Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustensuoristajalla kihartaminen ihan yhtä tyhjän kanssa

Vierailija
14.08.2018 |

Olen joskus onnistunut mutta useinmiten en. Ja jos on vähän aikaa tai energiaa alkaa kihartamaan sillä niin lopputulos on ihan naurettavaa pelleilyä. Laie on hyvä remington kelluvat keraamiset raudat ja on hyvä kuulemma kihartamiseen juuri. Ei ole. Edelleen kiharrinpuikolla saa kiharaa suoristajalla ei.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen suoristusraudalla laineita, ja toimii mainiosti. Jos haluaisin varsinaista kiharaa, niin siihen kiharrinpuikko tai sellainen vanhanajan piippausrauta olisi parempi. Mutta kun haluan isoa loivaa hollywood-lainetta niin se onnistuu hyvin suoristusraudalla.

Vierailija
2/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suoristusraudalla tulee parhaat laineet/kiharat. Et ehkä osaa tekniikkaa? Harjoitus tekee mestarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso youtubesta ohjeita. Suoristusraudalla saa upeat kiharat.

Vierailija
4/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko riippuvainen hiuslaadusta. Mulla myös hetken aikaa pysyy laineet/kiharat, ehkä noin 2-3h sitten ne vaan valahtaa suoriksi...

Vierailija
5/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä suoristuraudalla saa laineita aikaa, suurella mulle tulee kulmikkaita laineita.

Vierailija
6/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

GHD on paras. Ja kannattaa tosiaan katsoa videoita kiharoiden tekemiseen, löytyy hyvin, kun tota ghd:tä googlaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi