Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiunet

Vierailija
14.08.2018 |

Huh huh mitä seksiunia viime yönä. Olen sinkku enkä harrasta yhden illan juttuja, suhdetta eikä siten seksiä ei ole nyt vähään aikaan ollut ja kierto on puolessavälissä, joten olo on erittäin halukas. Koko illan pyöri seksi mielessä yksin sängyssä maatessa, mutta pakko oli lopulta koittaa rauhoittaa ajatukset ja alkaa nukkua. Ja uniinhan ne ajatukset seurasi.

Ensin olin jonkun kioskin tiskillä päälläni pelkkä lyhyt mekko, takana oli kaksi nuorempaa miestä, joiden testosteroni sai minut laittamaan itseni tarjolle kuin jonkun luolanaisen. Toinen miehistä onneksi kävikin pikimmiten asiaan, seisten takaapäin ja purren sopivasti tarjolla olevaa kaulaani.

Sitten olin selkeästi vanhemman ylipainoisen miehen kimpussa, ratsastin uudestaan ja uudestaan ja kiihotuin unessa siitä, miten epätyypillinen valinta mies on itselleni ja miten mies kiihottui puolestaan minusta. Session jälkeen koin pientä morkkista tästä hyväksikäytöstä, mutta koska mies ei tuntunut olevan pahoillaan, otin vielä uudestaan ilon irti sedästä.

Aamulla kellon soidessa heräsin unesta, jossa olin selälläni ja yläpuolellani oli mies antamassa suihin isoa ja kovaa...

Unet jatkuivat läpi yön näissä ympäristöissä ja tulin monta kertaa. En tiedä sainko "oikeasti", mutta jo unilaukeamiset olivat kyllä erittäin kiva piristys. Mutta ei olo ainakaan rauhoittunut viime yön seurauksena.

N39

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla