Tuntuuko teistä muista että jos herää aikaisin niin tulee aina syötyä liikaa päivän aikana?
Kommentit (11)
Ei. Syön ekan kerran vasta klo 13 kuten vapaapäivinäkin, jolloin nukun puolenpäivän yli.
Sen sijaan joskus kun kokeilin aamupalan syömistä, vaikkei yhtään tee mieli, sillon nälkä alkoi tulla vähän väliä jo aamupäivästä ja koko päivän aikana meni liikaa ruokaa. Mutta ei aamupalaa, ei ongelmaa.
Ei tule syötyä kuin pitemmillä väliajoilla.
Ei. Sen sijaan, jos on paljon yksin kotona niin tulee syötyä kokoajan. Lasten kanssa kotona ollessa ei käy samaa, tai yksin ulkona ollessa.
Kun herään aikaisemmin en käytä aikaa syömiseen vaan jumppaan tai lenkkiin.
Kyllä.
Aamuvuoroon (alkaa viideltä) herätessä tulee hereilläolotunteja päivään lisää ja on pohjaton nälkä koko päivän. Helposti voi syödä noina päivinä kaksi aamiaista (kotona ja töissä) ja kaksi lounasta (ensin töissä kymmeneltä ja töiden jälkeen yhdeltä). Ja koko illan vaivaa herkkuhimo.
Muina päivinä ateriarytmi on ihan normaali eikä syömisen kanssa ole ongelmia.
Ei. Menen sitten vastaavasti myös aikaisin nukkumaan, joten iltasyöpöttelyä nyt ei ainakaan tule. Eikä muutenkaan.
mä olen sairaseläkkeellä kotona ja usein tulee syötyä silti vähän vaikka heräis turhan aikaisin. Joskus vaan 1 kerta.
OIetko kanssa kotona vaan? Jos olet niin koita keksiä tekemistä sen verran että ei tulis sellasia aikoja että vaan napostelisi.
Ei. Nousen ennen kuutta joka aamu enkä puputa pitkin päivää.
Herään aikaisin, mutta en minä aamuisin syö oikein mitään. Joskus hörpin kahvia, joskus en. Ensimmäisen kerran syön 10-12 aikaan.