Miten teidän lukiolaispojat pukeutuvat kouluun?
Meillä mennään näköjään edelleen collari/hupparilinjalla kuten yläasteella. Vaatisi kullä mielestäni päivitystä. Tosin tässä jaksossa kolmena päivänä liikuntaa ja kulkee fillarilla 6 km matkan.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinän poika (160 cm - 120 kg) pukeutuu pinkkiin kumiseen catsuitiin ja violetteihin kumisaappaaisiin.
Onko hänen nimensä Mio?
Ei - Hän on Nico-Petteri!
1. Katsokaa mitä Ruotsissa tapahtuu (Trump),
2. Ruotsi on onnela (Stubb),
3. Nyt minä suutun ja mustaksi muutun (Löfven)
Hesarin toimittajan artikkeli Ruotsia vaivaavasta terrorismista oli huoli siitä, että SDn kannatus nousee - itse väkivalta, autojen polttaminen ja muu rikollisuus ei riitä enää uutiseksi. (hs.fi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä alaa poikanne haluaa jatkaa opiskelemaan? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
16 vuotiaan suunnitelmat muuttuu viikottain (ja niin pitääkin), mutta nyt viime aikoina on puhunut näyttelemisestä tai liikunnallisesta (liikunnanohjaaja, valmentaja tms) urasta. Kahtellaan...
Lapsesi vanhempana minä en kannustaisi suuntautumaan kummallekkaan alalle. Niillä ei elä. Kehittaisin lasta ennemmin jankkimaan kunnon työn josta saa hyvää palkkaa.
Ehdottomasti kannustan suuntautumaan alalle, josta on motivoitunut. Koska, sos jostain on motivoitunut, on siinä hyvä ja silloin sillä elää. Kaikilla ei tarvitse olla 400m2 kivitaloa Espoon rannikolla, 3 audia ja kultaista noutajaa. Voi olla erittäin onellinen, jopa onnellisempi, vähän vaatimattomammalla elintasolla, mutta työssä jota rakastaa.
Tänään taisi olla farkkushortsit ja tummansininen pikee-paita.
Sitten kun on likaista, lomalla imuroisin kerran kuukauteen.
Suorat housut, kauluspaita, farkut, t-paita. Ei missään tapauksessa collegehousuja ja hupparia.
Jossain kuulemma tunnille voi mennä vaikka kylpytakissa ja jotkut menevätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä alaa poikanne haluaa jatkaa opiskelemaan? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
16 vuotiaan suunnitelmat muuttuu viikottain (ja niin pitääkin), mutta nyt viime aikoina on puhunut näyttelemisestä tai liikunnallisesta (liikunnanohjaaja, valmentaja tms) urasta. Kahtellaan...
Lapsesi vanhempana minä en kannustaisi suuntautumaan kummallekkaan alalle. Niillä ei elä. Kehittaisin lasta ennemmin jankkimaan kunnon työn josta saa hyvää palkkaa.
Ehdottomasti kannustan suuntautumaan alalle, josta on motivoitunut. Koska, sos jostain on motivoitunut, on siinä hyvä ja silloin sillä elää. Kaikilla ei tarvitse olla 400m2 kivitaloa Espoon rannikolla, 3 audia ja kultaista noutajaa. Voi olla erittäin onellinen, jopa onnellisempi, vähän vaatimattomammalla elintasolla, mutta työssä jota rakastaa.
Joskus on opittava ettei elämässä voi saada kaikkea mitä haluaa. Sitä paitsi niitä kivoja töitä ei riitä kaikille ja jonkun on myös tehtävä ne paskat työt.
Pitäisikö laittaa kravatti kaulaan ja valkoinen kauluspaita sekä mustat suorat housut.
Siis mikä sua ap. vaivaa?
Tvillihousut, t-paita ja nahkatakki tänään. Jalassa tennarit.
Jälkikäteen naurattaa lukiolaisten pikkuvanha vaihe. Itselläkin oli lukiossa aina samettihousut ja kauluspaita. Yliopistossa vaihtui t-paitaan ja kollareihin
Valkoinen H&M t-paita, punainen H&M flanellipaita, H&M mustat pillifarkut, ruskea H&M reppu ja mustat Converset.
Rouva kun opiskeli(90-luvun puoliväli), olivat erilaiset artenomiopinnot suosiossa.
Puu- vaatetusala jne.
Kotimainen laadukas käsityö ja design tulee olemaan uusi leipäpuu suomalaisille 2000- luvulla.
Kauniit ja rohkeat- sarja nosti vaatesuunnittelulinjojen suosiota.