Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset kysyvät ulkonäöstä- Kun vastaus ei miellytä, niin alkaa mökötys

Vierailija
14.08.2018 |

En ymmärrä tätä. Ollaan lomalla ja vaimolla on tissikriisi. Tilanne menee aina niin, että kun vaimo kysyy jotain, niin siihen on pakko vastata. Vaimo jankuttaa niin kauan. Sitten kun sanon rehellisen mielipiteen, niin itketään.
Tilanne on siis se, että olimme eilen viettämässä iltaa. Vaimo kysyi, että kummalla on paremmat rinnat..hänellä vai viereisessä pöydässä istuvalla. Vaimolla on E- kuppi ja tuolla naisella oli max C ehkä. Sanoin, etten halua vastata, koska siitä tulee riita, mutta vaimo hermostui ja jankutti niin kauan, että oli taas pakko sanoa. Sanoin, että tuon naisen rinnat näyttävät paremmilta. No, vaimohan suuttui kovaa ja läskäytti vedet naamalleni, niin, että ihmiset tuijottivat. Sanoin, että nyt lähden, etten enää kehtaa istua tuossa pöydässä. Vaimo huusi, että vihaa minua ja lähti taksilla kotiin.
En ymmärrä, mitä naiset odottavat ?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minne sinä lähdit?

Vierailija
2/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa. Nolaat vielä itsesi pahemman kerran vaimosi takia. Tuo käytös ei ole normaalia. Törkeä teko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minne sinä lähdit?

Lähdin pian tuon jälkeen hotellille.

Vierailija
4/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa että niille valehdellaan. Naiset ei ajattele näitä asioita loogisesti ja ratkaisukeskeisesti. He haluaa vain huomiota ja kehuja. Ei mitään muuta.

Vierailija
5/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, tämä oli hyvä. Harmi, että juttu on keksitty.

Vierailija
6/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa että niille valehdellaan. Naiset ei ajattele näitä asioita loogisesti ja ratkaisukeskeisesti. He haluaa vain huomiota ja kehuja. Ei mitään muuta.

Tän takia mä en anna naisille katseita tai flirttaile. En halua antaa heille yhtään huomiota ja egon boostia, koska ovat jo niin kovin sairastuneet tässä 10v aikana narsismiin. Mielummin pilaan naisen päivän katsomalla kyrpänaamallani naista silmiin.

Vierailija
7/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tuon vertaa ole oppinut. Vaimosi kuuluu olla se kaikkein kaunein ja haluttavin sinun silmissäsi (vaikka hän ei tietenkään ole maailman kaunein nainen). Jos on niin ikävästi, että et rakasta vaimoasi tarpeeksi kokeaksesi hänet maailman ihanimmaksi naiseksi, ota ero, tai opettele edes valehtelemaan.

Vierailija
8/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään vaimoa ole.

Vierailija
9/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä. Ollaan lomalla ja vaimolla on tissikriisi. Tilanne menee aina niin, että kun vaimo kysyy jotain, niin siihen on pakko vastata. Vaimo jankuttaa niin kauan. Sitten kun sanon rehellisen mielipiteen, niin itketään.

Tilanne on siis se, että olimme eilen viettämässä iltaa. Vaimo kysyi, että kummalla on paremmat rinnat..hänellä vai viereisessä pöydässä istuvalla. Vaimolla on E- kuppi ja tuolla naisella oli max C ehkä. Sanoin, etten halua vastata, koska siitä tulee riita, mutta vaimo hermostui ja jankutti niin kauan, että oli taas pakko sanoa. Sanoin, että tuon naisen rinnat näyttävät paremmilta. No, vaimohan suuttui kovaa ja läskäytti vedet naamalleni, niin, että ihmiset tuijottivat. Sanoin, että nyt lähden, etten enää kehtaa istua tuossa pöydässä. Vaimo huusi, että vihaa minua ja lähti taksilla kotiin.

