Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en ymmärrä poikia

Vierailija
15.08.2018 |

Olin eräissä bileissä, jossa oli yks poika , jota en tuntenu eikä oltu mitenkää kontaktissa/ puhuttu mitään siellä. Tästä tapahtumasta pari vuotta eteenpäin ni tää poika tuli sit snäppää mulle. Ollaan snäpätty puol vuotta niin että ekat kolme kuukautta snäpättii pelkkiä kuvia ja viimeset kaks kutsuttua ollaan juteltu myös. Ollaan molemmat toistemme ykkös BF snäpissä eli snäpätään melko paljon toisillemme. Laitetaan aina iltaisin ja aamusin hyvät huomenet ja yöt ja molemmat laittaa aina sydämmen perään. Oon ihastunut tähän poikaan ja oon aika varma et tääkin poika on muhun. Mitä tunnen tätä poikaa ni hänellä ei oo paljoakaan muita naispuolisia kavereita ku mää. Nyt kuitenkin viimesiä päiviä tää poika ei oo snäpänny mulle mitään muutaku huomenta ja hyvää yötä ilman sydäntä nii mitä luulette mitä tää tarkoittaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä suoraan.

Se on voinut löytää jotain uutta kiinnostavaa tai sitten vaan alkaa kyllästyttää samat jutut. 

Vierailija
2/3 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää kiinnostunut. Mutta mä en tajua miksette edennyt mitenkään, jos molemmat olivat kiinnostuneita. Miksi jäädä vaan snäppään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään jo 7 vuotialla älypuhelimet ja snäppi-tilit?