Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teinin housujen määrä älytön?

Vierailija
14.08.2018 |

Kuudet farkut, kahdet jogferssit, neljät shortsit, yhdet verkkarit, yhdet urheilushortsit ja kahdet uimashortsit? Voi jos ihan vain yhdet housut ja yhdet uikkarit riittäisi!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali määrä, eli sopivasti. En lähtisi muuttamaan enkä parantamaan. Teinit käyttävät aika paljon vaatteita, kaikki ei edes tykkää olla joka päivä samoissa vaatteissa.

Vierailija
2/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika vähältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos olisi vaan yhdet housut niin olisipa kiva odotella aina että milloin ne tulee pesusta ja kuivuu että voi lähteä johonkin. Ja eri vaatteisiin sopii eriväriset housut.

Vierailija
4/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhet verkkarit ja urheilushortsit? Miksi noin vähän? Ettekö liiku vai ootteko köyhiä?

Vierailija
5/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä tollanen teinin housujen kyttääminen.

Vierailija
6/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yhet verkkarit ja urheilushortsit? Miksi noin vähän? Ettekö liiku vai ootteko köyhiä?

Harrastaa kyllä aktiivisesti säännöllistä liikuntaa, mutta sanoi etrei tarvitse enempää liikka kamppeita. Kyseessä on siis Adidaksen trikooverkkarit ja Adidaksen shortsit. Teini itse osti ne omilla kesätyörahoillaan. Ei pahemmin anna minun ostaa vaatteita eikä rahoittaa vaateostoksia.

Ap

Vierailija
7/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joggerseilla voi harrastaa liikuntaa.

Vierailija
8/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudet farkut on aika paljon? Varsinkin jos kasvaa

Meillä on sopivia ehkä kolmet. Shortseja 5 Urheilusshorteja 6. Collegehousuja 2. Verkkareita 2

Tämä teini vaihtaa jatkuvasti vaatteita. Ja urheilee. Pyykkiä tulee enemmän kuin meille muille kolmelle yhteensä

Vierailija
9/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole paljoa...Mun tytöllä on varmaan n.30 erillaiset housut.

Vierailija
10/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa kyllä aktiivisesti säännöllistä liikuntaa, mutta sanoi etrei tarvitse enempää liikka kamppeita. Kyseessä on siis Adidaksen trikooverkkarit ja Adidaksen shortsit. Teini itse osti ne omilla kesätyörahoillaan. Ei pahemmin anna minun ostaa vaatteita eikä rahoittaa vaateostoksia.

Ap

Meillä teini käyttää kesätyörahansa ihan muuhun. Vanhemmat maksaa vaatteet ja koulun

Vierailija
11/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä teini käyttää kesätyörahansa ihan muuhun. Vanhemmat maksaa vaatteet ja koulun

Ei siinä, olen minäkin yrittänyt tarjota rahaa teinille vaateostoksiin kuten jo sanoin, mutta ei se tunnu kelpaavan. Jaluaa ennemmin tienata itse omat vaate rahansa. Miksä siinä jos niin tykkää.

Ap

Vierailija
12/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän, sanoo 30+ nainen. Mutta mikä on jogferssi?

Vierailija
13/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän, sanoo 30+ nainen. Mutta mikä on jogferssi?

Joggerssit on sellaiset pieruverkkarien ja housujen välimaastosta olevat pökät.

Vierailija
14/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo kertaalleen kysytty, mutta oletteko köyhiä vai miksi noin vähän housuja?

Vierailija
15/43 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkäätkö itse vai käykö teillä pyykkäri? Minä pyykkään itse meidän perheen kanppeet joten tiedän hyvin mitä vaatteita kenelläkin on.

Vierailija
16/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkäätkö itse vai käykö teillä pyykkäri? Minä pyykkään itse meidän perheen kanppeet joten tiedän hyvin mitä vaatteita kenelläkin on.

Pesen ihan itse, mutta en silti kyylää toisten vaatteita. Jokainen pitää omista lumpuistaan itse huolen.

Vierailija
17/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljolta tuo kuulostaa. Yksillä ei pärjää kylläkään. Meillä oli useammat, mutta voi olla, että niitä pidetyimpiä käytettiin eniten. Nyt lapset ovat lähteneet ja täällä pyörii harrastusvälineet ja vaatteet. Niitä rettuja voisi tietty viedä kierrätykseen.

Vierailija
18/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanppeet? Tarkoititko kamppeita?

Meillä on kaksi teinityttöä ja en todellakaan tiedä kuinka paljon heillä on housuja, vaikka toimikin pyykkärinä. Tarpeeseen ostetaan vaatteita ja teinit käyvät myös itse ostamassa, jos sille tuntuu.

Jos kuitenkin tuota ap:n luettelemaan määrää miettii itselle, niin minulla on enemmän housuja. Aika paljonkin enemmän ja hyvä niin.

Vierailija
19/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali määrä. Ainakin meidän hikoileva teinipoika kulkee samoilla farkuilla max 2 päivää ja sen jälkeen haluaa itse vaihtaa, koska niissä on hänen mielestään tunkkainen haju. Eli kouluviikolla kuluu jo 3-4 paria farkkuja ja kahdet liikuntahousut.

Vierailija
20/43 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä laskeskelet sen housuja?