Listatkaa hyviä, mutta vähemmän tunnettuja Leevi and the Leavings biisejä
Kommentit (277)
En huomannut, että tätä ois mainittu vielä.
-Rakas Annika
Vierailija kirjoitti:
Jouluun on vielä aikaa, mutta Joulukertomus saa näin aikuisenakin silmät kostumaan.
Kiitos vinkistä. Leevin tuotanto on niin laaja, että pakostakin on kappaleita, joita ei ole kuullut. Joulukertomus oli minulle tällainen. Nyt kuuntelin sen YouTubesta ja porasin valtoimenaan.
Etkö näe että tanssin
Etkö näe että tanssin sakset selässä
Pikku prinsessa
Pikku prinsessa ja puoli valtakuntaa
Tyttö jota rakastan
Yön tuoksut 😂
Jani
Amalia
Jossain on kai vielä joulu
Tunnetuista
Itkisitkö Onnesta
Ihan tavalliset tennissukat
Tikapuut taivaaseen
Elämänmeno
Vähemmän tunnetuista avustuksista
Hemaisevan seksikäs pörröpää
En tiedä onko vähän tunnettu, mutta Raparperitaivas on oma suosikki
Vierailija kirjoitti:
Etkö näe että tanssin
Pikku prinsessa
Löytyykö maxi himasta?
Musiikki on mukavaa kirjoitti:
Vähemmän tunnettuja mutta ainakin omasta mielestäni tosi hyviä on ”Häiriintynyt kuu”. Kappale on itse asiassa merkitty Sipen (Santapukki) nimellä mutta kyllä se on Gösta vainaa kun siinä laulaa. Löysin tämän kappaleen kun luin Göstasta kertovan kirjan ja siinä kerrotiin tästä kappaleesta.
Sitten on ”Viiden pennin paskiainen” joka on Liisa Akimofin biisi, mutta Gösta laulaa tässä duettoa Akimofin kanssa. Tämänkin kappaleen bongasin siitä Göstasta kertovasta kirjasta.
Mielestäni molemmat ovat sangen kuunneltavia, niin kuin se tällä palstalla jo kerran mainitutkin ”Sydän etsii kodin itselleen”. Suosittelen vilpittömästi tutustumaan noihin yllä mainitsemiini kappaleiisiin. Itse olen suuri Leevi & The Leavings fani ja oli mukavaa löytää nuo edellä mainitut vähemmän soitetut kappaleet..
Kumpaakaan en ollut aiemmin kuullut, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluun on vielä aikaa, mutta Joulukertomus saa näin aikuisenakin silmät kostumaan.
Kiitos vinkistä. Leevin tuotanto on niin laaja, että pakostakin on kappaleita, joita ei ole kuullut. Joulukertomus oli minulle tällainen. Nyt kuuntelin sen YouTubesta ja porasin valtoimenaan.
Tämä itkettää aina. Vielä kun vanhenemisen myötä joulu tuntuu jotenkin surumieliseltä muutenkin.
Koko häntä koipien välissä levy mielestäni aivan loistava - ei yhtään huonoa biisiä..
12" kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö näe että tanssin
Pikku prinsessa
Löytyykö maxi himasta?
Ikävä kyllä ei. On vain kokoelmacd:llä mulla nämä :(
Anna (ehkä huomenna on kaikki toisin)
Amalia, tyttäremme sai nimensä sen mukaan.