Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasen vajaatoiminta

Vierailija
14.08.2018 |

Onko mitään muutakin keinoa piristää itseään kuin tyroksiini? Siis tyroksiinin kanssa. Joku aika sitten sairaus kääntyi liikatoiminnan puolelle, ja lääkäri pienensi t annosta. Pirteys muuttui pohjattomaan väsymykseen. Ei voi edes haaveilla töistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako syödä kun masennuslääke ei toimi lääkäri määräsi tyroksiiniä arvot normi rajoissa ei minusta ole yhtään parempi olo taidan olla koe kaniini?

Vierailija
22/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako syödä kun masennuslääke ei toimi lääkäri määräsi tyroksiiniä arvot normi rajoissa ei minusta ole yhtään parempi olo taidan olla koe kaniini?

Siis syötkö nyt tyroksiinia ja mitäs arvot ovat ennen ja jälkeen syönnin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kun ennen lääkkeen syönnin aloitusta syönyt yli vuoden. Ajattelin lopettaa katson onko muutosta olossa siis itse .lääkäri sano syö vain ei siitä mitään haittaakaan ole onko jos ei olekaan vajaatoimintaa?

Vierailija
24/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa kun ennen lääkkeen syönnin aloitusta syönyt yli vuoden. Ajattelin lopettaa katson onko muutosta olossa siis itse .lääkäri sano syö vain ei siitä mitään haittaakaan ole onko jos ei olekaan vajaatoimintaa?

Mitkä arvot? Outoa etteivät ole liikahtaneet mihinkään.

Vierailija
25/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri ei varmaankaan kovin suurta annosta tyroksiinia ole uskaltanut määrätä, jos arvot jotenkuten viitteissä kuitenkin. Jos se ei sitten lisäksi imeydy (otatko tyhjään vatsaan niinkuin pitäisi?) tai muunnu aktiiviseen muotoon, niin eihän se olossa eikä arvoissa juuri tunnu. Ei ole hyötyä eikä haittaa. Tässä pitäisi nyt tietää ne lähtöarvot ja käyttämäsi annos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi