Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen exä yrittää kaikkensa tuhotakseen suhteemme

Vierailija
16.08.2018 |

Heittäytyy marttyyriksi, haukkuu miestä, estää lasten tapaamisia, uhkaa tekevänsä pahoja asioita itselleen jne.
Lasten tapaamiset menivät hyvin niin kauan, kunnes aloimme seurustella miehen kanssa. Kyseessä siis ei ole päällekkäissuhde, vaan mies oli ollut vapaana ennen kuin tutustuimme.
Onko tavallistakin tällainen ja miten olette pärjännyt?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista. Ex-nainen yritti saada lapsien yksinhuoltajuuden, ei saanut. Ex-nainen teki lasun, et miehensä olisi alkoholisti, ei onnistunut. Ja nämä sen jälkeen kun minä, uusi nainen,tulin miehen ja lapsien elämään. Mut aika auttaa katkeruuteen eli nyt on jo käsittänyt asian ja lopettanut moiset hulluudet.

Vierailija
2/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa julkisesti ja pitäkää kulisseja yllä et olette erossa.

Kuitenkin salaa näette. Näkee mitenbex akan käyttäytyminen muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä mustamaalaus, kiristys, uhkailu, häirintä. On tavallista katkeran naisen taholta. Ellei nainen itse saanut pitää miestä, ei saa kukaan muukaan tehdä miestä onnelliseksi.

Vierailija
4/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo miestä menemään heti lastenvalvojalle, tapaamisista pitää saada kirjallinen sopimus.

Pitäkää kiinni oikeuksistanne, ex ei voi vaikuttaa uusiin suhteisiin.

Älkää lähteekö mihinkään kiusantekoon mukaan, selvittäkää sosiaalityöntekijän kanssa noi lasut. Säilyttäkää kaikki ex.n viestit ja muut ja näyttäkää ne myös sille sossulle.

Lapsilla on oikeus saada nähdä isäänsä, jopa hänen uutta puolisoaan (riippuen asumisjärjestelyistä yms.)

Vierailija
5/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ihme juttuja taas.

Vierailija
6/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tai te yhdessä olette kiusanneet jollakin lailla ex- vaimon pois tasapainosta. Muuten hänellä ei olisi aihetta käyttäytyä kuvailemallasi tavalla.

Vierailija
7/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon tartte muuta syytä kuin näennäisesti siedetty ero ja siihen totuttelu vaatii pidemmän ajan joillakin. Nyt meni kuppi nurin kun exä tietää/luulee et joku toinen onkin miehensä kanssa häntä "vastaan" ja omistaa ajatuksetkin.

Vierailija
8/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakin sukupuolessa on noita kammoexiä ja osa niistä  ryhtyy ihan väkivaltaiseksi  saadakseen exänsä uuden suhteen loppumaan.

Vierailija
9/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen joka joutui vuodeksi suljetulle osastolle tuossa tilanteessa. Nyt onneksi jo ok.

Vierailija
10/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisinpäin. Meillä on kaksi lasta ja miehen nykyinen yrittää kaikin tavoin estää meitä tapaamasta, estää meitä kasvattamasta lapsia yhdessä, estää lasten pääsyn minun luokseni, levittää minusta perättömiä juttuja, kyttää ex:än puhelinta ja somea kuin varmaan minunkin some-tiliäni, yrittää sotkea välejämme ja omia lapsiamme sillä perusteella että pyörittää arkea ex-mieheni kanssa, mielistelee lapsillemme ja kevyesti vieraannuttaa heitä minusta. Ym. ym.

Vierailija
11/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on toisinpäin. Meillä on kaksi lasta ja miehen nykyinen yrittää kaikin tavoin estää meitä tapaamasta, estää meitä kasvattamasta lapsia yhdessä, estää lasten pääsyn minun luokseni, levittää minusta perättömiä juttuja, kyttää ex:än puhelinta ja somea kuin varmaan minunkin some-tiliäni, yrittää sotkea välejämme ja omia lapsiamme sillä perusteella että pyörittää arkea ex-mieheni kanssa, mielistelee lapsillemme ja kevyesti vieraannuttaa heitä minusta. Ym. ym.

Sama täällä. En sais olla missään tekemisissä exäni kanssa, koska uus akka on ihan skitso. Meilläkin on yhteinen lapsi, mutta edes lasta koskevissa asioissa en voi olla yhteydessä (salaa kuitenkin ollaan kavereita niin ettei nykyinen akka tiedä ja pidetään yhteyttä).

Vierailija
13/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Miehen ex hyppäsi suoraan uuteen suhteeseen, mutta kun kahden vuoden päästä minä astelin mieheni elämään, alkoi lasujen teko, lapsen ja isän tapaamisten rajoittamisen yrittäminen, yksinhuoltajuuden hakeminen... Ei onnistunut näissä.

No, hänellä vaihtuikin taas mies lennosta ja oli hiljaa siitä lähtien...

Vierailija
14/14 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen ex oli kai kuvitellut saavansa joskus miehen takaisin, joten minun kuvioon tuleminen ei tietenkään sopinut hänelle. Kauhea määrä valehtelua, lapsilla kiristämistä, häiriköimistä. Joskus hän äityi repimään miehen paitoja tms. Anopille hän yritti mustamaalata minua, ei onneksi mennyt läpi. Aina kun mies meni käymään, minulle pukkasi viestiä, miten puuhailevat sängyssä ja miehen vaatteita tuhrittiin huulipunaan. Lähetti myös viestejä muka mieheltä, mies siis muka jätti minut. Kauheaa aikaa, onneksi vähän on rauhoittunut. Osan tuosta ajasta hän oli itsekin jo uudessa suhteessa.