Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?
Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.
Kommentit (922)
Autoa ajaessani ajan tosi usein harhaan tutullakin reitillä. Risteys vaan menee ohi, kun olen ajatuksissani
Mä tein marenkia, ja siinä pitää siis käyttää vain valkuaiset munasta, eikä keltuaista saa mennä yhtään joukkooon, mikä siis erittäin tarkkaa (ei vaahtoudu silloin). Oli siis omat erilliset kipot valkuaisille ja keltuaisille. Onnistuin rikkomaan useamman munan niin, että aina meni keltuaista joukkoon. Eli taas otin uudet munat ja kupit. No, sitten alkoi lyyti kirjoittaa ja onnistuin erotteluhommassa hyvin. Jes, tämäpä onnistuu, ajattelin. Sitten kävi typerä ajatusmoka ja ihan vahingossa tyhjensin jo tuon hienosti erotellun keltuaisen siihen valkuaisinkulhoon, missä oli jo onnistuneesti useamman munan valkuaiset! Olin jo siis ihan homnan loppusuoralla ja kaikki nuo valkuiaset meni paistetuksi munaksi, kun en voinut niitä leipomiseen käyttää. :D
Ei hitsiläinen. Meni oikeasti varmaan kolminkertainen määrä munia mitä yleensä ja kenno tyhjeni. Onneksi marenkikakku lopulta onnistui täydellisesti!
-Yrittänyt syödä/juoda visiiri naamalla
-Keittänyt kahvia ilman vettä
-Näyttänyt bussissa kirjastokorttia ja toisinpäin
-Ja ehkä pahimpana tulee mieleen kun tarkoitus oli paahtaa leipää ja ajatuksissani laitoin paahtimen päälle mutta ilman leipiä. Ei muuten niin paha, mutta kun olin unohtanut myös leivänpaahtimen muovisen kannen siihen päälle! Sehän tietty suli sinne ja paahdin jouti roskiin. Uudeksi paahtimeksi valitsin sellaisen jossa ei ole kantta.
Laitoin värittömän kulmageelin asemasta mustaa ripsiväriä kulmakarvoihin, olen hyvin kalpea blondi
Keitin kahvia ja pistin lasagnenjämän lämpiämään mikroon, myöhemmin ihmettelin äreänä ja nälkäisenä miksei jääkaapissa ole ruokaa kunnés mikrokahvia tehdessäni löysin kylmän lasagnen mikrosta
Kiertelin kirpparilla ja löysin tyttärelle petsin jonka pistin villatakkini taskuun koska kädet oli täynnä, minulla ei ollut laukkua vaan ainoastaan lompakko kädessä. Kassalla en muistanut sitä petsiä enää yhtään, kotona aloin ihmetellä mikä taskussani on
Sytkärin sijasta kaivoin huulirasvan laukusta ja ihmettelin, miksen saa tulta tupakkaan
Ihan äsken panikoiduin pyykinpesukoneen vinkunasta, joka voi ilmeisesti aiheuttaa palovaarankin, joten toki pistin pesukoneen pois päältä.
Kävin tupakalla,ja pikkupaniikissa tiputin vanhingossa tupakkilasipurkin, mokailuni yksinäni alkoi naurattaa,oli pakko katkaista tupakki ja poistua parvekkeelta, etten vaikuttaisi aivan sekopäältä nauraessani yksinäni jne.
Paniikkihäiriön takia on joskus ns. ajatuksissaan ja vaikuttaisi ulkopuolisesta varmastikin varsin erikoiselta.
Menin kerran ärrälle suutus päissäni ja kailotin kovaan ääneen että miksei täällä oo kunnon miehiä ja miksen kelpaa kellekkää. Eikä työ paikkaa löydy.
Kävin töiden jälkeen kaupassa ja asettelin ostamani tavarat paikalleen.
Jonkin ajan kuluttua tarvitsin lompakkoa ja hain sitä laukustani. Ihmettelin, että mihin se oli joutunut, kun ei löytynytkään. Mietin, että olisiko kenties jäänyt kauppaan.
Ensin kuitenkin tarkistin jääkaapin johon olin ostoksia lapannut.
