Pitkä liitto. Mies entistä rakastuneempi!
Meillä yhteistä taivaltav 18 v.
Kaksi lasta.
Mies alkanut ”pehmoilla”. Jatkuvasti pussaamassa, silittämässä. Kertoo joka päivä rakastavansa, haluaa illalla kun tulen viereen nukkumaan, halailla.
Jotenkin mies on rakastunut syvästi uudelleen. Ok, olen tehnyt elämäntapamuutoksen ja näytän paremmalta kuin koskaan, kiitos laihdutuksen ja liikunnan, mutta se ei selitä kaikkea.
Vanhemmiten miehet pehmenee? Mun mies kiintyy enemmän ja enemmän päivä päivältä muhun! Ei puhettakaan kyllästymisestä, tai intohimon hiipumisesta. Mun mies vaan kiristää otettaan. Soittelee missä olen ja haluaa noutaa autolla mistä vaan milloin vaan. Kysyy milloin tulen kotiin ja haluaa olla iholla. Joo, tiedän että olen ihana vaimo, mutta silti... mies saattaa yölläkin silittää mua. Se on ihan höppänänä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että huomasi, ettei se toinen nainen olisi sinun arvoinen. Jotkut tulee järkiinsä vaikka sen hetkellisesti 40-kriisissään kadottavat.
Arvasin että joku tulee vetämään tämän kortin esille. Vaikka sinä olet katkera ja petetty, niin voit silti olla onnellinen muiden puolesta. Ei kannata olla kyyninen.
Aloittajalle sanoisin, että ihana kuulla.
Kuulostaa siltä, että mies on tosiaan ollut aikeissa luopua susta ja nyt yhtäkkiä tajuaa sun arvokkuuden ja menee ylettömyyksiin hellittelyn kanssa. Ällöttävää. Etenkin, jos silloin kun sinä olisit kaivannut häneltä enemmän huomiota, hän on ollut viileämpi.
Tämä sama teksti ollut täällä jokin aika sitten. Eikö vastaukset kelvanneet.
Vieraspimpsa tuo virtaa ummehtuneeseen suhteeseenkin. Ikävä sen toisen luo ja läheisyyteen on niin suuri, että tavallaan kohteeksi käy se oma vanha akkakin väliajalla.
Mieheni on ollut koko suhteen ajan, 22 vuotta, tuollainen. Onhan se ihanaa kun silitellään toisemme uneen joka ilta ja mies huomioi kaikessa muutenkin. Välillä tuntuu että pakahdun tähän tunteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama teksti ollut täällä jokin aika sitten. Eikö vastaukset kelvanneet.
Tämä asia pohdituttaa, sori siitä. Olen hämmentynyt. Mies hyvin karski, vaikkakin aina herrasmies ollut. Kait saan olla hämmentynyt???
Muita?
Vierailija kirjoitti:
Vieraspimpsa tuo virtaa ummehtuneeseen suhteeseenkin. Ikävä sen toisen luo ja läheisyyteen on niin suuri, että tavallaan kohteeksi käy se oma vanha akkakin väliajalla.
Voi katkeroita, kum vaille rakkautta olette jääneet.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mies töissä jossa kollegat kaikki miehiä ja kotihiiri. Ei juokse baareissa, ei harrasta, haluaa kaiken vapaa-ajan viettää kotona- mun kanssa. Ei suostu esim lomailemaan ilman minua. Olen yrittänyt aktivoida mutta haluaa viettää kaiken vapaa-ajan kotona, ja nimenomaan niin että olen itse paikalla. Toki itsekin olen kotikeskeinen ihminen, rentoudun kotona perheen kanssa parhaiten. Jossain kapakassa istuminen olisi lähinnä rangaistus. Haluan olla perheen kanssa vapaa-aikani.
Myös meillä, tosin täällä eletään uutta kuherruskuukautta, kun ollaan jäämässä kaksin (lapsi lähdössä maailmalle). Me ollaan 99% ajasta yhdessä, ei häiritse yhtään, siinä toinen asia, jota moni ihmettelee. Takana 13 vuotta, ja paranee vuosi vuodelta. Mies puhuu symbioosista. :D Minusta pitkä suhde on kuin kuminauha; välillä ollaan lähempänä, välillä kauempana, ja palataan taas yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Myös meillä, tosin täällä eletään uutta kuherruskuukautta, kun ollaan jäämässä kaksin (lapsi lähdössä maailmalle). Me ollaan 99% ajasta yhdessä, ei häiritse yhtään, siinä toinen asia, jota moni ihmettelee. Takana 13 vuotta, ja paranee vuosi vuodelta. Mies puhuu symbioosista. :D Minusta pitkä suhde on kuin kuminauha; välillä ollaan lähempänä, välillä kauempana, ja palataan taas yhteen.
Ihana kuulla! Itsellä hämmentyneet tunteet. Yritän niin kovasti vastata miehen tunneyhteyteen. Yritän rakastaa yhtä kovasti kuin hän, mutta en vain saa tunteesta kiinni. Kaikkea estettä ollut. Olen niin hämmentynyt! Mitä kovemmin haluan rakastaa, sitä enemmän tunne pakenee. Joten käytän päätäni. En Ole Nainen Joka Antaa Tyhjiä Lupauksia. Olen tässä ja nyt, ikuisesti sitoutunut.
Hyvä että huomasi, ettei se toinen nainen olisi sinun arvoinen. Jotkut tulee järkiinsä vaikka sen hetkellisesti 40-kriisissään kadottavat.