Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanisi pienet, mutta ärsyttävät tavat

Vierailija
14.08.2018 |

Listataan sellaisia mitättömiä juttuja, jotka parisuhteessa (etenkin pitkässä!) joskus hiertävät hermoja!
Ja siihen perään voi myös laittaa, että mikä SINUSSA kenties ärsyttää kumppanisi mielestä. Aloitan:

Kumppanissa raivostuttaa välillä sellainen jatkuva hyminä , siis ilman mitään nuottia. Kävelee pitkin taloa ja HYMISEE. Ei oo sävelkorvalla tätä miestä siunattu eli raastaa korvia.

Minussa kuulemma ärsyttää se, kun jätän aina suihkun jälkeen kaikki shampoo- ja muut purkit auki. Tunnustan, että näin pääsee kyllä käymään, olen hajamielinen! Joskus olen myös laittanut tyhjiä mehu- tai maitopurkkeja takaisin jääkaappiin epähuomiossa. Siitä sit puhistaan ja tuhistaan että taas oli tyhjät mehut siellä hämäämässä :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on älypuhelin tärkeämpi kuin minä. Joka paikassa on naama puhelimessa ja viestittelee omien ystäviensä kanssa ja naureskelevat omille inside-vitseilleen. Yritä siinä sitten kommunikoida tai varsinkaan viettää mitään intiimiä hetkeä. Vastaus minulle on aina "mmmm" ja jälkeen päin ei edes muista mitä olen sanonut.

En kattelisi tuollaista touhua. Eukko vaihtoon.

Samaa mietin! Todella epäkohteliasta ja lapsellista! -Ap

Vierailija
22/22 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jättää kahvin jämät pannuun ja suodatinpussin homehtumaan keittimeen kun on keittänyt kahvia. Vessapaperirullan vaihtaminen uuteen on mahdotonta. Astianpesukoneeseen ei osata lastata astioita tehokkaasti vaan sikinsokin ja niin, että kaikki ei aina puhdistu kunnolla. Hengittää suun kautta ja huohottaa häiritsevästi. Jättää vaatteita lojumaan ympäri kämppää. Jättää kahvikuppuja ja muita astioita lojumaan ympäri kämppää. Kännykän akku aina loppu ja tottakai laturi hukassa, joten käyttää aina minun laturia. Kämppä aivan kissankarvoissa ja ruuassa kissankarvoja aina. Ei osaa laittaa vaatteita kuivumaan ilmavasti vaan lyttää ne kuivaustelineeseen niin, että vaatteet kuivuvat epätasaisesti. Aina työpäivän jälkeen väsynyt eikä jaksa tehdä mitään vaikka tekeehelpompaa suunia kuin minä. Ymym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi