Uudet Tanssii tähtien kanssa -tähdet julkistetaan klo 13. Arvuutellaan keitä mukana!
Veikkauksia kehiin! Julkistuksesta suora lähetys klo 13.
Kommentit (216)
Perttu Sirviö ois kova juttu! 👍
Nelli Matula on perunut syksyltä keikkoja, koska kuulemma keikkatauolla yhtäkkiä. :D
Julkistetaanko ne yksitellen vai kaikki kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Tomi Metsäketo, Axl Smith, Aku Louhimies, Lauri Törhönen ja Kasmirille revanssi diskauksen takia
Lyhyt on muisti kun ehdotat Tomi Metsäketoa. Hänhän voitti aikoinaan koko kisan. Vai pettääkö minunkin muisti.
Vierailija kirjoitti:
Pumpsukka maha Vapulla.
Pumpsukka? Hyyyyyyyyyi helvata mikä sana!!
Joka pirkolla pitää olla vauvan jälkeen mutsipömppö
Tuurehan muistaakseni ennen laulu-uraa kävi ihan säännöllisesti tanssitunneilla. Toki disco ja hiphop eroaa paljon näistä paritansseista, mutta kuitenkin.
Vau, nyt on kyllä kivoja tähtiä. Tätä voisikin alkaa katsomaan, vaikken koko sarjaa ole sitten ekan tuotantokauden jälkeen katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Jari Sillanpää
Laulaja-tanssija, nyk. kuntoutuja Jari Sillanpää.
Mun mielestä aika tylsä kattaus.
Luulin jo Aki Linnanahteen kohdilla että Jaajo Linnonmaa olis tullu sinne ja sen Hanneksen kohdalla että Aku Hirviniemi olis tullu.
Sit ois ollu mielenkiintosempi kattaus.
Pekka Pouta on kivoin kilpailija.
Lotta Näkyvän ja sen miesopettajan esityksiä ja nostoja odotan innolla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aika tylsä kattaus.
Luulin jo Aki Linnanahteen kohdilla että Jaajo Linnonmaa olis tullu sinne ja sen Hanneksen kohdalla että Aku Hirviniemi olis tullu.
Sit ois ollu mielenkiintosempi kattaus.
No ei sinne mitään Luokkakokoustakaan tarvita.
Nythän on pitkästä aikaa paljon mielenkiintoisia ihmisiä mukana: Pekka Pouta, Edis Tatli, Aki Linnanahde, Aino-Kaisa Saarinen. Ja odotan innolla, millaisia tulkintoja Mikko Ahti ja Lotta Näkyvä saavat aikaan. Itse jo ajattelinkin, että Aino-Kaisa saattaa hyvinkin olla yksi klpailijoista.
Olli Herman, Tuuli Matinsalo