No, eipä löytynyt. Sitten muistin, että olin ostanut kalan, jonka laitoin pakastimeen. Aukaisin pakastimen oven, niin siellähän se oli kalapaketin päällä.
Helpotuksen huokaus.
Löytänyt silmälasini jääkaapista,
Vierailija kirjoitti:
Etsin usein kännykkää todella ärsyyntyneenä kun ei mistään löydy ja samalla kannan sitä kädessäni. Pahimmassa tapauksessa selaan sillä vielä nettiä samalla! Tätä tapahtuu pelottavan usein.
:D :D :D Tunnistan itseni tästä.
Otin jääkaapista mehukannun. Mehua oli enää vain vähän jäljellä. Hyvä, saan kannun tiskiin. Kaadoin ja kaadoin, mutta eihän se lasiin mahtunut. Oli muuten aikamoinen homma siivota mehut pöydältä ja lattialta. Ensi kerralla hörppään välillä. Varmasti muistan hörpätä!
Eilen kaupassa puhelin soi samalla kun olin juuri siirtymässä pakkaamaan tavaroita ja niinhän siinä sitten kävi että kassit oli valmiiksi avattuina ostoskärryissä niin kuin aina ja olin lappanut ostokseni suoraan kärryihin ohi kassien. Autolle tullessa puhuin yhä puhelua ja nostin kassin auton kyytiin ihmeellisen kevyenä kunnes alkoi raksuttaa. Oli pakko sulkea puhelu kun naurulta ei tullut loppua.
Vähän sama kuin ap:lla. Heitin likaiset pyykit pyykkikorin sijaan wc-pönttöön.
Kerran heitin teelusikan roskikseen kun piti laittaa teepussi sinne, teepussin pistin lavuaariin.
Olimme mieheni kanssa menossa teatteriin, oli jo tosi kiire. Menin kylppäriin vielä nopeasti fiksaamaan päivällä kampaajaan laittamaa upeaa kampausta. En sytyttänyt kiireessä valoja ja suihkutin nopeasti ja paljon mieheni deodoranttia päähäni.
Lähdin töihin eri aikaan kuin muulloin, oli kokous livenä siihen aikaan. Kiskaisin takin päälleni ja työpaikalla sitten riemu repesi: mulla oli vaaleanpunainen tyttäreni (15v) hylkäämä pyjama päälläni.
Ompelin shortseja pojalleni (10v), mietiskelin mukavia ja ompelin lahkeet kiinni toisiinsa.
Kerran imuroin kotia, ihmettelin tovin kun imuri tuntui jotenkin kevyeltä, olin vaan tyytyväinen kun oli harvinaisen helppo liikutella imuria. Vähän ajan päästä tuntui että imurin suutin on mennyt tukkoon kun ei oikein vedä, koppasin letkua ja katsoin suutinta, ei näyttänyt olevan tukossa mutta, kas vaan koko letku ei ollut edes kiinni imurissa, minä pöljä vetelin pelkää letkua pitkin huoneistoa.
Mies 25v kirjoitti:
Anopin ollessa yökylässä vuosi sitten viikonloppuna rakastelin epähuomiossa häntä 2 tunnin ajan vaimon sijasta. Ainakin anoppi vaikuttaa tyytyväiseltä, sai kuuleman mukaan elämänsä ensimmäiset orgasmit ja suhtautuu minuun nykyään paljon paremmin kuin ennen.
Ei täälläkään sentään kaikki tarinat mene läpi. Mielestäsi tarinasi on vitsikäs?
Ei mitään oikeasti vakavaa, mutta kerran tajusin bussissa ollessani, että olin ajatuksissani laulanut ääneen pari Rammsteinin biisiä samalla, kuin olin luukuttanut niitä täysillä kuulokkeista :D
Vähän aikaa sitten aamiaisella väsyneenä piti kaataa mehua mukiin ja maitoa kahviin. Tartuin mehukannuun ja aloin kaatamaan siitä mutta tajusin kaatavani sitä kahvin joukkoon. Yllättävän hyvältä maistui kahvi mehunkin kanssa.
Tein ruokaa. Käytin pannulappuja. Aloin ihmetellä missä ne on, kun ei olleet paikallaan keittiössä. Löysin ne nätisti roikkumasta eteisen naulakosta.