankki väärällä puolella.

Vierailija
148/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuluneet crocsit eteisessä oven vieressä. Käytän niitä omalla pihalla tai ihan kun pyörin lähistöllä. Jalkaanlaitto käy ihan ajattelematta.

Monta kertaa kun olen lähdössä johonkin pois kotoa missä pitäisi olla ihan muut jalkineet, niin olenkin laittanut ne crocsit automaattisesti jalkaan.

Sitten saatan vasta huomata jossain, että voi itku, olen menossa juhliin tms.

Pakko palata vaihtamaan tai sitten vain tyynesti mennä ne jalassa.

Riippuu vähän miten asian ratkaisen.

Olen käynyt oopperassa feikki-Crocsit jalassa. Jalkani olivat pahasti turvonneet syöpähoitojen aikana ja tahdoin katsomaan esitystä. Naamani näytti pallolta, kaulaa minulla ei kortisonin vuoksi ollut, portaiden kiipeäminen oli tuskallista ja silmäni olivat niin arat, että jouduin pitämään niitä kiinni esityksen aikana. Hauskaa oli! 

Crocsit sopivat melkein kaikkiin tilaisuuksiin! :D

Vierailija
149/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaana leipurina mittaan ensin kakkutaikinan tarpeet valmiiksi omiin kulhoihinsa.

Viisauden kokemus keskeytyy ikävästi kun huomaa hujauttaneensa jauhot munien ja sokerin päälle, vaikka niitä ei ole vielä vaahdotettu kuten ohje määrää...

Vierailija
150/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla olin pitkän työputken viimeisenä päivänä jo aika rättiväsynyt kun viimeiseen vuoroon tulin.

Olin ottanut pientä välipalaa mukaan, joita syödä lounaan ja päivällisen välissä että illalla/yöllä. Työpari katsoi hetken touhujani ja lopulta kahvihuoneessa vuoroa aloitellessamme tokaisi "tota meinasitko asetta ollenkaan ottaa mukaan?".

Olin ottanut reisikoteloon yhden pienen banaanin ja jättänyt virka-aseen kaappiin. Kyllä nolotti.

Nyt heikkeni entisestään usko Suomen poliisiin. Aika vaarallista jos ihan sumussa kuljetaan aseiden kanssa miten sattuu ja käsitellään niitä huolimattomasti. Mitäs sitten jos vahingossa ammut jonkun sivullisen tai työkaverin unissasi?

Vierailija
151/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinyt rillejä jotka jo naamalla. Sekoillut sanoissa, etenkin englantia puhuessa.

Vierailija
152/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kauppaan ostamaan pelkästään kahvipakettia. Tulen takaisin kahden täyden ostoskassin kanssa, mutta en ole muistanut ostaa kahvia.

Katson työstä kotiin palatessa junan ikkunasta, että ahaa, nyt ollaan paikkakunnalla x. Juna lähtee liikkeelle, tulee kuulutus seuraavasta asemasta ja tajuan, että olisi pitänyt jäädä sillä paikkakunnalla x pois, että siellähän minä asun.

Jätn auton kaupungissa parkkiin ja unohdin, että minne sen jätin. Kesti aikansa löytää.

Leivoin ja unohdin, että vehnäjauhot oli loppu. Päätin turvautua naapuriapuun. Otin kulhon mukaan ja soitin naapurini ovikelloa. Ei ollut vehnäjauhoja. Palasin kotiin pohtimaan, että lähtisinkö sittenkin kauppaan. Päätin rohkeasti lähteä kysymään toiseltakin naapurilta. Soitin  ajatuksissani uudestaan kuitenkin äskeisen naapurin ovikelloa. Tämän jälkeen lähdin kauppaan.

Vierailija
153/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden kauppaan ostamaan pelkästään kahvipakettia. Tulen takaisin kahden täyden ostoskassin kanssa, mutta en ole muistanut ostaa kahvia.

Katson työstä kotiin palatessa junan ikkunasta, että ahaa, nyt ollaan paikkakunnalla x. Juna lähtee liikkeelle, tulee kuulutus seuraavasta asemasta ja tajuan, että olisi pitänyt jäädä sillä paikkakunnalla x pois, että siellähän minä asun.

Jätn auton kaupungissa parkkiin ja unohdin, että minne sen jätin. Kesti aikansa löytää.

Leivoin ja unohdin, että vehnäjauhot oli loppu. Päätin turvautua naapuriapuun. Otin kulhon mukaan ja soitin naapurini ovikelloa. Ei ollut vehnäjauhoja. Palasin kotiin pohtimaan, että lähtisinkö sittenkin kauppaan. Päätin rohkeasti lähteä kysymään toiseltakin naapurilta. Soitin  ajatuksissani uudestaan kuitenkin äskeisen naapurin ovikelloa. Tämän jälkeen lähdin kauppaan.

Minulle adhd-ihmisenä tuo on ihan arkipäivää  :D Ei tarvitse edes olla väsynyt. Onneks Prisma on vieressä.

Vierailija
154/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kerran miten kaulahuivi puetaan. Huoh.

Vierailija
155/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoremehua aamukahviin ja aknevoidetta hammasharjaan.

Vierailija
156/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kevätjuhlat, olin meikannut ja laittanut hiukset sekä pukeutunut uuteen mekkoon. Tietysti piti auttaa pienemmille lapsille kenkiä jalkaan , varmistaa että kukat eskariopelle on mukana ym joten lopputulos oli että sujautin jalkaan likaiset, valkoiset feikkicrocsit enkä nahkaisia balleriinoja! Hävetti niin, että harkitsin  hetken jättäväni  kengät autoon ja käveleväni pokkana sisään paljain jaloin.

Vierailija
157/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt avata kotini ovea auton kaukosäätimellä ja painanut useamman kerran ihmeissäni kun ei toiminut!

Kotiovi ei aukea myöskään työpaikan sähkölätkällä. Mä olen yrittänyt toistuvasti naapurin autoon, viereisessä ruudussa on myös hopeanvärinen farkku. Siihen ne yhtäläisyydet sitten loppuvatkin 🙄

Eikä työpaikalla aukea tavallinen avaimella avattava ovi sähkölätkää näyttämällä valokatkaisijalle vaikka kuinka yrittää.

Olen myös töistä kotiin lähtiessä ottanut työhousut pois ja laittanut ne samantien takaisin vaikka olisi pitänyt siviilipöksyt laittaa. Huoh. Sama kenkien kanssa...

Vierailija
158/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattunut myös aika moni noista ja jatkuvasti on jotakin hukassa. Nolointa on silti mennä omaan autoon ja huomata että vieras mies onkin ratin takana😂 tämä on tapahtunut pari kertaa

Vierailija
159/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähelteellä olin lähdössä kaupungille melko pienen olkalaukun kanssa. Aloin täyttää vesipulloa ja ajattelin, etten laita sitä ihan täyteen, jotta veisi vähemmän tilaa laukussa. :D

Vierailija
160/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittamassa kaakaojauhetta mukiin. Tosin siinä vaiheessa huomasin, että maidot olin lorauttanut mukin sijasta sinne kaakaojauhepurkkiin.