Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä huomasit että kroppa alkaa pikkuhiljaa rapistumaan

Vierailija
14.08.2018 |

En tarkoita vain jotain ryppyjä vaan sitä että alkanut terveysongelmat yleistymään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho on "suunniteltu" olevan terve ihan loppuun asti. Kaikki vaivat, krempat ym. johtuvat pääasiassa väärästä ravinnosta ja liian vähästä liikkumisesta. Toki ympäristömyrkyt näinä päivinä vaikuttavat.

Omana päivässä pitää lääkärin loitolla.

Vierailija
22/26 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotain liki 40v kun mies alkoi huomauttamaan kuivuudesta, ei ollut paikat enää niin liukkaina kuin nuorempana.

Rinnat latistuivat ja alkoivat roikkumaan enemmän. 

Hormonihoidolla nuo parani, ei omenalla, eikä liikunnalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotiaana alkanu paikat roikkua ja löystyä. Tätä ennen oli kiinteä, vaikken koskaan mitenkään urheilullinen ole ollutkaan. Kiinteää läskiä siis, nyt löysää ja selluliittia! Esim. takapuoli latistunut. Osa rapistumisesta selittyy varmaan myös raskaudella, vauva löysytti vatsanahat. Nyt jos syö esimerkiksi ison aterian, näyttää kuin olisi viimesillään raskaana. Vatsa ei siis koskaan täysin palautunut lihasten venymisestä. Ryppyä alkanut tulla naamaan, silmien alle sivuille lähinnä. Mitään sairauksia tms. vanhuuden vaivoja ei sentään ole vanhenemisen myötä VIELÄ ilmaantunut, mutta eiköhän sekin päivä koita.

Vierailija
24/26 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-29 v. Lihoin yli 20 kg, masennus, bipo yms mielenterveysongelmat pukkasivat päälle, aloin syömään lääkkeitä, lopetin välittämästä enää mistään, sain lihomisen seurauksena nivussilsan joka ei tunnu paranevan millään... Eiköhän tää oo alamäkeä vaan tästä eteenpäin.

Vierailija
25/26 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keho on "suunniteltu" olevan terve ihan loppuun asti. Kaikki vaivat, krempat ym. johtuvat pääasiassa väärästä ravinnosta ja liian vähästä liikkumisesta. Toki ympäristömyrkyt näinä päivinä vaikuttavat.

Omana päivässä pitää lääkärin loitolla.

Ai jopa ne synnynnäiset? Olen se nivelrikko leikkauksessa 23-vuotiaana käynyt ja se johtui ihan puhtaasti synnynnäisestä viasta. Olin täysin normaalipainoinen, harrastin liikuntaa, söin terveellisesti, mutta helkkariako ne auttaa kun nivel on viallinen ja kuluu väärin syntymästä saakka.

Vierailija
26/26 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.

Sain alkaa itse päättämään rahoista.

Eka poitsuystävä ja hesen ovi heilui.

Lihoin 25kg reilussa vuodessa ja jäbäkaveri jätti hoikemman takia.

Nyt syön suruuni suklaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi