Kerro tämän viikon paras asia, joka teki sinut onnelliseksi.
Kommentit (35)
Kuukauden tauon jälkeen puhuin puhelimessa pitkästi poikani kanssa ja hän oli niin iloinen uudesta työpaikastaan ja selitti innoissaan kaikkea . Tuli niin hyvä mieli hänen ilostaan ja innostaan.
Lapsenlapsi lähetti lentosuukkoja puhelimessa ja sanoi: -Me tullaan taas hetkeksi sinne!
Ne suukot kuulostaa niin suloisilta.
Olen pitänyt monta viikkoa taukoa vahvasta reumalääkkeestä ja kivut eivät ole palanneet.
Ystävä tuli käymään mun synttärikahveille ja toi lahjaksi muumin päivä -mukin :) Itse en ollut sitä onnistunut saamaan. Mutta oikeasti ystävän näkeminen pitkästä aikaa ilahdutti vielä paljon enemmän kuin se muki.
Pääsin pysyvälle eläkkeelle. Olen 29vuotias. Siksi sana "pääsin", koska olen 13vuotiaasta asti tapellut mt-ongelmieni kanssa. Paperisotaa ja lääkäreillä ramppaamista, pelkoa tulevasta, terapiaa ja lääkkeitä. Kauheaa stressiä jatkuvasti. Nyt vihdoinkin sain ns. päätepysäkin tälle asialle. Helpottunut olo, tavallaan.
Jokapäiväinen magnum double raspberryn syöminen ja se hetki päivästä kun pääsee töistä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin pääsykokeissa kouluun.
Nyt toivon, että pääsen.
👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt monta viikkoa taukoa vahvasta reumalääkkeestä ja kivut eivät ole palanneet.
Jess, toivotaan, että kivut pysyvät poissa! 👍🏻
Mä olen jo pitemmän aikaa vihjaillut työmaalla halustani saada lopputili ja niin, etten saa karenssia...
15.9-18 on viimeinen työpäivä😁
Jaksoin kävellä 4 kilometriä tänään.