Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä lääkäri määräsi minulle?! Otin illalla määrätyt lääkkeet ja heräsin hetki sitten !

Vierailija
16.08.2018 |

Olo on pökkyräinen, kuin leikkauksesta heränneellä. Tai krapulassa. Molempia. Onneksi olen sairaslomalla. Ja onneksi lapset ovat isänsä luona. Herranjumala! :(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdalud on aika vahva, tosin sitäkin löytyy hitaammin/nopeammin imeytyvää ja vahvempaa/miedompaa versiota.

Vierailija
22/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali reaktio kyseisiin lääkkeisiin. Toleranssi noihin kasvaa nopeasti ja sama annos vaikuttaa joka kerta vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirdalud on ihan kauhea. Mulle määrättiin enkä käyttänyt enään parin kerran jälkeen. Verenpaine laskee ja jäsenissä tuntuu puutumista. Väsymys iskee välittömästi.

Millä annoksella sirdalud? Minulla ollut käytössä nivel ja lihasjäykkyyden hoitoon 2mg ja ehkä alussa oli väsyttävä mutta ei enää. Nukuttaa hyvin ja en takuulla nukkuisi näin hyvin ilman lihasrelaksanttia. Toki aika on tuonut tottumuksen mut joskus oli Rivatril ja en saanut millään aamuisin hereille itseäni joten en halunnut sitä jatkaa. Sirdalud on ollut paras eikä ole vienyt virkeyttä ja toimintakykyä.

Vierailija
24/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Sirdalud on lihasrelaksantti, ja pistää kyllä jo pienellä annoksella monilta tajun kankaalle.

Panacod on kipulääke, ja kolmiolääke kans. Ei mikään ihme, jos kuuppa on pimennyt ja nyt seksisin. En ottais lasten kans ainakaan yht'aikaa noita. Sirdaludia en vois käyttää ollenkaan, jos ois huollettavia.

No pojat ovat jo 11 ja 9vuotta eli isoja jo, mutta ollisvar varmaan pelästyneet kun äiti ei olisi herännyt ! Mutta nyt siis isäviikko. Ap

Ok, no sitten.

Mulla on kaularangassa ja selässä vikaa, ja olen saanut Sirdaludia. En tykännyt ollenkaan syödä sitä, enkä syönyt. Paitsi yhden kerran otin tuskiini, kun olin koiraa menossa viemään ulos. Noh... Koiran ulkoiluttaminen siirtyi, jalat ja kädet oli kuin keitettyä spagettia muun kropan ollessa jäykkä. Pääsin sänkyyn, ja vintti pimeni.

Vierailija
25/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olo on pökkyräinen, kuin leikkauksesta heränneellä. Tai krapulassa. Molempia. Onneksi olen sairaslomalla. Ja onneksi lapset ovat isänsä luona. Herranjumala! :(

Niin? No mikä sen lääkkeen nimi oli?

Vierailija
26/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ehkä auttaisi, jos osaisit lukea siitä lääkepaketin kyljestä nimen ja kertoa sen meillekin...

Toki tuo arvoitus voisi aueta sulle jo ihan lukemalla se tuoteseloste, siellä kerrotaan sivuvaikutuksista.

Olenko ainut joka ymmärsi otsikon olevan lähinnä kielikuva? Ap varmasti tietää mitä lääkettä sai ja luultavasti lääkäri maininnut väsyttävästä vaikutuksesta , mutta Ap ei odottanut nukkuvansa puoleen päivään.

Vierailija
27/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirdalud on ihan kauhea. Mulle määrättiin enkä käyttänyt enään parin kerran jälkeen. Verenpaine laskee ja jäsenissä tuntuu puutumista. Väsymys iskee välittömästi.

Millä annoksella sirdalud? Minulla ollut käytössä nivel ja lihasjäykkyyden hoitoon 2mg ja ehkä alussa oli väsyttävä mutta ei enää. Nukuttaa hyvin ja en takuulla nukkuisi näin hyvin ilman lihasrelaksanttia. Toki aika on tuonut tottumuksen mut joskus oli Rivatril ja en saanut millään aamuisin hereille itseäni joten en halunnut sitä jatkaa. Sirdalud on ollut paras eikä ole vienyt virkeyttä ja toimintakykyä.

4mg, kokeilin myös puolikasta lääkettä. enään ei kuin äärimmäisessä hädässä. Määrättiin selkäoireisiin.

Vierailija
28/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lihaksia rentouttava tekee tuota! Ensin menee lötköksi ja sitten vajoaa nin sikeään uneen, ettei varmaan edes huutava palohälytin herättäisi! Ja  herättyään on ihan töttöröö.

tÖÖt tÖÖt vaan itselles senkin Aku Ankkan auto.

Vierailija
29/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitti kylläpä oot herkkä)

Vierailija
30/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sirdalud 2 mg nukuttaa kaksi tuntia, 4 mg neljä tuntia.

Vierailija
31/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostakin tutkimuksesta, jonka mukaan e-pillerit voivat moninkertaistaa Sirdaludin vaikutuksen. Itsellä tuli siitä aivan järjetön väsymys ja krapula. En juuri jaksanut sängystä nousta seuraavana päivänä. Norflex sopii mulle ihan hyvin. Ehkä voisit pyytää sitä kokeeksi?

Vierailija
32/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdaludilla ei ole minulle mitään vaikutusta. Panacodista voi ottaa neljänneksen ja nukun helposti 10-12 tuntiapötköön.

Yksilöllinen vaikutus.

Vierailija
33/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirdaludilla ei ole minulle mitään vaikutusta. Panacodista voi ottaa neljänneksen ja nukun helposti 10-12 tuntiapötköön.

Yksilöllinen vaikutus.

tuntiapötköön... 😆

Vierailija
34/34 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Sirdaludia joskus unilääkkeenä, saa oikein syvän ja keskeytymättömän unen sillä. Niskajumeihin joudun silloin tällöin sitä ottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme