Veikö kumppaninne heti jalat alta
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Useampilin mies on vienyt jalat alta, minä vaan en ole aiheuttanut samaa heille.
Kumppanista kyseltiin.
Pikkuhiljaa ihastuin hänen olemukseensa ja luonteeseen. Ei ollut ulkonäöllisesti "tyyppiäni". Meidän välille kehittyi kuitenkin molemminpuolinen ihastus enkä ole ikinä kokenut vastaavaa kemiaa kenenkään kanssa.
Oli kaunein päivä elämässäni kun tapasin mieheni. Edelleen rakastun häneen joka päivä enemmän. ❤️
Emme lle olleet koskaan ihastuneita toisiimme ja nyt jo 3v aviossa. Kukin tavallaan
Vierailija kirjoitti:
Emme lle olleet koskaan ihastuneita toisiimme ja nyt jo 3v aviossa. Kukin tavallaan
Itse en pystyisi järkiliittoon. Mutta jos toimii teillä niin kukin tavallaan.
Vei jalat alta olemalla ulkoisesti ja olemukseltaan juuri sellainen, josta olin teinistä saakka haaveillut. Harmi vain, että ei ollut luonteeltaan passeli ja sattui vielä olemaan väkivaltainenkin. Viiden vuoden jälkeen oli luovutettava ja todettava, ettei ulkonäkö ole kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vei jalat alta olemalla ulkoisesti ja olemukseltaan juuri sellainen, josta olin teinistä saakka haaveillut. Harmi vain, että ei ollut luonteeltaan passeli ja sattui vielä olemaan väkivaltainenkin. Viiden vuoden jälkeen oli luovutettava ja todettava, ettei ulkonäkö ole kaikki kaikessa.
Onneksi lopulta tulit järkiisi!
omien havaintojen mukaan naisilla voi mennä pidemmänkin aikaa lämmetä jos luonne ja muu olemus on pääpainona. miehet keskimäärin ovat hiukan visuaalisempia otuksia ja kiinnostus lähtee usein pitkälti fyysisestä ihastuksesta (enkä väitä etteikö miehen ulkonäkö voisi viedä heti naiselta jalkoja alta.)
Aluksi en edes kiinnittänyt mieheeni huomiota, loppujen lopuksi siitä tuli pakkomielle :) Nyt kahdeksan vuotta takana ja kaksi ihanaa lasta. Parempaa miestä ei voi olla <3
Mä olin hn silloin kun tapasin miehen niin baarissa töissä.
Minua iskettiin jatkuvasti ja numeroa pyydeltiin.
Mies aloitti normaalin jutustelun ilman kehumista, meiltä löytyi yhteisiä tuttuja ja vasta sitten pyysi numeroni.
Annoin sen.
Se oli ensimmäinen ja viimeinen kenelle baarissa numeron annoin.
Nyt olemme olleet yhdessä jo 3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin hn silloin kun tapasin miehen niin baarissa töissä.
Minua iskettiin jatkuvasti ja numeroa pyydeltiin.
Mies aloitti normaalin jutustelun ilman kehumista, meiltä löytyi yhteisiä tuttuja ja vasta sitten pyysi numeroni.
Annoin sen.
Se oli ensimmäinen ja viimeinen kenelle baarissa numeron annoin.
Nyt olemme olleet yhdessä jo 3 vuotta.
Ja tämä siis ensimmäinen kerta kun jalkani on viety alta.
Juttelimme viikon ja soittelimme useasti (mies asui 100kilometrin päässä).
Menin viikonlopuksi hänen luokseen, sen jälkeen aloimme tapailla useammin (mies ajoi töiden jälkeen minun paikkakunnalleni ja vietimme päiviä yhdessä), minä muutin työn perässä miehen paikkakunnalle ja päätimme muuttaa yhteen.
Vei jalat alta. En ollut nähnyt edes kuvaa, ystäväni järjesti meille tapaamisen, koska ajatteli että meidän kannattaisi tavata. Niin kannattikin ;-)
Useampilin mies on vienyt jalat alta, minä vaan en ole aiheuttanut samaa heille.