mikksii naiset ovatt niin helpostiii manipuloitavissa?
Kommentit (21)
Lakkaa kirjoittamasta, kun ulosantisi on tuota luokkaa.
ei edes ole. ne leikittelee sulla, samalla ko sä luulet olevas joku manipulointiguru. hmmetin viihdyttävää..
Vierailija kirjoitti:
Ja silti, naista ei saa millään.
Tuskin miesten manipulointeja koski vaan miten ihmeessä meni kaikki rahat taas laukkuihin, kenkiin ja muuhun huuhaahan josta oli edellisen 5v edestäkin paljon käyttökelpoista jota ei kuitenkaan ole koskaan käytetty
Tunnet ehkä yhden wt naisen, naapurin Mirkun. Tulepas tänne niin minä sulle manipuloinnit ja alistamiset näytän. T. Naisjohtaja ja juristi, saat ilomielin tulla kokeilemaan miten onnistut
Vierailija kirjoitti:
miksi ap on retard i?
Hän on nainen, sukupuoli jolla ei ole yhtäkään klassista säveltäjää tai muuta tunnustettua neroa
Vierailija kirjoitti:
Tunnet ehkä yhden wt naisen, naapurin Mirkun. Tulepas tänne niin minä sulle manipuloinnit ja alistamiset näytän. T. Naisjohtaja ja juristi, saat ilomielin tulla kokeilemaan miten onnistut
Pillu ja perse esiin
Miten niin manipuloitavissa? Persulovers tuuttaa palstan täyteen propagandaansa ja suosio silti laskee laskemistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti, naista ei saa millään.
Tuskin miesten manipulointeja koski vaan miten ihmeessä meni kaikki rahat taas laukkuihin, kenkiin ja muuhun huuhaahan josta oli edellisen 5v edestäkin paljon käyttökelpoista jota ei kuitenkaan ole koskaan käytetty
Mut sillä ei ole väliä että miehellä meni 10x enemmän hengenvaaralliseen moottoripolkuoyörään, jolla ajellaan ympäriinsä päämäärättömästi ilman järkevää syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu ja perse esiin
Et ehdi niitä näkemäänkään sillä olen jo ehtinyt vääntämään psllisi 360 astetta ja sen jälkeen lerssi solmuun.
Iso osa naisista ajattelee ennemmin tunteillaan kuin järjellään. Sen vuoksi kaikenmaailman auervaarat ja astrologiat uppoaa heihin kuin veitsi voihin. Nainen haluaa uskoa siihen mikä on "liian hyvää ollakseen totta" ja samasta syystä heitä on niin helppo kusettaa. Toisaalta taas naiset on kyllä itsekin mestareita manipuloimaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu ja perse esiin
Et ehdi niitä näkemäänkään sillä olen jo ehtinyt vääntämään psllisi 360 astetta ja sen jälkeen lerssi solmuun.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu ja perse esiin
Näppärät pinsetit ja tarkka suurenuslasi sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa naisista ajattelee ennemmin tunteillaan kuin järjellään. Sen vuoksi kaikenmaailman auervaarat ja astrologiat uppoaa heihin kuin veitsi voihin. Nainen haluaa uskoa siihen mikä on "liian hyvää ollakseen totta" ja samasta syystä heitä on niin helppo kusettaa. Toisaalta taas naiset on kyllä itsekin mestareita manipuloimaan muita.
Astrologiat? En tunne ensimmäistäkään naista joka uskoo astrologiaan. Mutta nyt kun aloitettiin puhumaan huuhaasta, niin siirrytäänkö seuraavaksi vaikka Vatikaanin pariin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu ja perse esiin
:DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi ap on retard i?
Hän on nainen, sukupuoli jolla ei ole yhtäkään klassista säveltäjää tai muuta tunnustettua neroa
Väittäisin että AP on mies, yksi näistä erektiohäiriöisistä peräkammarin pojista jotka tehtailevat aloituksia
Mistä tunnistaa:
- Naisvihamielinen
- Vähemmistövihamilinen
- Rasistinen
- Niin tyhmä että pitää itseään älykkäänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu ja perse esiin
XD. ! Huutonaurut! Hitto täällä on välillä terävää huumoria!
Se vain tuntuu siltä kun on kännissä.