Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä teinin housujen määrä älytön?

Vierailija
14.08.2018 |

Kuudet farkut, kahdet jogferssit, neljät shortsit, yhdet verkkarit, yhdet urheilushortsit ja kahdet uimashortsit? Voi jos ihan vain yhdet housut ja yhdet uikkarit riittäisi!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Meidän on lähdettävä housuostoksille. 12-vuotiaalla on tasan yhdet farkut (ei käytä niitä oikein koskaan), kolmet Adidas-verkkarit ja neljät collegehousut. Farkkushortseja on tosin kahdet ja niitä käyttääkin ahkerasti, muita shortseja vielä kahdet.

Vierailija
22/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Olen keski-ikäinen nainen ja minulla on vaatteet lajiteltuna omaan kännykässä olevaan ohjelmaan ja alaosissa:

- hameita 27

- housuja 70

- leggingsit 40 (todennäköisesti vähän enemmän, koska en ole jaksanut ihan perusmalleja luetteloida ja niitä on tuplana)

Sortsit ovat housut-kategoriassa mukana ja niitä taitaa olla viidet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka päivä harrastaa vaikka lenkkeilyä tai kävelyä tarvii useammat urheiluhousut. Nehän pitää pestä joka kerran jälkeen!

Vierailija
24/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä, eihän tuo ole edes paljon. Itselläni on urheilusortseja seitsemät, ja urheilutrikoita viidet. Kahdet suorat housut töihin, kolmet farkut, kahdet caprit, viidet sortsit. Kahdet collarit. Kahdet tuulihousut.

Vierailija
25/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joka päivä harrastaa vaikka lenkkeilyä tai kävelyä tarvii useammat urheiluhousut. Nehän pitää pestä joka kerran jälkeen!

Et sitten ole kuullut pyykin kuivaamisesta? Ripusta pyykit telineeseen pesuhuoneessa niin lattian läpö kuivattaa pyykit aamuun mennessä. Tai sitten voit käyttää kuivausrumpua, niin vaatteet on käyttövalmiit parissa tunnissa.

Vierailija
26/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen keski-ikäinen nainen ja minun vaatevarastoni on tässä:

- hameita 2 kpl

- pitkiä mekkoja 1 kpl

-juhlamekko 1kpl

- lyhyitä mekkoja/tunikoita 4kpl

-leggingsejä 4 kpl

-kesähousuja 3 kpl

-talvihousuja 3 kpl.

- paitoja/puseroita noin 7-8 kpl

- kotiasuun tarkoitettuja vanhoja paitoja/tunikoita 2-3 kpl

Juuri laitoin UFFin laatikkoon kolme muovikassillista vanhaa vaatetta (5-10 vuotta vanhoja) ja nautin nyt vaatekaapista, jossa on tilaa. En aio ostaa uutta, ellen sitten ihan tarpeeseen, jos vaikka tulee jokin juhla, johon ei löydy sopivaa vaatetta. Näillä pärjään kyllä pari vuotta ihan hyvin.

Vierailija
27/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Olen keski-ikäinen nainen ja minulla on vaatteet lajiteltuna omaan kännykässä olevaan ohjelmaan ja alaosissa:

- hameita 27

- housuja 70

- leggingsit 40 (todennäköisesti vähän enemmän, koska en ole jaksanut ihan perusmalleja luetteloida ja niitä on tuplana)

Et ole tosissasi,mulla elämäni aikana ole varmaan ollut yhteenlaskien noin paljon rättejä.

Mihin tarvitset noin paljon?

Vierailija
28/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piltti ei edes suostu käyttämään housuja. Juoksee vaippasillaan ja välillä ilman vaippaan. Ei pysy podit eikä haalaritkaan päällä.

Vierailija
29/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teinillä, kaiketi pojalla, yhtään muita vaatteita vain oelkkiä hoysuja? Kuullostaa köyhältä, itsellä lähes tutplasti enemmän housuja.

Vierailija
30/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kävelylenkin jälkeen pitäisi heittää housut heti pesuun? Miksi?

Vierailija
31/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kävelylenkin jälkeen pitäisi heittää housut heti pesuun? Miksi?

Teini haisee ja haju tarttuu niihin hikisiin pieruverkkareihin ja sitten molemmat löyhkää yhtä kauheilta eikä sitä tervekkään kestä.

Vierailija
32/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- hameita 27

- housuja 70

Meinasin sanoa että tuo on paljon, sortseja ollut ainakin viidet mutta vein keräykseen pieniksi käyneet!

Nykyaikana luulisi nuoremmilla olevan ainakin 10 housut.

Vierailija
33/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvihousut esille.

Vierailija
34/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lapsella on just sopiva määrä housuja. Ei lian vähän, ja enempää ei tarvitse.

Itse lenkkeilen lähes joka päivä, ja minulla on vain yhdet lenkkihousut. Ei ole mikään ongelma pestä ne joka päivä, kun ovat ohutta nopeasti kuivuvaa materiaalia.  1-2 kertaa viikossa ne pääsee koneeseen, muuten pesen käsin.

Vierailija
35/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on TOPPAHOUSUT? Kohta alkaa toppahousujen aika, mutta ap ei mainitse ollenkaan teininsä toppahousuja. Kun syksy saapuu on aika vetää toppahousut jalkaan ja laittaa pitkät kalsarit alle.

Vierailija
36/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset naiset kertovat, että heillä on enemmän vaatteita kuin teinillä. Vain AV:lla.

Vierailija
37/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo liikaa. Mä olin teini nii mun vanhemmat ei ostanu mulle uusia vaatteita. Housujakin oli 3kpl, ja todella kulahtaneita... Ei, en saanut viikko/kuukausirahaa. Nuoremmat sisarukset sai vaikka ja mitä. No joo, sain rahaa, mutta noin 2€ kolmesti vuodessa. (Ja nuorempi veli sai 50€ kuussa) samanlaistako omalle teinille haluat? Liian vähän vaatteita?

Vierailija
38/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on TOPPAHOUSUT? Kohta alkaa toppahousujen aika, mutta ap ei mainitse ollenkaan teininsä toppahousuja. Kun syksy saapuu on aika vetää toppahousut jalkaan ja laittaa pitkät kalsarit alle.

Toppahousut on v*tun nolot ja ärsyttävät. Hirveä kahina kuuluu kävellessä. En pidä epämääräisistä äänistä.

Vierailija
39/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toppahousut on v*tun nolot ja ärsyttävät. Hirveä kahina kuuluu kävellessä. En pidä epämääräisistä äänistä.

Kun syksystä tulee kylmä, toppahousut pitävät jalat lämpiminä. Siksi toppahousut. Minulla on jo toppahousut nyt jalassa.

Vierailija
40/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun syksystä tulee kylmä, toppahousut pitävät jalat lämpiminä. Siksi toppahousut. Minulla on jo toppahousut nyt jalassa.

Miten jaksat sitä kahinaa kävellessä??????