Hiustensuoristajalla kihartaminen ihan yhtä tyhjän kanssa
Olen joskus onnistunut mutta useinmiten en. Ja jos on vähän aikaa tai energiaa alkaa kihartamaan sillä niin lopputulos on ihan naurettavaa pelleilyä. Laie on hyvä remington kelluvat keraamiset raudat ja on hyvä kuulemma kihartamiseen juuri. Ei ole. Edelleen kiharrinpuikolla saa kiharaa suoristajalla ei.
Kommentit (6)
Minusta suoristusraudalla tulee parhaat laineet/kiharat. Et ehkä osaa tekniikkaa? Harjoitus tekee mestarin.
Katso youtubesta ohjeita. Suoristusraudalla saa upeat kiharat.
Onko riippuvainen hiuslaadusta. Mulla myös hetken aikaa pysyy laineet/kiharat, ehkä noin 2-3h sitten ne vaan valahtaa suoriksi...
Pienellä suoristuraudalla saa laineita aikaa, suurella mulle tulee kulmikkaita laineita.
GHD on paras. Ja kannattaa tosiaan katsoa videoita kiharoiden tekemiseen, löytyy hyvin, kun tota ghd:tä googlaa.
Itse teen suoristusraudalla laineita, ja toimii mainiosti. Jos haluaisin varsinaista kiharaa, niin siihen kiharrinpuikko tai sellainen vanhanajan piippausrauta olisi parempi. Mutta kun haluan isoa loivaa hollywood-lainetta niin se onnistuu hyvin suoristusraudalla.