Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sulla käyrä penis?

Vierailija
15.08.2018 |

Jos on niin kirjoita kommenttiin mihin suuntaan ja kuinka paljon.

Mies, onko sulla käyrä penis?

Vaihtoehdot

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oikein tarkkaan katsoo niin kyllä se on vasemmalle ihan hieman "käyrä". Mutta ei mikään banaani todellakaan.

Vierailija
22/52 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lievästi alakäyrä ja hieman kaartaa vielä vasempaan, useimmiten tätä vasemmalle kääntymistä ei edes huomaa. Kun kulli kasvoi murrosiässä, se myös käyristyi. Tuo alakäyryys jotenkin tuntuu jonkinverran suoristuneen sitten teinivuosien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaskaa tulee, kun laittaa kaikkea muutakin, mutta tässä tulee: Löysänä suora. Yleensä vasemmassa lahkeessa pullottaa. Erektiossa hieman alas käyrä, muuten suora. 17,5cm pitkä ja sopivan paksu. Terska ei ole jätti paksu, vain hieman paksumpi, kuin paksu varteni. Kivekset eivät ole pienet. Penikseni ei löysty orgasmin jälkeen, vaan voin suoraan jatkaa rakastelua.

Siemensyöksy on runsas myös toisella kerralla ja lentää pitkälle. Kolmannella kerralla ei enää tahdo paljoa tulla, mutta orgasmi on mahtavan voimakas.

Vaimoni lempiasennot väärinpäin ratsastaminen ja takaapäin. Anaali onnistu valitettavasti penikseni paksuuden takia. Vaimo joutuu tyytymään sormeeni.

Vierailija
24/52 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä lievästi alakäyrä ja hieman kaartaa vielä vasempaan, useimmiten tätä vasemmalle kääntymistä ei edes huomaa. Kun kulli kasvoi murrosiässä, se myös käyristyi. Tuo alakäyryys jotenkin tuntuu jonkinverran suoristuneen sitten teinivuosien.

Mulla on sama juttu, että kulli on suoristunut iän myötä. Teininä oli selkeästi käyrä alaspäin kuin banaani. Nykyään 36 v. alkaa olla lähes suora. Tosin uutena on tullut lievää kaartumista oikealle. Juttelin asiasta joskus lääkärille ja hänen mukaansa on ihan normaalia, että peniksen kaartumiset / käyryydet muuttuu iän myötä.

Vierailija
25/52 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro Long System - https://hespac.com/extenfi.htm Minulla on käyrä penis, mikä on todella aiheuttanut onglemia seksielämässä. Itseasiassa lääkärini suositteli tämän tyyppistä vehjettä. 4 kk takana ja penis on suoristunut ainakin yli puolella siitä mitä se oli. Kokoa en edes kaipaa lisää, mutta haluan suoran peniksen!

Vierailija
26/52 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman vasemmalle kaartuva. Olen hyvin varustettu, joten luulisin, että kaartuntut, kun ollut aivan vasemmassa lahkeessa ja nuorena vielä monesti enemmän tai vähemmän jäykkänä.

Sama  juttu itsellä ja luulen kanssa, että samasta syystä. 

Vierailija
27/52 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman alaspäin käyrä, 17,5cm. Vaimon mielestä osuu takaapäin ihanasti hieroen g-pistettä.

Vierailija
28/52 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Symmetrinen kirjoitti:

Penis on suora ja täysin symmetrinen myös juhlakunnossa. Keskivertoa vähän pitempi. Ulkoisesti kaluni on huomattavasti "kauniimpi" kuin suurimmalla osalla miehistä sen mitä aikoinaan jossain urheiluharrastusten suihkutiloissa tai varusmiespalveluksessa vertaili.

Mulla myös hyvin suora, symmetrinen ja pitkä. Moni on ihan oikeasti sanonut sitä kauniiksi. Muuten ulkonäkö onkin sitten mitä on.

Vierailija
29/52 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis oli suora, mutta varmaan siinä 45 vuoden jälkeen alkoi käyristyä ylös. Ei niin paljoa että siitä olisi haittaa.

Joskus testasin sellaista vetolaitetta, voi olla että se auttoi vähän - en ole varma

Kivuliasta oli

Pärjään ihan hyvin tällä, vaimolle kelpaa. Ei siinä

Vierailija
30/52 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva penis on viivasuora pötkylä. Yksilöllisiä eroja mutkan suunnassa, sijainnissa, ja jyrkkyydessä on joka suuntaan. Kuten myös pituudessa, paksuudessa, erektiokulmassa jne...

Vierailija
31/52 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaspäin 19/14, mutta tyttö tykkää

Vierailija
32/52 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, melko juuresta tekee heti pienen käännöksen vasemmalla ja jatkuu siitä sitten aika suorana, joku 13-15 cm mittaa kaikkiaan

Vierailija
33/52 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Symmetrinen kirjoitti:

Penis on suora ja täysin symmetrinen myös juhlakunnossa. Keskivertoa vähän pitempi. Ulkoisesti kaluni on huomattavasti "kauniimpi" kuin suurimmalla osalla miehistä sen mitä aikoinaan jossain urheiluharrastusten suihkutiloissa tai varusmiespalveluksessa vertaili.

Harva täysin lerppa penis kai on erityisen kaunis. Ja sellasia ne useimmiten suihtutiloissa on. Vähintään orastavaa heijaria pitää olla, että penis näyttää erityisen kauniilta.

Vierailija
34/52 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niiiiin nolona nuorempana mun ylöspäin erektiossa kaartuvasta peniksestä. Näyttää tosiaan ihan banaanilta tai lenkkimakkaralta pää korkealla. Nousee kyl tosi helposti ja aamulla aina jöpöttelee. Tyttöystävän tuijottelu ja ihastelu sitä kohtaan on saanut mut toisiin ajatuksiin. Lähärissä seksi tuntuu niin hyvältä, hän saa siinä joka kerralla herkästi ihanan orkun.

Vierailija
35/52 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla.

Vierailija
36/52 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka suuntaan suora, mutta myös lyhyt sekä ohut.

Vierailija
37/52 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaartuu vähän kuin poliittinen kantani hiukan oikealle.

Vierailija
38/52 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyrä silleen alkupäästä ja ei kaiketi ole haitannut toista yhtään ja pitää vaan hassuna sekä mukavana sitä..

Ennen oli täysin suora ja ei mitään käyryyttä ollut mutta ajan kanssa tullut tälläinen muutos alakertaan ja ei silleen mua enää harmita kun kerta kelpaa tuollaisena toiselle niin mikäpä siinä näillä jatketaan uudella peniksellä niin sanotusti.. :D 

Vierailija
39/52 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari senttiä juuresta, niin kääntyy erektiossa 90 astetta, voin laueta kulman taakse.

Vierailija
40/52 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaisesti vasemmalle ja ylöspäin kaartuva paksu ja 19 cm pitkä melko kaunis lepotilassa  vasemmassa puntissa viihtyvä vehje.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi