Vanhuusfetisismiä vai makuasia?
Mielestäni monet ns. vanhuudet merkit ovat äärimmäisen seksikkäitä, kuten rypyt, veltostunut iho, harmaat hiukset ja maksaläiskät, miehillä veltostuneet lihakset ja naisilla riippurinnat sekä allit. Eipä mulla ole kuitenkaan juurikaan parisuhdekokemuksia iäkkäämpien kanssa muuten paitsi parikymppisestä alkaen monivuotinen suhde hopeanharmaahiuksisen yli viisikymppisen miehen kanssa. <3 Nyt olen totaalisen ihastunut melkein kuusikymppiseen, ikäistään ehkä vähän vanhemman näköiseen henkilöön. Mielestäni erityisesti alle kolmekymppiset näyttävät liian nuorilta, joten eivät kiinnosta pätkääkään. Ikäisenikin ovat tylsiä ja liian nuoria. Onko tämä normaalia vai jonkinlainen poikkeama? Olisiko muita vanhemmista henkilöistä innostuvia?
Kommentit (3)
Sinänsä on tullut sellainen vaikutelma, ettå vaikka vanhemmat ihmiset ovat seksikkäämpiä, niin heitä on huomattavasti vaikeampaa saada suhteeseen ja he monesti pettävät helpommin tai feikkaavat kiinnostustaan. Moni vanhempi on tavallaan pelimies/puuma, joka hyväksikäyttää niitä nuorempien tunteita vain, eikä edes halua vakavissaan seurustelusuhdetta ja avioliittoa/perhettä. Nuoremmat ovat luotettavampia ja vilpittömämpiä, vaikka olisivat kauniita/komeitakin.
T. Ap
Joskus koetan katsella vähän iäkkäämpiä vähän flirttaillen ja he eivät jotenkin noteeraa mua mitenkään tai tulkitsevat mielenkiintoni jotenkin väärin (jotkut jopa hieman tuntuvat tykkäävän huonoa tai ilmeisesti tulkitsevat sen ivailuksi, vaikka siis pidän heitä tosi kuumina). Tykkään myös vähän pulleammista ihmisistä erityisesti, sillä olen itse hoikka (itseni kaltaiset eivät kiinnosta pätkääkään).