Mies, onko sulla käyrä penis?
Jos on niin kirjoita kommenttiin mihin suuntaan ja kuinka paljon.
Kommentit (52)
Jonkin verran kaartuu ylöspäin. Hieroo kuulemman pannessa oikeita paikkoja, ja tuntuu painuvan just hyvin kurkkuun 69 asennossa suihinotettaessa. Eli en tosiaan valita käyryydestä.
Banaanimallinen, aavistuksen vasemmalle kaartuva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on alaspäin käyrä, vähän kuten banaani siis mutta alaspäin.
Näin myös mulla.
Halla-ahollallakin viipottaa vasemmalle, josta onkin sitten keksitty paljon vitsejä PS:n sisäpiirissä.
Vasemmalle ja ylös lievästi käyrä mutta ei mikään banaani. M44
Toi on muuten totta, että enemmän on käyriä, kun suoria. Olen elämäni aikana useiden kymmenien miesten kanssa runkkaillut ja harvoin näkee suoran ja symmetrisen peniksen. Itselläni sellainen on. Seisoo yläviistoon, mutta ei käyryyttä mihinkään. Jostain syystä poikkeuksetta se kerää kehuja kanssa runkkaajalta. Mittaa on pituudelta 17cm ja 13,5cm ympärys. Tähän samaan voi sanoa, että jopa näillä mitoilla huomaa sen tosiasian, että kyllä ne keskimitat joista puhutaan pitää aika hyvin paikkaansa. Lähes poikkeuksetta huomaa olevansa suurempi vehkeinen noissa karkeloissa.
Riippuu mistä suunnasta katsoo. Oma kulli on sivusta katsottuna jyhkeä ja täysin suora. On vanhanakin vielä hieman yläviistoon, nuorempana reilusti yläviistoon. Jyhkeyden tekee kalun alla oleva kolmas paisuvainen,joka on paksu ja paksunee vielä tyveä kohden, joten tuki kalulle on kunnossa. Kalu on vajaa 5cm leveä ja myös samat paksu koko varren mitalta.Aivan tyvestä kassien kohdalta vielä vähän paksumpi. Mutta päältä katsoen kaluni kaartuu vahän vasemmalle eikä sitä saa taivuttua kovassa seisokissa suoraksi edes mittausta varten.Pituuttakin kertynyt 20cm, ulkokaari vähän pidempi sisäkaari lyhyempi.
Pitkä yli 20 alaspäin kaartuva (johtunee varmaan pituudesta).
On käyrä kulli, vasemmalle puolesta välistä kalunvartta alkaa kaartaa. Ylöspäin kaartuva myös. Pituutta 19 cm, varren paksuus 4,5 cm. Terska vartta leveämpi ja aina paljaana, nahat aina takana.
M65
Tottakai on, mutta mistäs sulle saatais.
Kääntyy erektiossa 180 vasemman kautta lantion taakse ja siellä tekee silmukan josta palaa oikeaan lahkeeseen.