Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempi nainen haluaa seksiä

68v
15.08.2018 |

Mistä löytyy seksikaveria vanhemmalle naiselle olen hyvin seksuaalinen olisi kiva jos olisi nuorempi kuin minä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs alueelta etsit seuraa, täällä olisi 22-Vuotias jota kiinnostaisi vanhemman naisen opit. Jos olet Uudellamaalla olisi kiva jutella lisää, vastaa tähän niin voin jättää sähköpostin jos kelpaa :)

Vierailija
2/4 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös kelpais vanhempi nainen kaakkois-suomesta, 23v oon.

minunoma94@gmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne laittaa email-osoitteen ja vähän ikähaitaria ja muita ominaisuuksia, niin varmasti nappaa.

Vierailija
4/4 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. 68v!

No täältä löytyy ainakin jos kiinnostaa: olen sellainen hoikka- tai normaalivartaloinen mies, ns. ristiverinen, 45-vuotias. Asun Etelä-Suomessa, en nyt laita tähän julkisesti sen tarkemmin, ja matka ei ole haitta eikä hidaste, koska pääsen liikkumaan vapaasti omalla autollani kauemmaksikin. Ja ihan ns. vapaa olen, eli ei tarvitse tavata salassa.

Olen ennenkin ollut tämänkaltaisissa suhteissa vanhempien naisten kanssa – toki vain yhden kanssa kerrallaan – joten kokemusta on jonkin verran, ja samaa kaipaisin taas aivan vietävästi, kun olen tässä ollut ilman vähän aikaa: halut ovat valtavat.

Kirjoita tai soita (varmimmin iltaisin ja viikonloppuisin):

hatiypsilon@gmail.com

tai

0 4 6 – 6 2 7 9 2 4 1 .

Kuvapalvelussa on muutama kuva ja pari tuhmaa – sanoisinko - ”omatoimivideota” joissa näkyy hieman yläpäätäkin, jos sellaisesta lämpenet ja olet kiinnostunut tutustumaan. Jos päästään yhteydenottoon asti, niin puhelimella soittamalla saat yksityisesti linkin, jota klikkaamalla voit katsoa.

Ota vain rohkeasti yhteyttä.

T. Hati.