Tapailemani mies kirjoitti fb-kuvaani "No nyt on hiusset neidillä hienosti ;)"
Siis "hiusset" ? Mikä ällö lässynlässyn väännös. Miksei voi sanoa vaan "hiukset" ja tuo neidilläkin kuulosti melko typerältä.
Mitä mieltä?
Kommentit (50)
Eihän sitä huumorinlahjaa ole pahemmin sulle viljelty
Teillä kahdella ei ehkä huumorintaju ihan kohtaa.
>hiusset
>neidillä
>;)
Menisi maku, ei jatkoon. Vaikka olisikin vanhemman, 50+ miehen kommentti (tyylistä päätellen).
Vierailija kirjoitti:
Siis "hiusset" ? Mikä ällö lässynlässyn väännös. Miksei voi sanoa vaan "hiukset" ja tuo neidilläkin kuulosti melko typerältä.
Mitä mieltä?
Mua ällöttäis enemmänkin tuo neidillä, hiusset tulee vasta kakkosena. Tai no joo, taitavat olla yhtä ällöttävät molemmat. Mua itseasiassa ällöttäis koko setti!! :D
Mistä huumorista osa porukasta puhuu? Mitä huumoria sanassa hiusset on? Se näyttää lähinnä kirjoitusvirheeltä. En oo koskaan ennen tätä keskustelua kuullut sanaa hiusset.
Vierailija kirjoitti:
Joko sait naurun loppumaan😂😂😂😂😂😂 Minä en😂😂😂😂 Mulla taitaa olla vielä parempi huumori kun sulla😂😂😂😂😂 Ai,ai on se kauska mies😂😂😂😂😂 Hiusset😂😂 Neidillä😂😂 Apua! Mä tukehdun😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sait naurun loppumaan😂😂😂😂😂😂 Minä en😂😂😂😂 Mulla taitaa olla vielä parempi huumori kun sulla😂😂😂😂😂 Ai,ai on se kauska mies😂😂😂😂😂 Hiusset😂😂 Neidillä😂😂 Apua! Mä tukehdun😂😂😂
Nauroin tälle. Kiitos.
Mulla nousi karvat pystyyn kun ensimmäisen kerran kuulin deittini sanovan ''ehtisin''. Siis ei tarkoittanut ''kerkeäsinpä'' vaan ''kerkesin''. Ehditkö bussiin? Ehtisin. Pääsin onneksi yli tästä, mutta vieläkin särähtää korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla nousi karvat pystyyn kun ensimmäisen kerran kuulin deittini sanovan ''ehtisin''. Siis ei tarkoittanut ''kerkeäsinpä'' vaan ''kerkesin''. Ehditkö bussiin? Ehtisin. Pääsin onneksi yli tästä, mutta vieläkin särähtää korvaan.
Oliko kuinka turkulainen tapaus?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Se on varsinaissuomalaista murretta, koko Turku + lähiseutu puhuu noin. :)
Debiili. Pysy kaukana.
Henkilökohtainen kokemus kymmenen vuoden takaa. Baarissa hyvännäköisen miehen kanssa juttelua ja lasillisilla. Hänelle tuli asiaa vessaan, ja ilmaisi tarpeensa näin: ”täytyy käväistä kääremnäyttelyssä”. Jouduin inho-/viha-/kauhuefektistäni totaalisen paniikkiin ja lähsin kotiin sen siliän tien.
Tsiisus!
No onpa julmaa :/ Minusta siinä on kumminkin kaunis ajatus takana, että haluaa kehua naista johon on ihastunut. Ehkä lauseen muotoilu ei ole sun mielestä onnistunut, mutta älä nyt hyvänen aika tuollaisen takia hylkää.
Vierailija kirjoitti:
Deittisi taisi olla varsinaissuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuinka turkulainen tapaus?
Turkulainenpa hyvinkin. Itse olen Hämeestä, joten tämä ''ehtisin'' oli aika paha herkille hitaille korvilleni ;D
Kuulostaa siltä että tapailet Uuno Turhapuroa :D
Vierailija kirjoitti:
Debiili. Pysy kaukana.
Henkilökohtainen kokemus kymmenen vuoden takaa. Baarissa hyvännäköisen miehen kanssa juttelua ja lasillisilla. Hänelle tuli asiaa vessaan, ja ilmaisi tarpeensa näin: ”täytyy käväistä kääremnäyttelyssä”. Jouduin inho-/viha-/kauhuefektistäni totaalisen paniikkiin ja lähsin kotiin sen siliän tien.
Tsiisus!
Itse nauroin tuolle jo tekstimuodossa niin, että olisin sijassasi varmaan revennyt nauruun päin naamaa. Mutta lopputulos olisi kyllä silti ollut sama. :D
No kovin kummoinen älykkö et ole