Liian pienikokoinen nainen?
Tutustuin eräällä deittisivustolla kivanoloiseen mieheen ja juttu luisti, meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Tiedoissani lukee kyllä pituuteni, 154 cm, joten oletin miehen olevan asiasta tietoinen. Meillä oli sovittuna treffit tälle päivälle ja olin innoissani, kuten hänkin. Kuitenkin saapuessani huomasin miehestä loistavan ainakin lievän pettymyksen, kun hän kommentoi "Ai, sä oletkin noin pienikokoinen":( en oikein osannut siihen muuta vastata, kuin että joo, niin olen... Treffit menivät muuten kivasti ja keskustelu mielestäni sujui, mutta jatko jäi vähän avoimeksi.
Olikohan tämä lyhyys miehelle jotenkin liian suuri turn off, vai voiko siitä päästä yli. Onko muilla kokemuksia? Mies olisi minusta todella kiinnostava ja potentiaalinen kumppani, mutta jäi harmittamaan kun ei hän ainakaan suoraan kehdannut sanoa kokoani ongelmaksi itselleen.
En aikaisemmin seurustellut, muutamia tapailuja on ollut. Onko tämä pituus jotenkin vaikea miehille?
Kommentit (22)
Miksi murehdit asiaa kun voit suoraan kysyä että haluaisko hän nähdä uudestaan?
Mikä analysoimisen tarve naisilla on?
Ehkä hän ajattelee että hänen munansa lävistää sinut kokonaan, koska olet niin lyhyt.
On tai ei, mitä väliä. Jos et kelpaa, etsi uusi.
Luulisi että ei olisi lähtenyt treffeille jos tuo pituus olisi ollut kynnyskysymys.
Mies on 176 cm. Kysyin kyllä haluaisiko tavata uudestaan, koska itse ainakin haluaisin, hän vastasi, että joo, voisimme toki uudestaan tavata, muttei osannut mitään aikataulua antaa, sanoi vain ympäripyöresti " jossakin kohtaa".
Eli oletanko, että mies on vain liian nössö sanomaan todellista syytä, miksei mahdollisesti haluaisi uusia treffejä:(
Anteeksi analysointiin, ihmiset ja ihmissuhteet vai ovat niin vaikeita..
Vierailija kirjoitti:
Mies on 176 cm. Kysyin kyllä haluaisiko tavata uudestaan, koska itse ainakin haluaisin, hän vastasi, että joo, voisimme toki uudestaan tavata, muttei osannut mitään aikataulua antaa, sanoi vain ympäripyöresti " jossakin kohtaa".
Eli oletanko, että mies on vain liian nössö sanomaan todellista syytä, miksei mahdollisesti haluaisi uusia treffejä:(
Siis *analysointini ja *vain
Vaikea uskoa että 154 olisi liian lyhyt yhdenkään miehen mielestä. Ehkä olit muuten pienempi ja sirompi kuin hän odotti. Useimpien miesten mielestä naisen pitää vartaloltaan poiketa miehestä, ja pikkupojasta.
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän on ihan pätkä itsekin. Outoa ettet kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei teillä ole paljoa pituuseroa edes.. ehkä se pettyi sun ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi analysointiin, ihmiset ja ihmissuhteet vai ovat niin vaikeita..Ei teillä ole paljoa pituuseroa edes.. ehkä se pettyi sun ulkonäköön.
22cm on iso pituusero, joillekin liian iso.
No aika outoa.
Oletko varma että sanoi pettyneenä, eikä päinvastoin 'ihastellen'.
Tosin aika outo mies IMO jos heti alkaa kommentoida tuollaista ylipäätään?
Älä välitä, vaikka pituus olisikin ''miinus'' niin jos treffit menivät muuten hyvin niin en usko että pituus on miehelle ongelma. Saattaa myös olla että mies oli vain yllättyny pituudesta, mutta ei mitenkään negatiivisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi analysointiin, ihmiset ja ihmissuhteet vai ovat niin vaikeita..Ei teillä ole paljoa pituuseroa edes.. ehkä se pettyi sun ulkonäköön.
Sivustolla kehui kyllä kauniiksi, mutta ehkä sitten kokonaiskuva olikin pettymys:/ Se on totta, ettei hän itsekään ole pidemmästä päästä, mutta olisi voinut pitää kommenttinsa omassa mielessään, tai ehkä varmistan asian häneltä suoraan- nyt jäin turhaan murehtimaan.
Jos se on miehelle turn off, niin sitten hän ei ole sinulle se sopiva. Itse olen saman pituinen kanssasi, ja oma mieheni on 30 cm pidempi. Usein hän "söpistelee", kuinka pieni olenkaan, eikä se minua haittaa. :) Itse en osaa miettiä pituuttani mitenkään, aina en vain yllä kaikkialle, mutta sitten käytän apuvälineitä (tai huudan miehen paikalle :D). Minulla on ollut poikaystäviä 162-194 cm välillä, joten ei sillä pituudella ole väliä muuta kuin ehkä ihmisen omassa päässä, mutta se on hänen oma ongelmansa. :)
Minkä kokoiset tissit aapeella on?
Naisen pitää olla vähän pehmeän pyöreä, ei tietenkään lihava mut silleen sopivasti.
Oletko luuviulu? Se ei näytä hyvältä.
Ehkä ajatteli, että sun pillus on samaa kaliiberia eikä pysty panemaan kuin puolella mulkulla.
Oletko ihan teini, kun tällaisia kyselet? Kauhean tuntuista edes lukea tällaisia valitusvirsiä ja sitä, että haluat roikkua miehessä, joka ei pitänyt ulkonäöstäsi livenä. Vaikka keskustelu ehkä kivasti menikin, niin jankutat nyt miehen kommenttia koko ajan päässäsi. Aika huono lähtökohdat ovat siis tuttavuudelle, joten jatka matkaa ja etsi tyyppi, jolle olet juuri oikean kokoinen. Silloin sinäkin saat ehkä rauhan asiasta ja et mieti asiaa aina ja joka hetki.
Hyvä pituus! Älä edes murehdi asiaa. Jos miehellä oli ongelma asiasta, se on hänen ongelmansa -ei sinun.