Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerstin Campoyn pojat?

Vierailija
16.08.2018 |

Siis entinen Campoy tämä nainen kylläkin, lukuisia kertoja avioitunut ja alkoholisoitunut jne. Mutta siltikin kiinnostaisi mitäköhän pojille nykyään kuuluu.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole isäni kanssa tekemisissä ja silti jopa puolituntemattomat kertovat minulle aikuiselle ihmisellä mitä minun pitäisi tehdä.

Kuinka nämä ihmiset luulevat tietävässä paremmin kuin minä itse millainen minun isäsuhteeni on?

Ja heillä ei ole mitään käsitystä mitä lapsuudessa on tapahtunut ym ja todellakaan en ala heille mitään selittelemään. 

Vierailija
22/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat eivät halua olla äitinsä kanssa tekemisissä. Luin jostain. Eivät ole tapaamisen jälkeen olleet yhteydessä.

Olikohan isä narsisti?

Äiti kaappasi lapset ja esti pääsemästä kotiin isänsä luo, sekä käymästä koulua kuukausitolkulla. Varmaan kivaa pojilla piileskellä jossain metsässä kun olivat tottuneet normaaliin turvalliseen kotielämään.

Ei se isä aikoinaan turhan takia huoltajuutta saanut - vaikka äiti olisikin satuillut lehdille mitä hyvänsä. Lapset halusivat todellakin isänsä luo sitten kun lopulta löytyivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän yhteyttä ekaan lapseensa, sehänboli tyttö.

Vierailija
24/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis entinen Campoy tämä nainen kylläkin, lukuisia kertoja avioitunut ja alkoholisoitunut jne. Mutta siltikin kiinnostaisi mitäköhän pojille nykyään kuuluu.

Tyypillinen suomaalainen 80-lukulainen Suomi-leidi...    :)

Muistan hyvin tän tapauksen 80-luvulta.

25/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä nyt niin kauaa ole. Kyllä tämä juttu oli lehdissä joskus 90-luvun loppupuolella ja siitä eteenpäin.

Googlella löytää muuten niitä Seiskan vanhoja juttuja, joissa käsitellään rattijuopumus- ja pahoinpitelytuomiot. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
26/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaansa kutakin. Luulen, että pitkä välimatka ja arjen kiireet vievät suurimman terän yhteydenpidolta. Ja kun ei ole kasvettu yhdessä.

Vierailija
27/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole isäni kanssa tekemisissä ja silti jopa puolituntemattomat kertovat minulle aikuiselle ihmisellä mitä minun pitäisi tehdä.

Kuinka nämä ihmiset luulevat tietävässä paremmin kuin minä itse millainen minun isäsuhteeni on?

Ja heillä ei ole mitään käsitystä mitä lapsuudessa on tapahtunut ym ja todellakaan en ala heille mitään selittelemään. 

Empatiakyvyn puute vaivaa niin monia "hyviä", silloin ei ymmärrystä riitä toisen traumaattiseenkin menneeseen.

Aina ei äiti/isä ansaitse arvostusta niin, että yhteydenpito olisi tervettä ja suositeltavaakaan: jokaisella on oikeus suojella itseään ja rakkaitaan.

Pahasta ja huonosti käyttäytyviä kun asuu ihan Suomessakin, jopa omassa kodissa!

Oikein hyvää ja onnellista elämää ja tulevaa, sinulle eteenkin, jolla ei lapsuus ollut turvallista, ihan oman vanhemman vuoksi: se ei ollut sinun syysi ja sinulla on oikeus elää omaa elämääsi taitamallasi tavalla; ei tarvitse perustella valintaasi isäsi suhteen koska itse tiedät ja tämä on juuri sinun elämäsi!🙏😇💞👍

Vierailija
28/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Siis niin sama!

Vierailija
29/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas epäilen, että pojat on täysin aivopesty äitiään vastaan. Uskon myös, että Kerstinin elämä lähti alamäkeen juuri poikiensa menetyksen vuoksi.

Vierailija
30/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat eivät halua olla äitinsä kanssa tekemisissä. Luin jostain. Eivät ole tapaamisen jälkeen olleet yhteydessä.

Olikohan isä narsisti?

Narsistilta onnistuisi tällainen. Kun ei ole omaatuntoa, voi tehdä mitä vain.

Vierailija
31/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte, että Kertin ei toimillaan suojellut poikiaan? Tekikö huvikseen, enpä usko. Muistan hyvin tuon tapauksen ja silloin jo olin Kerstinin puolta. Äijä vaikutti hyvinkin pahalta ja vaaralliselta narskulta. Että menikö tapaus oikein, ei mun mielestäni. En usko poikien olleen siellä onnellisia, aivopesty ja katkeria äidilleen kun ’päästi’ heidät isälleen.

Vierailija
32/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas epäilen, että pojat on täysin aivopesty äitiään vastaan. Uskon myös, että Kerstinin elämä lähti alamäkeen juuri poikiensa menetyksen vuoksi.

KC kirjoitti aikanaan tapahtumista kirjan. Siitä ilmeni, että alko-ongelmaa oli jo poikien aikana. Isän sukulaiset kehoittivat häntä menemään hoitoon USA:ssa. Muistaakseni pojat pääsivätkin sitten näiden sukulaisten kasvatettaviksi.

Vierailija
33/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KC kirjoitti aikanaan tapahtumista kirjan. Siitä ilmeni, että alko-ongelmaa oli jo poikien aikana. Isän sukulaiset kehoittivat häntä menemään hoitoon USA:ssa. Muistaakseni pojat pääsivätkin sitten näiden sukulaisten kasvatettaviksi.

"Minä en mene mihinkään hoitoon minä oon itsenäinen ja voimaantunu SUOMI-nainen! Minä juon niin kauan kun maksa kestää!"

Vierailija
34/38 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoitetaan, että Kerstin on omaa sukuaan Campoy, niin mun mielestä se on sen poikien isän amerikkalaisen miehen sukunimi, nimi,  joka tuli avioliiton kautta Kerstinille.

Parempi  kun veivät pojat isänsä maahan, eihän täällä olisi niitten olosta olisi tullut mitään, kun niitten äiti on juoppo.

Miksi Kerstin ei puhu mitään siitä, että sillä on yksi lapsi jo ennen näitä poikia.  Käsittääkseni se ei siitä ole huolehtinut, ei ollut ainakaan sen luona. 

Vierailija
35/38 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta miestä Kerstinillä on ollut. 

Vierailija
36/38 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerstinhän näki poikansa vuosia sitten kun ilmeisesti toinen valmistui koulusta tms. Ei kuulemma ole kuullut pihaustakaan pojistaan sen jälkeen. Minusta tämä on hirvittävän traagista. Kuinka pojat on voitu kasvattaa niin, että minkäänlainen yhteydenpito omaan äitiin ei ole mahdollista.

Kuka haluaa, että on alkoholistien yhteydessä? Siitä jää vain traumoja lapselle.

Vierailija
37/38 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot on karseita ja juopot muijat todella karseita...

Vierailija
38/38 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi