Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa on kypsiä tummia karviaisia puskat täynnä

Vierailija
14.08.2018 |

Hipsinkö yöllä kepun kanssa ottamaan maistiaiset. Lupaan Hjallistyyliin toimia kuin mammaraati päättää nettiäänestyksen perusteella.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä. Se on varastamista.

Vierailija
2/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä, tää on aika radikaali ehdotus, mutta -- koeta kestää nyt! -- entä jos kysyisit naapurilta saako tulla maistamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisti. Vei että kypsiä tummia karvaisia.

Vierailija
4/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi niitä pitää varastaa? Minusta kenenkään ei pitäisi joutua kysymään tällaisia moraalikysymyksiä miltään "raadilta".

Sillä varastamistahan tuo on, koska kyse puutarhan viljellyistä marjoista, ei mistään metsämarjoista.

Jos kysyt kauniisti, hän varmaan antaa luvan poimia hiukan, jos ei itse kerran niistä piittaa tai ehdi poimia.

Jos vielä teet yya-sopimuksen, että poimit isomman satsin ja annat puolet hänelle, niin veikkaan, että saat tyhjentää puskat.

Vierailija
5/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan. Se ottaa susta valokuvan itse teossa ja panee alueen fb-sivulle, ja sitten sä et enää kehtaa näyttää naamaasi kylillä.

Fiksu ihminen kysyy luvan.

Vierailija
6/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan menet soittamaan naapurin ovikelloa. Tervehdit, kysyt mitä kuuluu ja sitten: "tuota, olisin kysynyt - kun huomaan, että teillä on pihassa monta pensasta karviaismarjoja ja kypsemmät jo tippuu maahan, että olisikohan mitenkään mahdollista saada poimia niitä hiukan?"

Jos vaikuttaa epäröivältä, eikä heti sano, että "anna palaa vaan, en itse ehdi", niin sitten voit ehdottaa yhteistyötä: "en toki ajatellut ilmaiseksi, voisin vaikka poimia sinullekin niin, että puolet poimimistani marjoista tuon sinulle, oisko se ok?"

Jos ei käy, niin sanot vaan että "ok, harmi, tykkään kovasti karviaisista, mutta toki jos itse meinaat ne kerätä, niin asiahan on ihan selvä. Hyvää illanjatkoa!"

Varastaminen on noloa ja jos siitä jäät kiinni, sun maine menee naapurustossa. Vaikka se puskien omistaja ei mitään videoisikaan, niin se kertoo kyllä, jos on saanut sut itse teosta kiinni.

Vierailija
7/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiä, tää on aika radikaali ehdotus, mutta -- koeta kestää nyt! -- entä jos kysyisit naapurilta saako tulla maistamaan?

En tunne naapuria lainkaan koska ei ole ihan naapuri. Siinä on oma etunsakin koska täytyy ehkä hipsiä pihan poikki. Karviaiset on tosiaan kuin mummolassa pienenä. Yummy.

Nyt ois hyvä sauma tutustua.

Älä varasta. Vaikka sä lienet jo päättänyt asiasta.

Vierailija
8/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne naapuria lainkaan koska ei ole ihan naapuri. Siinä on oma etunsakin koska täytyy ehkä hipsiä pihan poikki. Karviaiset on tosiaan kuin mummolassa pienenä. Yummy.

Nyt ois hyvä sauma tutustua.

Älä varasta. Vaikka sä lienet jo päättänyt asiasta.

En ole päättänyt ja siksi kysynkin täältä. Moraalinen ongelma.

Vierailija
9/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ehtii vielä kääntää.

Vierailija
10/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kysymään ja lupaa maksaa vaikka 5 euroa 5 litrasta. Tosin luulen, että ne marjat ovat jo ylikypsiä, ei voi enää syödä.

Vierailija
11/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kysymään ja lupaa maksaa vaikka 5 euroa 5 litrasta. Tosin luulen, että ne marjat ovat jo ylikypsiä, ei voi enää syödä.

No sitten sen ei luulisi olevan kellekään ongelma. Selvästi eivät itse aioi syödä kun vielä ovat puskissa.

Vierailija
12/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos vaan otat sen kepusi (keskiolut?) kouraan, paukit soittamaan sitä naapurin ovikelloa ja kerrot rouvalle että olet kiinnostunut hänen puskastaan?

Vierailija
13/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/17 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko otsikko tahallaan tehty viemään ajatukset kypsiin, tummiin, karvaisiin puskiin?

Onnistui. (Mehukkuudenkin vielä kuvittelin tuota ajatusta ryydittämään.)

Vierailija
15/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei karviaisia minulle. Noin se politiikka toimii. Olihan siinä se riski että olisivat jo ylikypsiäkin.

Vierailija
16/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille äänestäjille muuten.

Vierailija
17/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten helvetissä joku arpoo varastamisen ja naapurilta kysymisen välillä? Noinko järjettömästi pelkäät naapuriasi? Onko se joku helvetin enkeli, MC Donaldsin jäsen?

Senkin pissahousu, ap.