Kysy 16-vuotiaalta
Kommentit (34)
Minä kyllä käytän Facebookia, mutta varmaan enemmän käyttävät Snapchattia, Instagramia ja WhatsAppia.
Yritän itse pitää vähän sometaukoa, enkä tällä hetkellä käytä mitään muuta kuin WhatsAppia ja ihan tavallista sähköpostia aktiivisesti.
Ap
Vieläkö siellä tarkenee uida missä lie oletkaan?
Lukio on ollut ihan kivaa, mutta pitkiä päiviä tullut. Eilen ja toissapäivänä oli migreeni, kun koulun jälkeen oli vielä muuta menoa, eikä vatsakaan oikein tykkää tästä stressistä. Iloksi se vielä muuttuu, kunhan tottuu, vielä tämä on vähän opettelemista. Vaihdoin maanantaina kouluakin, joten aika rankka alku on ollut.
Ap
Kerro lisää itsestäsi,,,,,setä kuuntelee mielellään,
Miksi maalari nauroi uudelle vasaralleni?
Kyllä täällä tarkenee, kun rohkeutta on. On kyllä vedet jäähtyneet eikä siellä vedessä kauaa viihdy, mutta pikaisesti voi käydä pulahtamassa.
Ap
Sedälle voin kertoa vaikka sen verran, että harrastan politiikkaa ja haluan joskus mepiksi. Se on ollut unelmani ihan pienestä pitäen. Setä varmaan haluaa myös tietää, että olen viljattomalla ja maidottomalla ruokavaliolla ja olen tänään juonut kolme litraa vettä ja pelannut pesäpalloa. Tänään sain ihottumaa käteeni koulun pyyhkeestä ja nyt iho kutisee ja hilseilee.
Ap
Mistä koulusta lukion jälkeen aiot valmistua työttömäksi mepiksi?
:DD Haluaisin opiskella kieliä ja "oikea" toiveammattini on opettaja.
Ap
Opettaja olisi minunkin toiveammatti. Harmi että tajusin sen vasta näin yli nelikymppisenä.
Mitä appseja nuoriso käyttää, eikö Facebook ole jo vanha juttu?