Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohdan läheisyydenkaipuun kun sinkkuus masentaa?

Vierailija
15.08.2018 |

Vinkkejä? Suhdetta ei ole eikä varmasti tulekaan, sen on ehtinyt tässä jo nähdä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkejä? Suhdetta ei ole eikä varmasti tulekaan, sen on ehtinyt tässä jo nähdä.

Sitten kannattaa lopettaa haihattelu suhteesta ja läheisyydestä, jos noin olet päättänyt.

Jos haluat ihmissuhteen, mene ja etsi. Etsivä kuulemma löytää, minäkin sorvaan korkeassa iässä hiton deittisovellusprofiilia. Kuvan ottaminen kammottaa kun epäonnistun aina kuvissa, tai sitten olen vain niin hirveän näköinen. Satsaan sitten käytökseen ja ihanuuteen, osaan minä nekin.

Eli: päätä mitä haluat ja ota se.

Vierailija
2/5 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua läheisyyttä vaan juttuseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä vielä vuosien varrella hälvenee. Nykyisin suorastaan kuvottaa pelkkä ajatuskin, että joku olisi lähellä ja koskisi. 

N42

Vierailija
4/5 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin hullun lailla virkata juhannuksena, kun piti keksiä jotain sellaista intensiivistä tekemistä, jolla sai ajatukset pois ikävästä. Syntyi julmetun iso torkkupeitto vallan äkkiä, mutta toisaalta kipeytyivät pikkurillit.

Olen myös leiponut, hionut maalia huonekaluista, korjannut vaatteitani ym. Käsillä tekeminen on toisaalta meditatiivista, mutta toisaalta vaatii niin kovaa keskittymistä, ettei ehdi miettiä joutavia tai marinoitua itsesäälissä. Yöt ovat toki vaikeita, hitsin vaikeita. Silloin voi auttaa masturbaatio.

Vierailija
5/5 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen tottuu kun on pitkään sinkkuna. Ekat pari vuotta eron jälkeen deittailin ja haaveilin uudesta suhteesta. Sitten se vaan kävi liian työlääksi deittailla ja aina aloittaa alusta tutustuminen ja tulin aina ”jätetyksi” niin lopetin. Aina ihastukset löysivät jonkun toisen... Kiinnostuneita on pilvin pimein kuvani perusteella ja ihan live-elämässäkin mutta olen vähän siinä rajoilla jotenkin , että en ihan kelpaa kenellekään. Olen varmaan liian itsenäinen niin miehet pelästyy.

Mutta siis puuhastelen niin paljon kaikkea että enää vaan viikonloppuisin jos olen ihan yksin tulee se kauhea ahdistus ja läheisyydenkaipuu. Saisin vaikka baarista jonkun sitä helpottamaan mutta en enää jaksa kevyitä suhteita.

Neuvoni on pysyä mahdollisimman kiireisenä ja liikkeessä kokoajan niin pääsi täyttyy ihan muista ajatuksista. Aloita vaikka joku itseäsi kiinnostava ja haastava nettikurssi Mooc:ssa on ilmaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan