Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden mies yli 60v (onhan täällä muita...)?

Vierailija
16.08.2018 |

Kuinka usein harrastatte seksiä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 krt/vko. Ihan luomuna mennään eli ei lääkkeitä käytössä, vain leluja ja liukuvoiteita. Mies 63v ja minä 54 v. Yhdessä 38 v. Lisäksi minulla 42v rakastaja, jota tapailen pari kertaa kuussa.

Vierailija
22/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 49v, mies 50v. Seksiä yleensä kerran viikossa.

Pidän itseäni melko vanhana vauvapalstalle, joten kovasti ihmetyttää, kuinka paljon täällä 60-70 -vuotiaita vastailemassa.

Aihevapaa on jo 20-vuotias. Tullessani tänne 2000-luvun alussa (nikillisiä aikoja) menossa oli mukana paljon yli nelikymppisiä. Lievätkö samoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 45, mies 61. Seksiä ehkä kerran viikossa / kerran kahdessa viikossa. Kolme lasta ja pitkät työpäivät vievät ajan ja energian, varsinkin mies on väsynyt, minä voisin haluta useammin. Mutta kun sitä seksiä on, se on laadukasta. Sildenafilia tms. ei mies tarvitse ainakaan vielä.

Vierailija
24/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa nuoret, elämänsä kunnossa olevat nelikymppiset naiset olemaan kimpassa 60+ ukkojen kanssa?

Kyselee huolestunut kolmekymppinen.

Vierailija
25/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 89 minä 19v. Seksiä 8 kertaa päivässä

Vierailija
26/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kuusikymppisillä muka enää seiso? 

Vähemmistöllä toimii. Erityisesti jos taustalla runsasta alkoholinkäyttöä ja/tai tupakointia, melko varmasti ei seiso luonnollisesti. Varsinaisista sairauksista puhumattakaan. Lääkkeillä ehkä onnistuu.

Vierailija
27/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme saa nuoret, elämänsä kunnossa olevat nelikymppiset naiset olemaan kimpassa 60+ ukkojen kanssa?

Aloitimme suhteen, kun olin 27 ja mies 43. Hän oli silloinkin ikäistään nuoremman oloinen ja nykyään näyttää enemmän viisikymppiseltä kuin kuusikymppiseltä. Ei rakkaus katso ikää. Mieheni ei myöskään ollut suhdetta aloittaessamme mitenkään rikas tai julkkis tai merkittävässä asemassa, vaan kyse oli ihan tunnejuttu.

Vierailija
28/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä 60v ei seiso. Olen harkinnut rakastajan ottamista. "Miten ihmeessä kukaan nelikymppinen voi olla kuusikymppisen kanssa? Onko teissä jokin vikaa?" <-- alettiin seukkaamaan kun olin 25v. Nyt ollaan lähinnä parhaita kavereita ja kumppaneita, se on ihan ok, kunnes jompi kumpi rakastuu johonkin toiseen. N40v.

Höpö höpö.

Vierailija
29/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin muiden elämä kuuluu sinulle?

Vierailija
30/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt lyhyesti näin, että haluja on aivan älyttömästi (siis miehellä, ei minulla) mutta kykyä ei ole älyttömästi.

Vierailija
31/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 60+ sattui olemaan paras mies joka oli tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi