Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffipalstalla ihan kauheita miehiä :D Eräskin suuttui, kun vastaamisessani kesti noin 3 minuuttia

Vierailija
15.08.2018 |

"Replikointisi hitaus kertoo susta paljon muutakin, sellaistakin mitä et pysty edes tajuamaan. Sorje"

Toinen poistui sanaakaan sanomatta keskustelusta, kun sanoin, että "Kohta pitää käydä kaupassa :)"

Mikä näitä miehiä vaivaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllä tuo ensimmäinenkin vaikuttaa siltä, että itsetunnossa on jotain pahasti vialla.

Vierailija
22/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti jäi mietityttämään, että jos miehelle ei voi tokaista jotain arkista kuten nyt tuo "Kohta pitää käydä kaupassa" ilman että häneltä menee "maku", niin mitä naisen pitäisi hänelle kirjoittaa, että ei tulisi halua poistua keskustelusta?

Ap

"Saisinko lähettää sulle tissikuvia?"

Juuri tätä mietin itsekin! :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmastikaan menettänyt mitään. Hyvä että paljastavat todellisen luonteensa heti.

Näin on. Mitähän replikoinnin hitaus kertoo..? Muka. Että on muutakin elämää kuin netti.

Vierailija
24/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on kännykkä niin liimattuna käteen että olettavat muidenkin reagoivan kaikkeen heti. Ärsyttää. Minä haluaisin kirjoittaa kunnon viestejä enkä mitään someslangilyhennetöksähtelyä, etenkin kun tarkoitus on tutustua toiseen. M37.

Vierailija
25/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on kännykkä niin liimattuna käteen että olettavat muidenkin reagoivan kaikkeen heti. Ärsyttää. Minä haluaisin kirjoittaa kunnon viestejä enkä mitään someslangilyhennetöksähtelyä, etenkin kun tarkoitus on tutustua toiseen. M37.

Sama täällä. Pöytäkoneella on mukavaa kirjoitella.

Ap

Vierailija
26/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei kestä ettet vastaa kolmeen minuuttiin, niin eikö se ole vaan hyvä asia että ette tutustu paremmin?

Vierailija
27/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei kestä ettet vastaa kolmeen minuuttiin, niin eikö se ole vaan hyvä asia että ette tutustu paremmin?

On, mutta olisi kiva löytää normaali mies netistä. Ja siksi netistä, koska elän erittäin epäsosiaalista elämää. Yksin on suuri kynnys lähteä mihinkään.

Ap

Vierailija
28/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellä täytyy että tuollaiset kultakimpaleet ovat vielä vapailla markkinoilla!

Vierailija
29/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi suuttui niin, että syytti HYVÄKSIKÄYTÖSTÄ, kun olin käynyt treffeillä lähellä asuvien deittailijoiden kanssa, mutta en lähtenyt tapaamaan häntä jonnekin hornan kuuseen.

Toinen suuttui, kun kommentoin johonkin hänen Kummeli-ihkutukseen, että "Ok." En väsyneenä keksinyt muuta johonkin muka-hauskoihin replojen toistoon.

Molemmat olivat muuten Treelta.

Vierailija
30/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaattomat miehet siellä.

Vierailija
31/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetellä täytyy että tuollaiset kultakimpaleet ovat vielä vapailla markkinoilla!

Se on vain osoitus siitä, että naiset ovat viallisia. Ikävää ettei tuollainen ykköskohdan kaltainen valioyksilö ole vielä törmännyt riittävän nopeaan ja nokkelaan replikoijaan...

Vierailija
32/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laittanut monille viestiä, sitä kun niin usein halutaan, että nainen on aktiivinen. Viestini on olleet mielestäni ihan kohteliaita, vähän hauskuutta ja joku kysymys ja kommentti jutun juureksi yms. Ja sovin heidän ihannekumppanin kriteereihinsä kaikin osin.

Kovin monet ei vaivaudu edes vastaamaan. Se on mielestäni aika törkeää. Eri asia, jos lähettäisin lähes tyhjän viestin, jotain tosi typerää tai törkeää tms. Sellaisia viestejä saan itse paljonkin.

Joten tosi kultakimpaleita vaikuttaakin palstoilla liikkuvan. Tuohonkin olen törmännyt, joka suuttui heti, kun en vastannut hänelle jatkuvasti tosi nopeasti. Alkoi kiukutella, että taidat kirjoitella mielenkiintoisempien miesten kanssa samalla ja vaati heti treffeille ja puhelinnumeroakin, samana iltana myöhään räntäsateeseen tuntemattoman kiukuttelijan kanssa. Meninköhän mää...

Ja sitten ne kaikki varatut, muka vapaat, avoimesti varatut, maksun tarjoajat, seksin vonkaajat...

Vierailija
33/33 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta olisi kiva löytää normaali mies netistä. Ja siksi netistä, koska elän erittäin epäsosiaalista elämää. Yksin on suuri kynnys lähteä mihinkään.

Ap

Onko netistä löytyvän miehen suhteen myös paikkakunnallisia vaatimuksia? Meinaan vaan, että vaikka en oo miestä edes yrittänyt etsiä niin usealla sivustolla tuntuvat kuitenkin kiinnostuvan heti kun mainitsee olevansa nainen... Eli nettivientiä silläkin saa, en tiedä pitkäksikö aikaa kun omasta mielestäni naiseuteni ja jonkun satunnaisuuden mieisyys ei vielä ole ihan riittävä syy koittaa perustaa parisuhdetta.

Mutta toisaalta tiedän myös netissä yhteisen harrastuksen parissa (WoW, luulisin) tutustuneen pariskunnan, joista toinen oli Suomesta, toinen Jenkeistä. Tutustuivat pitkään online, kunnes sitten lopulta näkivät irl, menivät naimisiin ja perustivat perheen. Eli seuraa voi hyvinkin löytyä, ehkä jopa paremmin muilta sivustoilta kuin jostain suomi24?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän