Päätös elää ilman miehiä???
Onko kokemusta? Olen eronnut 2v sitten ja tuntuu etten jaksa vaivata päätäni enää noilla miesasioilla. Ne vie aikaa ja energiaa! Jos vain päättäisi jonkin aikaa olla yksin ja nauttia elämästä. Olen vaan niin tunneihminen ja ihastun helposti ja kieltämättä miehet ihastuvat minuun ;)
N41
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tajuan, että silloin kun olin sinkku, olin onnellisin.
Miehet ovat kaikki pettäneet ja olleet muutenkin ihan mulkkuja.
Itse olen samanikäinen kuin sinä.Nänänänänä
nänänänänä
jännäää!!
Näin baarin kulmassa hahmon tumman, pään kynityn ja hauikset tribaalein värjätyn.
Hän oli tuo mies jännä, sydämmeni särkijä ja pöksyni kastelija.
Hän mut otti ja temput teki, reisillä vain valuva muisto.
En ollut hänen ainokainen vaik hän niin lupasi.
Nyt vihani mun ryöpsähti ja kaikki miehet alleen peittääpi.
Siat siat siat!
Olette aika kovia sheimaamaan toisianne, miehet. Esimerkiksi omassa tuttavapiirissäni kaikkein hyväsydämisin ja luotettavin mies on tatuoitu ja treenattu, mutta myös akateemisesti koulutettu ja naimisissa oleva kolmen lapsen perheenisä.
Kun nämä asiat ei silleensä olis ristiriidassa keskenään muuta kuin palstamiesten fantasioissa.
Mulla ikää 29 eikä kokemusta miehistä tähänkään mennessä ja tuskinpa on tulevaisuudessakaan. Ei tosin johdu minusta, yrittänyt olen kyllä mutta aina pakit. Nyt ei enää jaksa.
Minä en voisi elää ilman. En seksiä ( luoja miesten vahvoja käsivarsia, tuoksua grrrr) en huumorintajua ( miehet nyt vaan on hauskempia, sori siskot)
Työskentelen naisvaltaisella alalla ja se on yhtä juoruilua ja selkäänpuukottamista. Ihana tulla kotiin miehen luo ja käpertyä sen kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikää 29 eikä kokemusta miehistä tähänkään mennessä ja tuskinpa on tulevaisuudessakaan. Ei tosin johdu minusta, yrittänyt olen kyllä mutta aina pakit. Nyt ei enää jaksa.
Sit oot iskenyt miehiä, jotka on sua korkeammalla tasolla. Koita hyväksyä, ettet saa niitä kuumimpia.
13 vuotta sinkkuna, ei mitään sutinaa. En ihastu helpolla ja viihdyn hyvin yksin. Olen tapaillut paria tyyppiä teininä, mutta muuten olen ollut yksin. Kumppanin pitäisi siis olla parempaa kuin tämän hetkinen mukavuuteni yksin. Seksi yksin on oikein mukavaa. Saa milloin vain, miten vain ja jos ei huvita, kukaan ei kärsi :D
N35
Sori mut mulle tulee näistä " upeaa elää ilman miestä" kommenteista sellanen olo, et koitatte vakuutella vaan itseänne.
Itse olin nimittäin samanlainen, kun jäin sinkuksi ja ei tuntunut löytyvän ketään hyvää. Aloin toitottaa tota mantraa: nyt saa rauhassa matkustaa bailata, ei sotke kukaan kotia jne. Oikeesti toivoin koko ajan, että tulis joku kehen vois hullaantua. Yhä toivon sitä. Kaipaan ihan mielettömästi sitä, et joku ihailee mua ja pitää hyvänä. Oon lakannut esittämästä, et en missään nimessä tarvii miestä. Jos sen avulla joku ihana mies uskaltais lähestyä.
Treffailin ja seukkailin aina puoli vuotta kerrallaan kunnen miehen valitukset ja vaatimukset ja uhoamiset lopettivat suhteet. Nyt olen ollut vuoden itsekseni.
Ihanaa kun kukaan ei valita!
Saan tavata kavereita ja olla ylitöissä kun haluan. Kanava on minun, musavalinta myös ja saan syödä naisten ruokia. Ei kinuta kakkosta eikä pikkuhepeneitä.
Jes!!!
Vierailija kirjoitti:
Eikun vaan hankkimaan lauma kissoja ja niineespäin.
Miksi? Mistä tulee outo luulo että yksinäisellä on nimenomaan kissa tai kissoja? Miksei vaikka gerbiili tai koira? (Itse pidän kissoista, muttei ole eikä tule)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nänänänänä
jännäää!!
Näin baarin kulmassa hahmon tumman, pään kynityn ja hauikset tribaalein värjätyn.
Siat siat siat!
Heh heh. Kuulostaa kyllä painajaismaiselta mieheltä, tatskat ja kaikki, hyi...kiertäisin kaukaa. Enkä ainakaan minä hauku kaikkia miehiä jos yksi on k-pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nänänänänä
jännäää!!
Siat siat siat!
Heh heh. Kuulostaa kyllä painajaismaiselta mieheltä, tatskat ja kaikki, hyi...kiertäisin kaukaa. Enkä ainakaan minä hauku kaikkia miehiä jos yksi on k-pää.
Anteeksi, kone temppuili ja viesti tuli kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kokonaan miehetön. Sinuna harrastaisin villiä seksiä nuorempien miesten kanssa fuckbuddy-periaatteella.
Minä taas haluaisin vanhemman miehen. Olen nelikymppinen, tahtoisin noin viisikymppisen. Nuoremmat ei kiinnosta tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on varmaankin kurjaa seksin suhteen kun vain 10% miehistä panee kaikki naiset joten edes yhden illan juttuihin ei ole saumaa. Naisilla onneksi ei tarvitse tuota surra kun oven takana on jono alfaa odottamassa vuoroaan, tai näin minulle on kerrottu.
Ei mun oven takana ainakaan ole ketään, ei alfoja eikä muita...
Vierailija kirjoitti:
Minä en voisi elää ilman. En seksiä ( luoja miesten vahvoja käsivarsia, tuoksua grrrr) en huumorintajua ( miehet nyt vaan on hauskempia, sori siskot)
Työskentelen naisvaltaisella alalla ja se on yhtä juoruilua ja selkäänpuukottamista. Ihana tulla kotiin miehen luo ja käpertyä sen kainaloon.
Ennustus, puukotat siskojasi selkään ja leikit hyvää jätkää kunnes tulet kunnolla keski-ikään ja huomaat ettet saa sillä enää miehiltä huomiota vaikka minkä teet :D. Sit kannattaa tutustua naisiin uudella asenteella, voit yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kone temppuili ja viesti tuli kahdesti.
Jos se tulee noin mukavan naisen koneelta niin ei haittaa :)
Joiltakin tällainen ilmeisesti vaatii enemmän päätöstä, toisilta vain sen, ettei aktiivisesti tyrkytä itseään mihinkään suuntaan, eli rauhassa saa kyllä olla.
Vierailija kirjoitti:
Sori mut mulle tulee näistä " upeaa elää ilman miestä" kommenteista sellanen olo, et koitatte vakuutella vaan itseänne.
Itse olin nimittäin samanlainen, kun jäin sinkuksi ja ei tuntunut löytyvän ketään hyvää. Aloin toitottaa tota mantraa: nyt saa rauhassa matkustaa bailata, ei sotke kukaan kotia jne. Oikeesti toivoin koko ajan, että tulis joku kehen vois hullaantua. Yhä toivon sitä. Kaipaan ihan mielettömästi sitä, et joku ihailee mua ja pitää hyvänä. Oon lakannut esittämästä, et en missään nimessä tarvii miestä. Jos sen avulla joku ihana mies uskaltais lähestyä.
Sori mut ymmärrät varmaan, että ihmiset on erilaisia? Minunkin yksi kaveri pitää parisuhdetta ”elämän peruspilarina” eikä pystynyt avioeronsa jälkeen tekemään ensimmäistäkään asiaa, ennen kuin oli saanut uuden miehen ja parisuhteen hankittua itselleen. Itse taas torjun järjestäen kaikki lähestyjät, koska nautin vapaudestani niin paljon.
Eri ihmiset tulee onnellisiksi eri asioista.
Sain tarpeekseni miehistä ja otin pari kissaa.
Täällä myös yksi 43-vuotias nainen, joka on avioero partaalla. Jos ja kun tämän suhteen lopetan, niin en TODELLAKAAN uutta miestä ota enää ikinä. Lapset ja ystävät riittää mulla
Miksi? Ennemmin ottaa ilon irti sitoutumattomuudesta - matkustelee ympäri maailmaa, luo uraa ja opiskelee kaiken mahdollisen, luuhaa vapaa-ajan kaupungilla ja rakentaa sosiaaliset ympyrät omien kavereiden varaan. Ei miehet ja elukat ole todellakaan elämän ainoa sisältö tai jotenkin ”pakko valita toinen” -tilanteita.
T: N39, jonka ainoa parisuhde päättyi 10 vuotta sitten (ja nämä onkin olleet mun elämän parhaat vuodet tähän asti).