Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko hankkiutuneet salaa raskaaksi?

Ap
15.08.2018 |

Onko muita jotka tehneet näin? Eli sanoin miehelleni, että minun on hyvin vaikea tulla raskaaksi, joten emme käyttäneet ehkäisyä, ja nyt olen raskaana. Todellisuudessa hedelmällisyydessäni ei ole mitään vikaa, ja raskaus alkoi 5kk kuluttua ehkäisyn poisjättämisestä. Moralisoikaa jos haluatte, minä haluaisin kuulla onko täällä muita näin tehneitä. Mies on yllättynyt raskaudesta, mutta hyväksyy asian, koska tietää että ilman ehkäisyä raskaus on aina mahdollinen.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En moralisoi kunhan et vaadi miestä osallistumaan lastenhoitoon tai siitä aiheutuviin kuluihin.

Vierailija
2/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis rehellisesti kertomalla, että haluat lapsen, mies ei olisi suostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi mieheltä mitään, tällä hetkellä hän on kuitenkin päättänyt osallistua raskauteen ja pysyä kanssani. Lapsia hän ei olisi halunnut vielä elämäntilanteesta johtuen, joskus kuitenkin.

-Ap

Vierailija
4/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sanoit että hyvin vaikea, niin kaimies tajusi että siinä on mahdollisuus tulka raskaaksi ja olisi varmaan vaatinut kondomia jos ei missään nimessä lasta halua. Minusta tuollainen on ennen kaikkea lasta kohtaan väärin joka ei välttämättä saa olla isänsä kanssa tekemisissä ja äidinkin moraali on mikä on.

Vierailija
5/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö normaalisti pariskunnat sovi yhdessä lapsien hankkimisesta? En usko että parisuhde kestää jos ette ole yhdessä voineet sopia asiasta ja hankkiudut salaa raskaaksi.. Voi olla että jäät yksin lapsen kanssa. Olisit varmasti löytänyt uuden miehen joka haluaa kanssasi lapsia ja perheen, en ymmärrä miksi kukaan tekee noin.

Ja tuo valheen kanssa eläminen..

Vierailija
6/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaadi mieheltä mitään, tällä hetkellä hän on kuitenkin päättänyt osallistua raskauteen ja pysyä kanssani. Lapsia hän ei olisi halunnut vielä elämäntilanteesta johtuen, joskus kuitenkin.

-Ap

Olen aivan varma, että sun valehtelusi tulee vielä ilmi, ennemmin tai myöhemmin. Ehkä menette yhdessä neuvolaan ja mies kysyy hoitajilta/lääkäreiltä, että miksi tulit kuitenkin raskaaksi vaikkei pitänytkään tulla. Ja hoitohenkilökunta on ihan että ”Mitä?” Sulla on koko ajan pelko perseessä. Tai sitten itse lipsautat asian vahingossa. Että mukavaa odotusta sitten vain sulle ja teille!

Vierailija
7/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Olen aivan varma, että sun valehtelusi tulee vielä ilmi, ennemmin tai myöhemmin. Ehkä menette yhdessä neuvolaan ja mies kysyy hoitajilta/lääkäreiltä, että miksi tulit kuitenkin raskaaksi vaikkei pitänytkään tulla. Ja hoitohenkilökunta on ihan että ”Mitä?” Sulla on koko ajan pelko perseessä. Tai sitten itse lipsautat asian vahingossa. Että mukavaa odotusta sitten vain sulle ja teille!

Kävin yksityisellä gynellä varmistamassa hedelmällisyyteni, neuvola ei näe näitä tekstejä omasta tietokannastaan😊 neuvolassa voin siis kertoa terveydenhoitajalle ihan mitä haluan.

-Ap

Vierailija
8/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kävin yksityisellä gynellä varmistamassa hedelmällisyyteni, neuvola ei näe näitä tekstejä omasta tietokannastaan😊 neuvolassa voin siis kertoa terveydenhoitajalle ihan mitä haluan.

-Ap

Hienoa, että voit ihan hymyillä, vaikka olet valehtelija. No, sama se mulle on, toivottavasti kuitenkin paha saa palkkansa joskus. Harmi vaan, että lapsi joutuu kärsimään äidistään.

Vierailija
9/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos sanoit että hyvin vaikea, niin kaimies tajusi että siinä on mahdollisuus tulka raskaaksi ja olisi varmaan vaatinut kondomia jos ei missään nimessä lasta halua. Minusta tuollainen on ennen kaikkea lasta kohtaan väärin joka ei välttämättä saa olla isänsä kanssa tekemisissä ja äidinkin moraali on mikä on.

Tajusi asian ja siksi aikookin kantaa vastuunsa. 👍 lapsen tulo ei ole hänelle maailmanloppu, ei vain olisi tahtonut vielä, muutaman vuoden päästä. Itse en voi iänkään puolesta odottaa kovin kauaa.

-Ap

Vierailija
10/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei näemmä osaa lukea aloitusta, ap toivoi kommentteja kanssasisariltaan, niitä vaan tuskin kauheasti on😂 noh, ehkä muutkin petturit vielä löytävät ketjun ja tunnustavat syntinsä. Loppujen lopuksi tällaisia salaasikiäviä on varmasti paljon.

Vierailija
11/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä hirveän itsekäs. Mutta kai se näkyy muussakin käytöksessä että mues varmaan tiesi millaisen ihmisen kanssa on.

Vierailija
12/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmempikin ymmärtää, mitä eroa on kun sanoo "hyvin vaikea tulla raskaaksi" vai "mahdotonta tulla raskaaksi". Vaikka lääkärissä kävisi, niin ei lääkärikään voi luvata, että raskaus alkaa, koska miestä ei tutkittu. On lapsettomuudesta kärsiviä pareja, joissa kummassakaan ei ole mitään vikaa, mutta raskautta vaan ei tule.

Vierailija
13/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit ehkäisyn hoitaa jatkossa? Mies varmaan ihmettelee jos lapsia alkaa tulla kuin lestoilla konsanaan...

Vierailija
14/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Meillä mies hoitaa ehkäisyn.

Vierailija
15/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tei miehelleni saman tempun 10 vuotta sitten, nyt 3 lasta ja onni kukoistaa.

T. 1 "pillerivauva" ja 2 toivottua

Vierailija
16/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti huono hedelmällisyys ja silti käytän ehkäisyä vaikka MIES haluaisi lapsen.

En vain näe meidän elämäntilannetta vielä sopivana lapselle (tahtoisin siis itsekkin), mutta odotan, että taloudellinen tilanteemme paranee, etten aja miestä ahtaalle näissä asioissa.

Peace and love.

Itse en menisi toisen luottamusta noin törkeästi hyväksikäyttämään.

Vierailija
17/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit ehkäisyn hoitaa jatkossa? Mies varmaan ihmettelee jos lapsia alkaa tulla kuin lestoilla konsanaan...

Itseasiassa raskaus yleensä ns. hoitaa munasarjoja, esim jos on pcos. Raskauden jälkeen hedelmällisyys voi olla parempi kuin ennen raskautta.

T. Th

Vierailija
18/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Tiesitkö, että teit petoksen ja voit joutua asiasta vastuuseen? Toivottavasti mies ei tuohon jätä asiaa.

Vierailija
19/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vastenmielistä. Lapsiparka, varsinkin tilanteessa jossa isä ei haluaisi olla tekemisissä. Tietty kondomiahan pitää käyttää jos ei missään nimessä lasta halua. Mutta tyhmä temppu sinultakin.

Vierailija
20/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen nainen ja typerä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme