Mies, onko sulla käyrä penis?
Jos on niin kirjoita kommenttiin mihin suuntaan ja kuinka paljon.
Kommentit (52)
Täällä lievästi alakäyrä ja hieman kaartaa vielä vasempaan, useimmiten tätä vasemmalle kääntymistä ei edes huomaa. Kun kulli kasvoi murrosiässä, se myös käyristyi. Tuo alakäyryys jotenkin tuntuu jonkinverran suoristuneen sitten teinivuosien.
Jaskaa tulee, kun laittaa kaikkea muutakin, mutta tässä tulee: Löysänä suora. Yleensä vasemmassa lahkeessa pullottaa. Erektiossa hieman alas käyrä, muuten suora. 17,5cm pitkä ja sopivan paksu. Terska ei ole jätti paksu, vain hieman paksumpi, kuin paksu varteni. Kivekset eivät ole pienet. Penikseni ei löysty orgasmin jälkeen, vaan voin suoraan jatkaa rakastelua.
Siemensyöksy on runsas myös toisella kerralla ja lentää pitkälle. Kolmannella kerralla ei enää tahdo paljoa tulla, mutta orgasmi on mahtavan voimakas.
Vaimoni lempiasennot väärinpäin ratsastaminen ja takaapäin. Anaali onnistu valitettavasti penikseni paksuuden takia. Vaimo joutuu tyytymään sormeeni.
Vierailija kirjoitti:
Täällä lievästi alakäyrä ja hieman kaartaa vielä vasempaan, useimmiten tätä vasemmalle kääntymistä ei edes huomaa. Kun kulli kasvoi murrosiässä, se myös käyristyi. Tuo alakäyryys jotenkin tuntuu jonkinverran suoristuneen sitten teinivuosien.
Mulla on sama juttu, että kulli on suoristunut iän myötä. Teininä oli selkeästi käyrä alaspäin kuin banaani. Nykyään 36 v. alkaa olla lähes suora. Tosin uutena on tullut lievää kaartumista oikealle. Juttelin asiasta joskus lääkärille ja hänen mukaansa on ihan normaalia, että peniksen kaartumiset / käyryydet muuttuu iän myötä.
Pro Long System - https://hespac.com/extenfi.htm Minulla on käyrä penis, mikä on todella aiheuttanut onglemia seksielämässä. Itseasiassa lääkärini suositteli tämän tyyppistä vehjettä. 4 kk takana ja penis on suoristunut ainakin yli puolella siitä mitä se oli. Kokoa en edes kaipaa lisää, mutta haluan suoran peniksen!
Vierailija kirjoitti:
Hieman vasemmalle kaartuva. Olen hyvin varustettu, joten luulisin, että kaartuntut, kun ollut aivan vasemmassa lahkeessa ja nuorena vielä monesti enemmän tai vähemmän jäykkänä.
Sama juttu itsellä ja luulen kanssa, että samasta syystä.
Hieman alaspäin käyrä, 17,5cm. Vaimon mielestä osuu takaapäin ihanasti hieroen g-pistettä.
Mr. Symmetrinen kirjoitti:
Penis on suora ja täysin symmetrinen myös juhlakunnossa. Keskivertoa vähän pitempi. Ulkoisesti kaluni on huomattavasti "kauniimpi" kuin suurimmalla osalla miehistä sen mitä aikoinaan jossain urheiluharrastusten suihkutiloissa tai varusmiespalveluksessa vertaili.
Mulla myös hyvin suora, symmetrinen ja pitkä. Moni on ihan oikeasti sanonut sitä kauniiksi. Muuten ulkonäkö onkin sitten mitä on.
Penis oli suora, mutta varmaan siinä 45 vuoden jälkeen alkoi käyristyä ylös. Ei niin paljoa että siitä olisi haittaa.
Joskus testasin sellaista vetolaitetta, voi olla että se auttoi vähän - en ole varma
Kivuliasta oli
Pärjään ihan hyvin tällä, vaimolle kelpaa. Ei siinä
Harva penis on viivasuora pötkylä. Yksilöllisiä eroja mutkan suunnassa, sijainnissa, ja jyrkkyydessä on joka suuntaan. Kuten myös pituudessa, paksuudessa, erektiokulmassa jne...
Alaspäin 19/14, mutta tyttö tykkää
Juu, melko juuresta tekee heti pienen käännöksen vasemmalla ja jatkuu siitä sitten aika suorana, joku 13-15 cm mittaa kaikkiaan
Mr. Symmetrinen kirjoitti:
Penis on suora ja täysin symmetrinen myös juhlakunnossa. Keskivertoa vähän pitempi. Ulkoisesti kaluni on huomattavasti "kauniimpi" kuin suurimmalla osalla miehistä sen mitä aikoinaan jossain urheiluharrastusten suihkutiloissa tai varusmiespalveluksessa vertaili.
Harva täysin lerppa penis kai on erityisen kaunis. Ja sellasia ne useimmiten suihtutiloissa on. Vähintään orastavaa heijaria pitää olla, että penis näyttää erityisen kauniilta.
Mä olin niiiiin nolona nuorempana mun ylöspäin erektiossa kaartuvasta peniksestä. Näyttää tosiaan ihan banaanilta tai lenkkimakkaralta pää korkealla. Nousee kyl tosi helposti ja aamulla aina jöpöttelee. Tyttöystävän tuijottelu ja ihastelu sitä kohtaan on saanut mut toisiin ajatuksiin. Lähärissä seksi tuntuu niin hyvältä, hän saa siinä joka kerralla herkästi ihanan orkun.
Joka suuntaan suora, mutta myös lyhyt sekä ohut.
Kaartuu vähän kuin poliittinen kantani hiukan oikealle.
On käyrä silleen alkupäästä ja ei kaiketi ole haitannut toista yhtään ja pitää vaan hassuna sekä mukavana sitä..
Ennen oli täysin suora ja ei mitään käyryyttä ollut mutta ajan kanssa tullut tälläinen muutos alakertaan ja ei silleen mua enää harmita kun kerta kelpaa tuollaisena toiselle niin mikäpä siinä näillä jatketaan uudella peniksellä niin sanotusti.. :D
Pari senttiä juuresta, niin kääntyy erektiossa 90 astetta, voin laueta kulman taakse.
Tasaisesti vasemmalle ja ylöspäin kaartuva paksu ja 19 cm pitkä melko kaunis lepotilassa vasemmassa puntissa viihtyvä vehje.
No jos oikein tarkkaan katsoo niin kyllä se on vasemmalle ihan hieman "käyrä". Mutta ei mikään banaani todellakaan.