Kumppanisi pienet, mutta ärsyttävät tavat
Listataan sellaisia mitättömiä juttuja, jotka parisuhteessa (etenkin pitkässä!) joskus hiertävät hermoja!
Ja siihen perään voi myös laittaa, että mikä SINUSSA kenties ärsyttää kumppanisi mielestä. Aloitan:
Kumppanissa raivostuttaa välillä sellainen jatkuva hyminä , siis ilman mitään nuottia. Kävelee pitkin taloa ja HYMISEE. Ei oo sävelkorvalla tätä miestä siunattu eli raastaa korvia.
Minussa kuulemma ärsyttää se, kun jätän aina suihkun jälkeen kaikki shampoo- ja muut purkit auki. Tunnustan, että näin pääsee kyllä käymään, olen hajamielinen! Joskus olen myös laittanut tyhjiä mehu- tai maitopurkkeja takaisin jääkaappiin epähuomiossa. Siitä sit puhistaan ja tuhistaan että taas oli tyhjät mehut siellä hämäämässä :D
Kommentit (22)
Kun puhuu puhelimessa niin ravaa kämppää maanisesti ympäri, pahimmillaan kengät jalassa ja hiekkaa/ roskaa varisee joka paikkaan.
Naiselle on älypuhelin tärkeämpi kuin minä. Joka paikassa on naama puhelimessa ja viestittelee omien ystäviensä kanssa ja naureskelevat omille inside-vitseilleen. Yritä siinä sitten kommunikoida tai varsinkaan viettää mitään intiimiä hetkeä. Vastaus minulle on aina "mmmm" ja jälkeen päin ei edes muista mitä olen sanonut.
Tapa kirjoitella minusta negatiivisia aloituksia AV:lle.
Miehen myöhästely. Esim. Sovimme että lähdemme elokuviin ja haen miehen klo 17.30. Odotan hänen pihallaan, tööttään torvea, soitan puhelimeen,ei vastaa. Soitan ovikelloa, ei avaa. N. 15-20 min päästä mies saattaa ilmestyä pyyhe vyöyäröllään ja huikata "hei mö pesen vielä hampaat" yritän tässä kohtaa sanoa, että se elokuva alkoi 35 minuuttia sitten. "no kyllä ne meidät vielä sinne laskee" ei laske, kun pelkän parkkipaikan hakemiseen menisi vielä 15 min. En enää jaksanut tätä jahkailijaa vaan jätin hänet.
Vääntää jatkuvasti sananmuunnoksia (munansaannoksia hekoheko)
Niin raivostuttavaa ja ihan aikuinen kouluja käyny mies.
Ja näitä siis joka päivä pitää kuunnella.
Kutsui kaikkia naisia nartuiksi, kotoa opittu malli mutta minua ei tuoli nimityksellä kutsu kukaan tai on ex.
Se kun se hinkkaa/napsuttelee varpaitaan yhteen, esim. illalla sängyssä välillä niin että koko sänky heiluu. Ja lisäksi se että se suihkun jälkeen ei kuivaa itseään vessassa vaan tulee litimärkänä ulkopuolelle ja tiputtelee kaikki vedet joka paikkaan. Eikä osaa laittaa kaappien ovia nätisti kiinni vaan tönäisee ne niin että kuuluu hirveä kolaus.
Puhui tolkuttomasti käsillään, varsinkin puhelimessa ollessaan. Oli muutaman kerran silmä pimeänä kun vahingossa huutaisi selittäessään jotain juttua.
Puristaa kaikki tuubit puolivälistä alkaen , jolloin peräosaan jää paljon tavaraa.Minä sitten saan niitä puristella eteenpäin.
Voileipää voidellessa pitää voiveistä toisessa kädessä ja alkaa syömään toisella kädellä leipäänsä. Minä odotan ,että vapauttaisi veitsen voiteluun.
Tehdessään jotakin ( kokatessaan tai kattaessaan pöytää ym,) on niin keskittynyt ettei kuule eikä vastaa mihinkään. Hetken päästä kysyy mitä sanoit?
Jättää aina valot palamaan turhaan.
Jättää kaikki kaapin ovet auki niistä jotain otettuaan, viskelee tyhjät leipäpussit ja muut tyhjentyneet pakkaukset keittiön työtasoille, jättää likaiset astiat täynnä vettä likoamaan liedelle tai keittiön pöydälle (on sitten kuulemma helpompi tiskata).
Meillä myös oli tätä roskien heittämistä tiskialtaaseen. Se on loppunut onneksi, mutta jos vielä astiat menis suoraan astianpesukoneeseen. En ymmärrä miksi niitä pitää tiskialtaan kautta kierrättää.
Meillä käy niin että jos mies tyhjentää kuivauskaappia, niin aina ne isoimmat kattilat ja pannut jätetään pöydälle odottamaan että ilmeisesti itse lentäisivät sinne hyllyn perukoille?? Olen sanonut että mikset laita sinne sisään asti, kerran sanoi takaisin että "mut sieltä mä ne aina löydän" :DD NIIN koska joku (MINÄ) ne sit lopulta pistää sinne hemmetin kaappiin!
Tosi pieni juttu, mutta en tajua mikse se viitsi laittaa niitä ns. loppuun asti!
Kaivaa nenää. On usein nenä kiinni kännykässä. Pitää television äänet liian kovalla .
Minä kuulemma puristelen tuubeja väärin, höylään juuston toislaitaiseksi enkä poista margariinirasiasta metallista välikantta, vaikka pitäisi. Ja tiputtelen lattialle jauhoja kun leivon ja unohdan siivota ne.
Oletko aloittaja miettinyt koskaan, että miehesi voi puhdasta onneaan pitää ääntä? :)
Itse harvemmin hyräilen, mutta kun hyräilen, olen todella hyvällä tuulella ja teen sitä huomaamattani.
Mieheni jättää valon vessaan sieltä lähtiessään ja minä sitten kipitän sen sammuttamaan, kun tarpeeksi häiritsee. Tästä on puhuttu, mutta vielä se ei ole mennyt täysin perille. Toinen on perinteinen piereskely. Ei se minua haittaa, vaikken itse piereskelekään, mutta ei sängyssä h*lvetti soikoon.
Jos esim. katsotaan elokuvaa olkkarissa, niin aina jättää jonkun lautasen tai lasin tai tyhjän olutpullon sivupöydälle. Voileipää tehdessä monesti jättää juustot ja kinkut happanemaan pöydälle, koska kuvitteli että minäkin olin menossa syömään, vaikken mitään tällaista sanonutkaan/ilmaissut millään lailla.
Minussa kuulemma ärsyttää se, etten osaa puristaa hammastahnaa "oikein." Tämähän on tietysti ihan taktinen veto, sillä tiedän mieheni työntävän tahnan sieltä loppupäästä, joten mun on helppo turauttaa siitä keskeltä/lähempää suuta. Olen pahis!
Vierailija kirjoitti:
Oletko aloittaja miettinyt koskaan, että miehesi voi puhdasta onneaan pitää ääntä? :)
Itse harvemmin hyräilen, mutta kun hyräilen, olen todella hyvällä tuulella ja teen sitä huomaamattani.Mieheni jättää valon vessaan sieltä lähtiessään ja minä sitten kipitän sen sammuttamaan, kun tarpeeksi häiritsee. Tästä on puhuttu, mutta vielä se ei ole mennyt täysin perille. Toinen on perinteinen piereskely. Ei se minua haittaa, vaikken itse piereskelekään, mutta ei sängyssä h*lvetti soikoon.
Joo, ihan sellaista "keskittymishyminää" se on, ja yleensä hymisee silloin kun on hyväntuulinen. Ei hänen onneaan mitään vastaan todellakaan, mutta ääniyliherkkänä tuo jatkuva hyminä silti vaan rasittaa, vaikkei pitäisikään! :D
Piereskelemisestä puheen ollen, ei haittaa itseänikään, mutta sit pitää varoittaa toista! Jos sieltä tuleekin yllättäen joku karmea silent but violent ja itsellä just menossa kourallinen poppareita suuhun... Hyyyyi! -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vääntää jatkuvasti sananmuunnoksia (munansaannoksia hekoheko)
Niin raivostuttavaa ja ihan aikuinen kouluja käyny mies.
Ja näitä siis joka päivä pitää kuunnella.
Vaihdetaan! Mä oon just tollanen, ei niin tyhmää juttua olekaan, etten siitä vääntäisi jotakin.
Vaihdossa saat muuten hyvän miehen, mutta ei oikein kestä hiljaisuutta=telkkari päällä 24/7, tai radio, tai youtube... työskentelen paikassa, jossa hälinä on melkoinen, joten hiljaisuus kotona on kultaa kalliimpaa. Alkanut hiljalleen (hehhe) oppia kuulokkeiden käyttöä...
Ruoan syöminen maiskutellen, en kestä yhtään! Ainainen väsymys ja uupumus, mitään ei jaksa, mutta omiin harrastuksiin lähtee into pinkeänä eikä väsytä. Vessapaperin hylsyn jättäminen paikalleen. Uusi rulla lattialle tai lavuaarin reunalle. Salaa syöminen ja herkuttelu öisin.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on älypuhelin tärkeämpi kuin minä. Joka paikassa on naama puhelimessa ja viestittelee omien ystäviensä kanssa ja naureskelevat omille inside-vitseilleen. Yritä siinä sitten kommunikoida tai varsinkaan viettää mitään intiimiä hetkeä. Vastaus minulle on aina "mmmm" ja jälkeen päin ei edes muista mitä olen sanonut.
En kattelisi tuollaista touhua. Eukko vaihtoon.
Kun ottaa jääkaapista maitoa/mehua/leikkelettä yms. Jättää purkin pohjalle 2ml maitoa tä mehua ja leikkelerasiaan 1/4 osan leikkelettä. Olisihan se niin työlästä huuhdella se purkki/heittää se paketti roskikseen. (ja jos joku tyhjennetty paketti ei enää mahdu järkevästi jääkaappiin, se heitetään tiskialtaaseen. Onhan se roskiskaapin avaaminen ja pakettien sinne heittäminen aivan liian työlästä.