Oliko Katuhaukka 80-luvun paras TV-sarja?
Kommentit (37)
Ei ehkä paras, mutta varmasti top10
Miami Vice oli paras, ehdottomasti.
Niille jotka eivät muista sarjaa laittakaa YouTuben hakuun
The best of street hawk
Kyllähän sitä silloin pentuna katsoi. Harmitti, kun se loppui tosi lyhyeen. Sarja esitettiin uusintana joskus 2004 tai 2005, mutta silloin se vaikutti tosi kököltä. Kyllä Ritari Ässä oli paljon parempi.
1. Knight Rider
2. McGyver
3. Street Hawk
4. Galactica
5. V
6. Miami Vice
Hill Street Blues oli paras. Kestää katselua vielä nykyäänkin, toisin kuin moni muu kasarisuosikki.
Vierailija kirjoitti:
Niille jotka eivät muista sarjaa laittakaa YouTuben hakuun
The best of street hawk
Haha katsoin! Oli nimittäin "hieman" aika kullannut lapsuusmuistoja. Olipa aika nolon oloinen, mutta toki aika ja omat kokemukset tv-sarjojen/leffojen parissa tuon jälkeen myös vääristää mielipidettäni. Olihan tuo kuitenkin kova sana 80-luvulla.
Kaverini aina jauhaa tosta katuhaukasta, minulla ei ole mitään mielikuvaa, en ole itse katsonut.
Tässä mun suosikkeja lapsuudesta:
Ihmemies
Ritari Ässä
Taistelupari
Gegney ja Lacey
Koira Haudattuna
Matlock
Vanha Kettu
Vierailija kirjoitti:
Hill Street Blues oli paras. Kestää katselua vielä nykyäänkin, toisin kuin moni muu kasarisuosikki.
Mä vähän luulen, että ne jotka tässä ketjussa näitä katuhaukkoja ja ihmemiehiä hehkuttavat, ovat kasarilla olleet lapsia, tai korkeintaan teinejä. Meille, jotka olimme kasarilla jo aikuisia, kolahti taas enemmän Hills Street Bluesin kaltaiset hieman syvällisempää draamaa sisältävät sarjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen, että ne jotka tässä ketjussa näitä katuhaukkoja ja ihmemiehiä hehkuttavat, ovat kasarilla olleet lapsia, tai korkeintaan teinejä. Meille, jotka olimme kasarilla jo aikuisia, kolahti taas enemmän Hills Street Bluesin kaltaiset hieman syvällisempää draamaa sisältävät sarjat.
Totta varmaan turiset, mutta itse tykkäsin noista kaikista ja olin teini vasta kasarin loppupuolella. Ehkä olin varhaiskypsä.
Juu ei ollut. Kasarin paras sarja heittämällä oli Velipuolikuu, joka oli sketsiviihteessä uraauurtava sarja ja joka oli ensimmäinen sketsisarja joka kolahti erityisesti nuorisoon. Kaikki sen jälkeiset sketsisarjat kummeleineen ja kumppaneineen ovat enemmän tai vähemmän velkaa juuri Velipuolikuulle.
Vierailija kirjoitti:
1. Knight Rider
2. McGyver
3. Street Hawk
4. Galactica
5. V
6. Miami Vice
Lisään listaan Hill Street Bluesin ohella sarjat Konnankoukkuja kahdelle (Brucen ja Cybillin kemia toimi mahtavasti) sekä Robin of Sherwood. Jälkimmäisessä oli pääosassa Michael Praed ja Clannadin esittämä tunnaribiisi on yhä kuuntelun kestävää musiikkia.
Katuhaukka oli pentuna hieno, mutta nykyään herättää lähinnä tahattomia irvistyksiä.
HSB:n Belker oli kuin reaalimaailman Wolverine: se oli lyhyt, murisi kaikille ja hyppi aina tappeluihin sekaan. Mun sankari pienenä.
Konnankoukkuja kahdelle oli myös hyvä
Ei, Ihmemies oli parempi.