Naiset odottavat, että heille sanotaan : ”palvon sinun rintojasi ja ne on paremmat kuin kenenkään muun, koska ne on juuri sinun rintasi. Haluan sinua enemmän kuin ketään muuta maailmassa, koska rakastan sinua. ”

Vierailija
10/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluu? Entäpä jos mies ei halua valehdella?

Vierailija
11/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset odottavat, että heille sanotaan : ”palvon sinun rintojasi ja ne on paremmat kuin kenenkään muun, koska ne on juuri sinun rintasi. Haluan sinua enemmän kuin ketään muuta maailmassa, koska rakastan sinua. ”

Mä sanosin että tissit ku tissit. Ne on vauvoja varten, miksi sä tommosia kyselet?

Vierailija
12/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tuon vertaa ole oppinut. Vaimosi kuuluu olla se kaikkein kaunein ja haluttavin sinun silmissäsi (vaikka hän ei tietenkään ole maailman kaunein nainen). Jos on niin ikävästi, että et rakasta vaimoasi tarpeeksi kokeaksesi hänet maailman ihanimmaksi naiseksi, ota ero, tai opettele edes valehtelemaan.

Vaikea se on oppia, kun elää mielikuvitusvaimojen ja mielikuvitustyttisten maailmassa.

Vierailija
13/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluu? Entäpä jos mies ei halua valehdella?

Miehet nyt valehtelee muutenkin niin paljon.

Vierailija
14/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sitä ja naiset tätä. Kaikki naiset eivät ole mielenvikaisia, aivottomia pissiksiä kuten ap:n vaimo.

Vierailija
15/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi voinut vastata että naisten rinnat on aina ihania. Tai ettei häntä kiinnosta tuollaista vertailua tehdä. Jos vaimo olisi kilahtanut tästäkin, niin vaimo vaihtoon.

Vierailija
16/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi isokokoinen?

Kuulostaa siltä, että vaimosi on epävarma itsestään. Toivottavasti muistat kehua häntä tarpeeksi! 

Vierailija
17/21 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olisi voinut vastata että naisten rinnat on aina ihania. Tai ettei häntä kiinnosta tuollaista vertailua tehdä. Jos vaimo olisi kilahtanut tästäkin, niin vaimo vaihtoon.

Epäilen, ettei ap halua olla naisille kohtelias millään tavoin. Näissä mielikuvitusvaimo ja mielikuvitustyttisprovoissa hän haluaa aina olla epäkohtelias, jotta pääsee ihmettelemään naisten "omituisuutta".

Vierailija
18/21 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kysellä typeriä? Huono itsetunto?

Vierailija
19/21 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttuhan tää on, mutta vinha perä tuossa että naiset helposti suuttuu totuudenmukaisista vastauksista.

Mä olen itsekin siis nainen ja tunnistan tuon ominaisuuden ittessäni. Onneksi sitä on paljon jo viisastunut ja fiksuuntunut etten raihaannu :D  Jotta jos erehdyn mieheltä jotakin kysymään liittyen ulkonäkööni, ja vannotan että rehellinen vastaus tultava, ja kun se tulee eikä välttis miellytä mua niin nieltävä se on. Mitäs kysyin! No ei mulle koskaan rumasti ole sanottu eikä loukkaavasti, siltikin joskus kirpasee. Toisaalta tiedänhän mä ittekin puutteeni ja vikani jotta jos kehuisi jotakin mikä ei pidä todellakaan paikkaansa, niin siitä kyllä suuttuisin. Mulle ei valehdella!

Vierailija
20/21 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, tämä oli hyvä. Harmi, että juttu on keksitty.

Saattaa olla keksitty saattaa olla että ei.

Tuohan on hyvin tyypillistä. Nainelle ei kelpaa mikään. Jos sanot että olet paras ja kaunein maasta taivaaseen ja takaisin, saat kuulla että valehtelet. Raivokohtaus. Inttämistä. Totuutta ei voi sanoa, raivokohtaus. Mitä voi sanoa? Jos ei sano mitään, alkaa no niin siinä se nähtiin minä olen sun mielestä ruma ja läski ja kauhee ja kaikki muut on parempia ja....

Kuka viisas kertoo miten pitää menetellä!