Päätös elää ilman miehiä???
Onko kokemusta? Olen eronnut 2v sitten ja tuntuu etten jaksa vaivata päätäni enää noilla miesasioilla. Ne vie aikaa ja energiaa! Jos vain päättäisi jonkin aikaa olla yksin ja nauttia elämästä. Olen vaan niin tunneihminen ja ihastun helposti ja kieltämättä miehet ihastuvat minuun ;)
N41
Kommentit (45)
Jos "elämä ilman miehiä" on mielestäsi oikea ja hyvä ratkaisu, niin mitä muiden mielipiteillä/kokemuksilla on merkitystä.
Kuten joku toinenkin sanoi, niin päätös elää ilman miehiä kuulostaa hieman ylidramaattiselta ja että sillä yritetään vakuuttaa enemmän itseä kuin muita. Mikset vain voi valita että keskityt vaikka töihin, opintoihin, lapsiin, harrastuksiin tai johonkin muuhun elämäsi osa-alueeseen. Miehet, heidän läsnäolo tai sen puute, menee omalla painollaan siinä sivussa. Ei siitä tarvitse tehdä isoa numeroa.
Olen valinnut miehettömän elämän. Viimeksi eilen ja tänään miehet olivat aloitteellisia, mutta minua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Käytä seuraavalla kerralla vain yhtä kysymysmerkkiä otsikossa ja unohda hymiöt niin vaikutat aikuisemmalta.
O.o
Kyllä, ja hyvä päätös onkin. Minullakaan ei yksinkertaisesti enää ole minkäänlaista kiinnostusta laittaa aikaa ja energiaa mihinkään suhdetouhuihin. Seksikään ei kiinnosta. Olen kehittänyt muutaman hyväksi havaitun taktiikan joilla pääsen tilanteista joissa miehet alkavat kiinnostumaan, koska olen liian kiltti. Viimeinen lyhyt avioliittoni oli oikeastaan siitä kiinni että en osannut vaan sanoa ei, ettei toinen pahastu.
Mutta en ole nyt reiluun pariin vuoteen todellakaan kaivannut yhtään säätöä, lieko jo hormonit lopussa :D
Käytä seuraavalla kerralla vain yhtä kysymysmerkkiä otsikossa ja unohda hymiöt niin vaikutat aikuisemmalta.