Nainen, millaiselle miehelle ja missä tilanteessa olet antanut jo ekalla tapaamisella?
Miksi tämä mies sai vaikka "ei kuulu periaatteisiini heti antaa"?
Kommentit (20)
Oltiin juteltu viestein jo jonkin aikaa ja ekoilla treffeillä vaan tuntui, että tää on hyvä tyyppi ja tästä voisi oikeasti tullakin jotain. Nyt 4 vuotta myöhemmin ja naimisissa ollaan. Edelleen olen sitä mieltä, että parempaa miestä ei maailmasta löydy. En kadu ekoilla treffeillä tekemääni päätöstä joustaa omista tavoistani.
Ei ole sellaista vielä tullut vastaan.Enkä usko että tulee. Tuntemattomien kanssa touhuaminen vaan ei kiinnosta.
Itse miehenä ihmettelen että miten tuo olisi edes mahdollista.
Käyn yleensä 1.treffeillä lenkillä tai jotain muuta liikuntaa ja on aika vaikea kuvitella, että jompikumpi ehdottaisi toisen asunnolle menemistä sen jälkeen..
Kerran yksi nainen kuulosti innostuneelta siitä että mulla on sauna ja mainitsi vielä että hänellä ei ole kiire kotiin, mietin pitkään jälkikäteen että oliko tuo joku merkki siitä että hän olisi halunnut tulla luokseni saunomaan..
Sellaiselle, jonka kanssa ns. kemiat kohtasivat. Oli myös todella komea.
Mun periaatteena on, että jos panettaa, ja tapaa ihmisen jonka kanssa haluttaa panna, antaa palaa. Ei ole keneltäkään pois, päinvastoin.
Parisataa euroa käteen, annoin heti.
Ei mulla ole mitään sääntöä etten voisi lemmiskellä ensitapaamisella. Mukava, siisti, hyväsydämisen ja fiksun oloinen mies, sellainen ihminen joiden seurassa muutenkin viihdyn, on kriteeri sille että näin voi tapahtua. Ja se että oma fiilis on tilanteeseen sopiva.
Mulla ei tuommoisia periaatteita ole koskaan ollut. Menen fiiliksen mukaan. Mm. ex-aviomiehelleni "annoin" jo 3 tuntia ekasta tapaamisesta (tavattiin baarissa sattumalta), siitä sikisi melkein 20 vuoden liitto.
Nykyiseni kanssa sen sijaan odotettiin liki pari kuukautta ennen kuin harrastettiin seksiä (hänen toiveestaan).
En anna koskaan, minä vain otan. Munaa.
Tapasin lähi pubissa komean ja jänskähepun jykeväleuka, tatuointeja, lihaksikas, arpia ja kaljupäinen, pitkäparta ja sillä oli sellainen saalistajan katse, ottaa minkä haluaa.
Mentiin jatkoille minun asunnoilleni ja siellä hän polki minua tulpatonta mopoa ja lopuksi pyyhki vielä vehkeensä verhoihin, mutta se oli niin ihku, luultavasti naapurihuonestossa samaan aikaan k I l TT I mies kuuli kaiken ja suruissaan taas joutui suutelemaan Pirkka oluttölkin kylmää metallista pintaa, ehkä useamman kerran.
Oli alunperinkin sovittu vain seksisuhteesta. Menin parin tunnin viestittelyn jälkeen suoraan miehen kotiin, juotiin kahvit ja sitten hommiin. En olisi ikimaailmassa uskonut itsestäni moista, mutta näin vaan kävi kun erosin yli 20 vuotta kestäneestä ja jo pystyynkuolleesta liitosta. Tapailen nyt säännöllisesti tuota 15 vuotta nuorempaa miestä seksin merkeissä.
N48
Vierailija kirjoitti:
Käyn yleensä 1.treffeillä lenkillä tai jotain muuta liikuntaa ja on aika vaikea kuvitella, että jompikumpi ehdottaisi toisen asunnolle menemistä sen jälkeen..
Kerran yksi nainen kuulosti innostuneelta siitä että mulla on sauna ja mainitsi vielä että hänellä ei ole kiire kotiin, mietin pitkään jälkikäteen että oliko tuo joku merkki siitä että hän olisi halunnut tulla luokseni saunomaan..
Voikohan tuon selvemmin enää ehdottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan tuon selvemmin enää ehdottaa
Naiset voisi joskus harrastaa suoraan puhumista eikä tuollaista vihjailua josta ei voi olla varma.
En ollut siivonnut mun kotona etukäteen joten en kehdannut edes ehdottaa että nainen tulisi luokseni ja ajattelin että onhan meillä aikaa joku toinenkin kerta.
Ehdotin hänelle 2.treffejä mutta hän perui ne myöhemmin, ei koskaan tavattu enää uudestaan.
Mietin että oliko hän tosiaan vain yhden illan juttua vailla.. Ehkä en menettänyt hirveästi koska itse etsin parisuhdetta.
No ei minulla mitään varsinaista periaatetta ole, miksen voisi antaa, mutta käytännössä en eka iltana yleensä halua mennä niin pitkälle. Ihan vaan koska kaipaan edes pientä tuntemista ja sitä myöden kipinää juuri ko. ihmistä kohtaan. Muutaman ystäväni tiedän käyttävän sitä ikään kuin vastuuvapauslausekkeena, koska jos pientä kipinää onkin, mutta sängyssä mies ei osaa vetää oikeista naruista eikä varsinaista halua syty, niin voivat sanoa, että "minähän sanoin että ei ekana iltana". Oikeiden otteiden alla saattaisi silti ihan hyvin tapahtuakin... Ehkä ap osasit vetää niistä oikeista naruista. =)
Ei ole koskaan ennen tullut harrastettua yhden illan juttuja, eikä myöskään seksiä 1. treffeillä. No, jostain syystä fiilis oli toisenlainen nykyisen kanssa 1. treffeillä, muutaman tunnin jutustelun jälkeen...toki oltiin vaihdettu ajatuksia erinäisistä asioista jo s-postitse. Hypättiin illan päätteeksi sänkyyn ja yhdessä ollaan edelleen 1v. jälkeen ja mies on alkanut höpötellä jotain kihloista jo :D
Kun etsin panokaveria. Oli tosin viestitelty ensin.
Olen mennyt sänkyyn ekana yönä niiden miesten kanssa, joista olen kokenut, että heillä on minullekin yhtä paljon ANNETTAVAA.
Jos miehen asenne on se, että nainen antaa ja mies saa, niin sellaiset olen aina kiertänyt kaukaa. Hyvin onkin mennyt toistaiseksi.
Ei AV mammat sellaista!