Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Katuhaukka 80-luvun paras TV-sarja?

Vierailija
14.08.2018 |

Mitä mieltä täällä ollaan?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista lainkaan kyseistä sarjaa kasarilta. Nimestä päätellen lienee ollut joku lasten sarja.

M56

Vierailija
22/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sitä mutta ei ollut paras. Oli hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Katuhaukka tuli. Tuntui silloin Ritariässä-kloonilta eikä iskenyt.

Vierailija
24/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini aina jauhaa tosta katuhaukasta, minulla ei ole mitään mielikuvaa, en ole itse katsonut.

Tässä mun suosikkeja lapsuudesta:

Ihmemies

Ritari Ässä

Taistelupari

Gegney ja Lacey

Koira Haudattuna

Matlock

Vanha Kettu

Sitten oli myös Hart to Hart, josta tykkäsin. Muistan sitä tulleen ennen 1980-luvun puoltaväliä. Koulusta olin kesälomalla ja katselin ko. sarjaa.

Faijan kanssa katselin myös Vanhaa kettua ja Bergeracia.

Matlockia ja Koira haudattuna esitettiin 1990-luvun alkupuolella. Silloin mä niitä katselin. Matlockilla oli aina harmaa puku, ja Koira haudattuna-sarjassa oli omistajaansa kovasti muistuttava koira.

Vierailija
25/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hill Street Blues oli paras. Kestää katselua vielä nykyäänkin, toisin kuin moni muu kasarisuosikki.

Mä vähän luulen, että ne jotka tässä ketjussa näitä katuhaukkoja ja ihmemiehiä hehkuttavat, ovat kasarilla olleet lapsia, tai korkeintaan teinejä. Meille, jotka olimme kasarilla jo aikuisia, kolahti taas enemmän Hills Street Bluesin kaltaiset hieman syvällisempää draamaa sisältävät sarjat.

Nykyään olen jo 49-vuotias ja nykyään en katselisi ollenkaan Katuhaukkaa ja McGyveria. Jälkimmäisen pilaa takatukka ja naurettavat viritykset, kuten kävystä hätäisesti tehty pommi, joka heitti jeepinkin ilmaan.

Vierailija
26/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, Ihmemies oli parempi.

Todellakin oli! Ritari Ässä oli myös hyvä, muttei niin hyvä kun MacGyver. Ja Taisteluplaneetta Galactica!

Vierailija
27/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Knight Rider

2. McGyver

3. Street Hawk

4. Galactica

5. V

6. Miami Vice

7. Wilhelm Tell

8. Zorro

9. Robin Hood

Vierailija
28/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hill Street Blues oli paras. Kestää katselua vielä nykyäänkin, toisin kuin moni muu kasarisuosikki.

Nykyään ei hillstreet blues menisi sensuurista läpi. Todella poliittisesti epäkorrekti.

Vierailija
30/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ritari ässän kopio voisi olla parempi kuin alkuperäinen?

Ritari ässäkin on kökkö nykyään mutta sentään näyttelijätyö on hyvää:

Vierailija
31/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei hillstreet blues menisi sensuurista läpi. Todella poliittisesti epäkorrekti.

Hauskin oli se päällikön voimaantunut ex-vaimo joka tuli vähän väliä itkemään jotakin laitokselle :D

Vierailija
32/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmemies oli se sarja, jonka parhaiten muistan, se oli aivan legendaarinen. Ritari Ässä hyvänä kakkosena, Katuhaukka taas aika turhake.

Vierailija
33/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmemies oli se sarja, jonka parhaiten muistan, se oli aivan legendaarinen. Ritari Ässä hyvänä kakkosena, Katuhaukka taas aika turhake.

Molemmissa oli nuoren komean sankarin apuna iäkkäämpi herrasmies, jota esitti karismaattinen ja taitava näyttelijä. Siinä yksi iso tekijä sarjojen laadulle.

Vierailija
34/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskin oli se päällikön voimaantunut ex-vaimo joka tuli vähän väliä itkemään jotakin laitokselle :D

Renko olisi suomessa vihapuheesta alituiseen oikeudessa.

Vierailija
35/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa oli nuoren komean sankarin apuna iäkkäämpi herrasmies, jota esitti karismaattinen ja taitava näyttelijä. Siinä yksi iso tekijä sarjojen laadulle.

Ai kukaan ei muista Magnumia.

Vierailija
36/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmemies McGyver, Robin Hood ja Konnankoukkuja kahdelle (Moonlightning). Tässä oli mun suosikit. Konniksissa Bruce Willisin ja Cybil Sheperdin kemia oli jotain ihanaa tämän teinin mielestä 😍

Vierailija
37/37 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli muuten MacGyver

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme