Onko Vantaalla Tikkurilan lähellä karvan poistoa?
Hei kysäsenpäs täältä kun en itse löydä asiasta mitään :) *
Eli siis onko Tikkurilan alueella Vantaalla liikettä jossa voisi käydä poistattaa intiimi alueen karvat? Miehenä olen yrittänyt itse ajella, mutta huomasin että kivespussien karvoitus olisi varmaan parempi poistattaa ammattilaisella, koska alue on erittäin haava ja tulehdus herkkää ja en kovin hyvin osannut itse poistaa.
Vaihtoehtoisesti onko mitään ainetta mitä voisi poistoon käyttää? En enään yritä millää terävällä ajaa, viimeksi sain pari viiltoa, mitkä eivät ole kovin hyviä intiimialueella.
Kommentit (3)
Ihan partahöylällä olen ajellut. Pallit pitää puristaa tiukalle ensin. Vähän niinkuin alue kerrallaan sopivasti puristelemalla. Parin minuutin homma kun ajelee parin viikon välein. Jos huoltoväli on lipsunut pitkäksi, niin joutuu ensin ottaan saksilla enimmät. Ei oo tullut yleensä haavoja. Jos joskus on ollut joku pieni nirhaisu, niin se paranee parissa päivässä itsestään.
Hyvää siistiä jälkeä saa helposti mistä oon saanut positiivista palautettakin.
Pitääkö pakkansa se , että Coca colalla pyyhkiminen vähitellen poistaisi karvat?
Ammattilaisella sattuu sitten ihan sairaasti. Ku siel revitää juurinee. Ei ne hellästi ota millää toisella konstilla. Oon nainen mutta jos pimperoon sattuu kovasti niin eiköhä myös niin herkkiin ku kiveksiin. Mua kiinnostais että miten miehet yleensä poistaa kiveksistä karvat? Miehelle saan pari kertaa vuodes siistiä karvat pois mutta kivekset on hankalampi homma, on kyllä jo niin pitkät et olis kiva ne saada jo pois..