Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudet Tanssii tähtien kanssa -tähdet julkistetaan klo 13. Arvuutellaan keitä mukana!

Vierailija
14.08.2018 |

Veikkauksia kehiin! Julkistuksesta suora lähetys klo 13.

Kommentit (216)

Vierailija
161/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan haalittu melkoinen porukka kasaan. No onneksi ei tosiaan ole pakko moista p*skaa katsoa. 

Vierailija
162/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavitsainen ihme levoton häslä, rivissäkin koko ajan jotain kieppumassa. Pariksi laitettu rautahermo Sami Helenius, jonka hymy ei helpolla hyydy. Muistiko Taavi käydä meikin kautta astellessaan riviin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mainittiin naiskansanedustaja, odotin ensimmäiseksi joko Eija-Riitta Korhosen, Satu Taiveahon, Leena Harkimon tai Päivi Räsäsen nimeä. Jälkeenpäin ajatellen Pelkonen oli aika selvä valinta, miksenköhän tajunnut veikata häntä täällä.

Vierailija
164/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se TVOF:ssa Tonin tiimissä mukana ollut Jannu olis ollut kiva yllätys ttk:hon. Oli viihdyttäjäluonne :)

Vierailija
165/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin Tuuren kohdalla että Robin ois tullu. Mut ei tullutkaan. 😕

Että kesken armeijan osallistuis? :D

Iltalomilla vaan kasarmilla treenaamaan ja kaikki sunnuntait anoa vapaaksi. Vähän sitten mainostusta puolustusvoimille TV:ssä samalla niin kyllä se siitä.

Vierailija
166/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin muuten tämän syksyn Tähdet tähdet -laulajat julkistetaan? Vai onko sen tilalla joku muu musiikkiohjelma?

Ei tule nyt. Itse tykkäisin kyllä enemmän tuosta kuin katsoa julkkuja opettelemassa tanssimaan.

No toivottavasti edes Kingi tulee.

Vierailija
167/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustajakin, tämä tyhjäpää Jaana Pelkonen, ehtii vaativan työnsä ohessa tanssahdella.

Hintikka ja Pelkonen ovat molemmat valitelleet kuinka kiirettä on lasten kanssa. Pelkosen mieshän on paljon muualla. Mutta toisaalta eduskuntavaalit on tulossa niin saa ei pelkästään ilmaista mainostilaa vaan siitä jopa maksetaan.

Miksi ihmeessä Pelkonen mukana? Ymmärrän, jos ei aio enää ehdolle, mutta todennäköisesti aikoo ja yleensähän esim. vaaleissa ehdolla olleet toimittajat on hyllytetty työstään vaalien ajaksi ja nyt Pelkoselle tarjotaan avokätisesti runsaasti vaalimainosta, josta hän todella saa myös palkkaa.

Onhan Kaikkonenkin ollut mukana. Ehkä joku muukin kansanedustaja? Pelkonen oli julkkis (Tilt ja muut juontotyöt) ennen kansanedustajaksi ryhtymistään, joten tv-studio hänelle aika luonteva ympäristö.

TV-töidensä tuoman näkyvyyden ansiostahan hän on eduskuntaan alunperin päässytkin ja näemmä sama linja jatkuu.

Vierailija
168/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se TVOF:ssa Tonin tiimissä mukana ollut Jannu olis ollut kiva yllätys ttk:hon. Oli viihdyttäjäluonne :)

Se on kyllä jännä, että Voicesta, Idolsista ja muista musiikkikilpailuista harvemmin jäädään julkisuuteen. Jopa voittajat unohdetaan tyystin. Sen sijaan missikisoista voittajat ja perintöprinsessat pysyy julkisuudessa missivuoden jälkeenkin, vaikkei juurikaan mitään annettavaa ole.

Vierailija
169/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin muuten tämän syksyn Tähdet tähdet -laulajat julkistetaan? Vai onko sen tilalla joku muu musiikkiohjelma?

Ei tule nyt. Itse tykkäisin kyllä enemmän tuosta kuin katsoa julkkuja opettelemassa tanssimaan.

Tuskin kun vasta keväällä oli. Itse en kyllä välitä yhtään tuosta.

Ei ole näymmä oikeen mitään musaohjelmaa maikkarin syksyssä.

https://www.mtv.fi/spotti/kanavat/mtv-syksy-2018

Vierailija
170/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä, että Voicesta, Idolsista ja muista musiikkikilpailuista harvemmin jäädään julkisuuteen. Jopa voittajat unohdetaan tyystin. Sen sijaan missikisoista voittajat ja perintöprinsessat pysyy julkisuudessa missivuoden jälkeenkin, vaikkei juurikaan mitään annettavaa ole.

Mulle jää yleensä tommosista laulikisoista mieleen ihan jotkut muut kilpailijat kuin voittajat. Juurikin tuo em Jannu oli hauska tyyppi. Toivottavasti hänestä kuullaan vielä.

Vierailija
171/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulukisoista...

Vierailija
172/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, Kingi oli raikas ja aidosti viihdyttävä. Pelkään kuitenkin, ettei ohjelma saa jatkoa, koska floppasi katsojaluvuissa. Sen sijaan Roope Salmisen Putous jatkuu jälleen syksyllä, vaikka kevätkausi oli laadultaan pohjanoteeraus. Katsojia se silti keräsi ja se on kanavalle tärkeintä..

Vierailija
173/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hatuttaa kun Roni Back ei ole mukana tässä tanssikisassa :-(

Vierailija
174/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, Kingi oli raikas ja aidosti viihdyttävä. Pelkään kuitenkin, ettei ohjelma saa jatkoa, koska floppasi katsojaluvuissa. Sen sijaan Roope Salmisen Putous jatkuu jälleen syksyllä, vaikka kevätkausi oli laadultaan pohjanoteeraus. Katsojia se silti keräsi ja se on kanavalle tärkeintä..

Ei kyllä tullut raikas ja aidosti viihdyttävä mieleen mitä tuota erehtyi katsomaan. Sen enempää en välitä Putouksista ja Posseistakaan, joita taas luvassa.

Vierailija
175/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvuutellaan Vappu Pimiän painoa.

Eka veikkaus: 93kg

Vierailija
176/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä varsin ankeaa, jos ei MTV:ltä tule yhtäkään musiikkiohjelmaa syyskaudella.

Vierailija
177/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pah, minä painan 93 kiloa ja Vappu on kyllä ihan keijukainen minuun verrattuna! Vaikken siis edes Vapusta tykkää...

Vierailija
178/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TTK:hon olisin toivonut kisaamaan esim. Miika Nousiaista, Kari Hotakaista tai Tuomas Kyröä. Miksei myös Sofi Oksasta, Meeri Koutaniemeä, Michael Monroeta, Veijo Hietalaa tai Riku Rantalaa (tai Tunnaa). Missit ja urheilijat on aika tylsiä valintoja.

Vierailija
179/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kun vasta keväällä oli. Itse en kyllä välitä yhtään tuosta.

Ei ole näymmä oikeen mitään musaohjelmaa maikkarin syksyssä.

https://www.mtv.fi/spotti/kanavat/mtv-syksy-2018

Itse kaipaisin lähinnä ohjelmia, joissa oikeita laulajia mukana, en tykkää näistä täysin pelleilyohjelmista. Nämä Idolsit ja kaikenmaailman kykykilpailut alkaa kyllä olla myös aika nähtyjä.

Vierailija
180/216 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttele omassa ketjussasi