Olin entinen alkoholisti ennen kuin löysin elämääni kaikkein täkeimmän eli Uskon.
Haluan nyt että mahdollisimman monet löytäisi valon viiminen niitti arkussani ennen kuin tulin uskoon oli se että löin vaimoani ja varastin kaupasta. Ihmiset älköö kulkeko pimeydessä vaan tulkaa
Kommentit (18)
Miten se tapahtui, tuo uskon löytyminen? Toivoisin tuon tapahtuvan myös entiselle puolisolleni.
Kuulin unissani kuinka Jeesus Kristus puhui minulle unessani ja kun heräsin aamulla oli sängyssä samassa kohtaa painauma missä Jeesus oli istunut
Vierailija kirjoitti:
Kuulin unissani kuinka Jeesus Kristus puhui minulle unessani ja kun heräsin aamulla oli sängyssä samassa kohtaa painauma missä Jeesus oli istunut
Oliko Jeesus kaunis, halusitko häntä?
Vaihdoit siis addiktiosi toiseen. Miksi urheilu ei kelvannut?
Inspiroituiko kukaan tarinastani? Ja voisi ottaa vastaan uskolta?
Entisestä alkoholista uskovaiseksi.
Ei kuulosta siltä että tilanteesi olisi yhtään parantunut, päinvastoin.
Onnea uuteen elämääsi.
Itse juon paljon, tai itse asiassa Kunigas Alkoholi määrittelee elämäni hyvin pitkälle, vaikka ulkoapäin katsoen sitä vain harva uskoo.
Valitettavasti usko ei vielä ole löytänyt luokseni. Jonkin verran täällä eläneenä olen kyllä sen jo ymmärtänyt, että usko on ainut voima, joka voi päihittää Kuningas Alkoholin.
Siihen en ota kantaa onko tämä hyvä, vai paha asia, Itselläni on kokemusta vain alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Onnea uuteen elämääsi.
Itse juon paljon, tai itse asiassa Kunigas Alkoholi määrittelee elämäni hyvin pitkälle, vaikka ulkoapäin katsoen sitä vain harva uskoo.
Valitettavasti usko ei vielä ole löytänyt luokseni. Jonkin verran täällä eläneenä olen kyllä sen jo ymmärtänyt, että usko on ainut voima, joka voi päihittää Kuningas Alkoholin.
Siihen en ota kantaa onko tämä hyvä, vai paha asia, Itselläni on kokemusta vain alkoholista.
Olet hieman väärässä, osa tarvitsee uskoa, päihittääkseen alkoholin. Suuri osa ei.
Minä olen päihittänyt alkoholin, enkä ole uskossa.
Kerran alkkis, aina alkkis ilman jeesustelua tai ei!
Haluaisin tulla uskoon, mutta ei se vaan onnistu.
Olen hyvin skeptinen uskoon tulemisen suhteen. Olen, niin pienestä kun vaan pystyn muistamaan, kuullut virsiä ja lähes ainoastaan raamatun tekstiä. Kaikki harrastukset piti liittyä kirkkoon. Uskoon tukeminen ei minun kohdalla tule kysymykseenkään.
Se on nyt sitten pysyvä delirium päällä, kannatti ryypätä!
Onneksi ilman hengittämistä tulee toimeen muttei ilman uskoa.
Minne se Usko oli hävinnyt? Mistä löysit hänet? Miten kauan olit ollut entinen alkoholisti enne Uskon häviämistä ja sittemmin löytymistä?
Yhdeltä laulajalta oli Väinö hävinnyt, onneksi hän löysi Väinön!
Eli... Olit entinen alkoholisti, tulit uskoon ja aloit taas ryypätä?